Selam gençler!
Hâlâ oy konusunda sıkıntılar yaşıyoruz. Fakat okuyucularımın bana olan yorumları, mesajları bana şimdilik yazmak için destek veriyor.
Lütfen şimdiden yıldızımızı parlatın⭐️
Doyumsuzluk hissini bilir misiniz?
Asla elindekilerle yetinmeyen kişilerin en belirgin özelliğidir bu. Elinizdeki şey ne kadar güzel, pahalı, kullanışlı olursa olsun yine de bir yenisine sahip olmak istersiniz.
Bu duygu insanın gözünü kör eden en büyük şeylerden biridir. Hayatınızın çoğunu en iyisini elde etmek için zaman harcamakla geçirirsiniz.
Fakat bilmelisiniz ki...
Ölüm bunların hiçbirini size getirmez. Dünya üzerinde elde ettiğiniz ne varsa, yine dünyada kalacaktır.
"Ne yani sadece bir oda mı?"
Genç kız, etrafına sakin bakışlar atıyordu. Yanındaki genç adam ise onun aksine şaşkınlıkla izliyordu bulunduğu ortamı.
"Bu kadar lüks, içinde ömür boyu yaşayabileceğin kadar erzak ve eşya bulunan kocaman bir oda için tek söyleyeceğin bu mu gerçekten Arden?"
Genç adam sözlerinde haklıydı bir bakıma. Oda onların ömür boyu yaşayabileceği şekilde tasarlanmıştı. Belki de onun için normal bir durumdu. Fakat genç adam için bu lüksün de üstündeydi. Orta düzey gelirinde bir ailede büyümüştü. Belki de hayatında gördüğü en şatafatlı oda buydu.
"Evet Kuzey. Görebildiğim sadece bir oda. İçindekilerin çokluğu ve pahalılığı inan beni ilgilendirmiyor. "
Genç kız koltuğa oturdu. Ardından gözüne sehpadaki zarf ilişti.
"Bu zarf bize sanırım. Açmak ister misin?"
Zarfı genç adama uzattı. Genç adam hızlıca zarfı açarak içindeki kağıtta yazanı okudu.
24 saat
Lüks bir oda
Tek bir yatak
İkiniz için o daArdından ikisinin de gözleri odanın diğer ucundaki kocaman yatağa döndü.
"Sevişmemizi mi istiyorlar?"
Genç kız yüksek sesle söylemişti bunu. Ardından genç adamla bir kaç saniye birbirilerine baktılar.
"Bu kadar basit olduğunu sanmıyorum Arden. "
"Sevişmek sana basit mi geliyor Kuzey?"
Genç adam da koltuğa uzanarak başını arkaya yasladı.
"Bir kaç dokunuş ve giriş çıkış. Başka ne olabilir ki?"
Genç kız yanındaki bedeni süzdü. Genç adamın kirli sakalları, renkli gözleri ve uzun sayılabilecek saçları vardı. Ayrıca dün yaptıkları antrenmanda da kaslarını net şekilde görebilmişti.
Elini uzatarak karnında gezdirdi.
"Böyle bir nimeti bu şekilde basit tasvir etme. Çarpılırsın. "
Genç adam karnı üzerindeki ele donakalmış şekilde bakıyordu.
"Pandora? Beni bu şekilde yatağa atabileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aphrodite • Venüs (+18)
Teen FictionYaptığım şey ve bulunduğum ortam tamamen takdire şayandı. Fakat Şeytan, kafasını kaldırıp bir kez bile bakmamıştı. Buraya ne zorluklarla geldiğimin farkında mıydı? "Bana bakacak mısın artık?" Şeytan, önündeki kağıtlardan kafasını kaldırmadan sorumu...