YEDİ BÜYÜK GÜNAH

3.6K 142 11
                                    

Selam gençler!

Bugünlerde normalde Aphrodite'e bölüm gelmeyecekti. Çünkü eski kurgu olduğundan çoğunuz okumadan oylamadan geçiyorsunuz bu da beni üzüyor. Halbuki yenilenmiş bir Aphrodite var karşınızda.

Ama bir okuyucum var eskilerden...

Minnettar olmak az kalır. Beni hatırlaması dahi şaşırtıcı. Öyle güzel yorumlar yaptı ki hem güldürdü hemde gaz verdi bana.

Bugünkü bölüm o yüzden _Elvinna_ adlı okuyucuma ithafen.

İyi okumalar!

İnsan vücudu size de garip gelmiyor mu?

Bir madde ve içinde nefes dolu bir ruh. Böyle bir şeyi yaratmak kimin aklına gelirdi ki...

Hele ki zihnimiz... İçindeki tüm varoluşu ise biz yaratıyoruz. Yaşadıklarımız, anılarımız, deneyimlerimiz...

Tüm hayatımız böyle şekilleniyor. Kimi seveceğimiz, kimi seçeceğimiz, hangi meslekte olacağımız, sağlığımızın nasıl olacağı...

Hepsi bunlarla belli oluyordu. Fakat şimdi bulunduğumuz ortam zihinlerimizin sınırlarını zorlar derecedeydi. Tahmin edersiniz ki kimse mesleğinin bir örgüt üyesi olmasını istemezdi.

Şeytan dışında.

"Görev için hazır değilsiniz henüz. Bu yüzden burada toplandık. Dediğim gibi yedi sınav bekliyor sizi. Daha doğrusu..."

Şeytan oturduğu yerden kalkarak başka bir odaya geçti. Bir kaç dakika sonra elinde bir yazı tahtası, bir de tahta kalemiyle dönmüştü. La Casa De Papel'deki gibi banka soyacağımızı söylerse çipimi ısırtırdım gerçekten.

"Kura yapacağız. "

Sözlerinin ardından yazı tahtasına yatay şekilde bir kelime yazdı.

S
A
L
I
G
I
A

"Yedi büyük günah. Bilen var mı ne olduğunu?"

Masadaki kimseden ses çıkmıyordu. Hiçbirimizin fikri yoktu bu konu hakkında.

"Bu andan itibaren telefonlarınızı almak zorundayım. Dışarıyla iletişiminiz zaten kesik ama bu testlerin sonuna dek hepinizden bunu rica ediyorum. Hile yapılmaması adına. "

Kimsenin hayır demeye cesareti yoktu. Eminim ki hepimiz odalara çıkınca birilerini aramayı denemiştik. Ama ben dahil kimse ulaşamamıştı hiçkimseye. Bu yüzden hepimiz masanın ucunda duran kutuya bıraktık telefonlarımızı.

"Teşekkürler. Şimdi tekrar soruyorum. Bilginiz var mı yedi büyük günah hakkında?"

Sanırım gerçekten kimse bilmiyordu. Bazıları başını hayır anlamında sallarken bazıları da bilmiyorum diye mırıldanıyordu.

"Size güveniyorum. Umarım yalan söyleyen yoktur. "

Sözlerinden sonra tahtaya yazdığı harfleri tamamladı. Başta yazdığı kelime aslında hepsinin bir kısaltmasıydı.

Superbia

Avaritia

Luxuria

Invıdıa

Gula

Ira

Acedia

"Hristiyanlıkta geçen yedi günah ismi bunlar. "

Diye açıkladı Araf tahtada yazılanları.

"Hristiyanlık ve Yunan arasında ne gibi bir bağ var?"

Aphrodite • Venüs (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin