KRONOS

2.7K 77 49
                                    

Selam gençler!

O kadar hızlı okumuşsunuz ki bölümü...

Şaştım kaldım.

İyi okumalar!

*

"Altında inlet beni."

Araf'ın elleri duraksadı. Şaşkınlıkla yüzüme bakarken söylediğim şey tekrar kulaklarımda yankılandı. Gerçekten bunu ben mi söylemiştim?

Dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Ardından kendini toparlayarak üzerimden kalktı.

"Araf..."

Nefes nefese göğüslerimiz inip kalkarken öylece bana bakıyordu.

"Sorun ne? Eğer hazır olmadığımı düşünüyorsa-"

"Yasak."

Yasak?

Araf yataktan kalkarak penceremi açtı. Ardından cebinden çıkardığı paketten bir sigara çıkarıp yaktı.

"Ne yasak anlamıyorum..."

Bende yataktan kalktığımda bir kaç adımda yanına ulaşarak elindeki sigarasını aldım. Kokusu tüm odayı kaplamış, midemi bulandırmıştı. Pencerenin kenarına bastırıp dışarı fırlattım.

"Sana... Dokunmam yasak. "

Vücudum tekrar sinirle dolmuştu. Bu kurallar, yasaklar iyice canımı sıkmaya başlamıştı.

"Kendi yasağını kaldırabilirsin Araf. Gerçekten bu kadar kuralcı mısın yoksa?"

Kollarını göğsünde bağladı. Güneş doğmaya başlamış, pencereden tüm vücuduna vuruyordu.

"Yasaklar da kurallar da bana ait değil Efken. "

Bir kaç saniye düşündüm. Ardından kapı önünde karışık cümlelerle anlattıkları geldi aklıma.

"Canavar mı?"

Araf yüzüme bakarak kıkırdadı. Hala ayılmamış mıydı?

"Ona canavar dediğini duymalı. "

"Araf saçmalamayı keser misin artık? Buraya geldiysen bir şeyleri öğrenmeyi hak ediyorumdur. Kararın bu yönde anladığım kadarıyla. "

Araf başını salladı. Ardından elimi tutarak beni koltuğa yönlendirdi. İkimizi de oturttuğunda cebinden tekrar bir sigara çıkarıp yaktı.

"Kronos. "

Bir Yunan Tanrısı daha...

"Gece boyu sana anlatmama izin vermesi için onu ikna etmeye çalıştım. Henüz erken olduğunu, anlayamayacağını düşünüyor. Fakat ben vaktinin geldiğini düşünüyorum. "

"Neyin vaktinin geldiğini düşünüyorsun?"

Gittikçe heyecanlanıyor, kalbim daha hızlı atıyordu. Saatler önce Araf'ı biraz daha tanıma şansı yakalamıştım. Şimdi ise bu anlamsız yerde ne yaptığımızı öğrenecektim.

"Kast sistemini bilir misin Efken?"

Yönetim biçimi olan kast sisteminden bahsediyordu. Yukarıdan aşağı bir üçgen gibi genişleyen, aynı zamanda yukarıdan aşağıya doğru insanın değer seviyesini belli eden bir sistemdi.

"En tepemiz Kronos. Onun bir altında ise sen ve ben varız. "

Sen ve ben.

"Seninle aynı yetkilere mi sahibim?"

Araf başını evet dercesine salladı. Bu Araf ne yapıyorsa aynılarını yapabileceğim anlamına geliyordu.

"Bunca zamandır neden söylemedin?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aphrodite • Venüs (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin