AŞIK +18

6.3K 93 32
                                    

Selam gençler!

Bölüm çok kısa dediniz. Yazarınız hemen imdadınıza yetişti.

Yorumlarınız da beni bölüm yazmaya itmedi değil.

İyi okumalar!

Aşk nedir?

Ya da

Aşık olduğunuzu nasıl anlarsınız?

Onsuz yapamadığınızı, sürekli yanında olmak istediğinizi fark edersiniz. Hatta belki yanındayken dahi özlersiniz onu.

Bir yanınız deli gibi ona dokunmak ister, bir yanınız dokunmaya kıyamaz. Sarıp sarmalamak, sıkmak, içinize sokmak istersiniz. Bakışlarınızı bir an ayırmak istemezsiniz.

İşte Araf'a olan hislerim tam da böyleydi.

Hayatımda ilk defa birine karşı hislerim vardı.

Bakışlarımı laptoptan kaldırdım. Araf tam da karşımda duruyordu. Şaşkın bir ifadeyle gözleri benim ve laptop arasında gidip geliyordu. Utançla masadan kalktım.

"Benim laptopumu mu karıştırıyorsun sen?"

Ona doğru adımladım.

"Bugünkü sınav videosunu silmek istemiştim. "

Gözlerini açarak beni es geçip laptopa yöneldi.

"Sakın bana sildiğini söyleme..."

Şaşkınlıkla olduğum yerde kaldım. Ardından arkamı dönerek bende masaya doğru yürüdüm.

"Hayır silmedim. Neden ki?"

Araf koltuğa oturdu. Ardından derin bir nefes verdi dışarıya rahatlamış gibi.

"Yasak Efken. Bu belgelerin saklanması gerekiyor. "

Başımı salladım. Daha çok utanmıştım. Ondan habersiz nasıl böyle bir şey yapmaya kalkışırdım?

"Bir daha lütfen özel eşyalarıma dokunma. "

Tekrar başımı salladım.

"O halde şifre koy sende. İsteyen herkes girebilir bilgisayarına. "

Araf gülümsedi. Ardından ayağa kalkarak beni kapıya doğru götürdü. Kapının dış kısmında demir para büyüklüğünde bir cihaz vardı. Parmağıyla onu işaret ederek konuştu.

"Kapıma şifre koymayı tercih ediyorum. "

Cihazı inceledim. Şifre girilebilecek herhangi bir kısım yoktu.

"Yüz tanıma. "

Anlamışçasına başımı salladım.

"Ama ben girebildim odana. "

Araf tekrar gülümsedi.

"Çünkü senin de yüzün kayıtlı. Odaya sadece ikimizin giriş izni var. "

Şaşırmıştım. Tekrar içeri girerek koltuğa oturttu beni. Ardından kendisi de yanıma geçti.

"Benim neden var? Bende burada alt seviyeyim. Diğerlerinden farkım mı var yoksa?"

Muzip soruma karşı beni kendine çekerek sarıldı.

"İhtiyacın olduğunda, korktuğunda, beni görmek istediğinde rahatça girebilmen için. "

Başımı kaldırarak yüzüne baktım. Ardından yeniden aynı sözler canlandı kafamda. Araf'a aşık olmam. Dudakları, kokusu, gözleri... Pencereden yüzüne vuran batan güneşin ışıkları onu daha da çekici yapıyordu sanki. Gözlerinde dalıp gittim saniyelerce. Nefeslerim düzensizleşirken onu öpmeyi deli gibi istedim.

Aphrodite • Venüs (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin