0&0

4.1K 150 51
                                    

Müziğin sesini biraz daha açıp sinirle duvara baktım. " Yok sikecem ben bunun belasını" diye söylendim. Keman sesi hala kulaklarıma gelirken telefonu elime aldım. Sigaramdan bir duman daha çektim ve rehberimden Entel komşu ismine tıklayıp yazdım.

Ülkücü: Birader bir bak buraya( 14:05)

Entel komşu: buyrun? ( 14:11)

Ülkücü: Birader kusura bakma da sabahtan beri gıy gıy beynimi yedin. Şurada kafa dinlemeye çalışıyoruz. ( 14:12)

Entel komşu: Asıl siz kusura bakmayın ama burada bir yarışmaya hazırlanıyorum. Siz ise benim konsantrasyonumu  bozuyorsunuz.( 14:15)

Entel komşu: 10 defadır Engin Nurşani miydi? Neydi unuttum...( 14:15)

Entel komşu: evet evet oydu. Seninle yolumuz ayrıldı diye bir şey dinliyorsunuz. ( 14:17)

Entel komşu: size saygısızlık etmek istemiyorum lakin, böyle giderse sizi yöneticiye şikayet etmek zorunda kalacağım.(14:17)

Ülkücü: git et lan. Senden korkan senin gibi olsun ( 14:17)

Görüldü.( 14:19)

Ülkücü: ya sen gideceksin ya da ben. ( 14:32)

Görüldü( 14:40)

Ülkücü: bir şey söylesene!( 14:42)

Yazıyor...

Çevrimiçi

Entel komşu: cahille ne kadar tartışırsan boş derler. Sizinle konuştuğum süre boyunca bunu daha iyi kavradım. Beni rahatsız etmeye devam etmeyiniz. ( 14: 45)

Yazıyor...

Çevrimiçi

Yazıyor...

Ülkücü çevrimdışı

Entel komşu çevrimdışı.

Gece mavisi bxb ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin