Szorosan magához húzott kezét derekamra téve, majd egyrejobban közelített felém, míg...
Kifolyt nyállal és vizes pólóval keltem fel, tudatosulva arról, hogy megint egy fiúval álmodtam. Ezen a héten ez már a harmadik.
Felkelve felvettem a kadétok egyenruháját, majd kabátomat levéve a fogasról, elhagytam az otthonomat.
Ez a második hetem kadétként, a feladatom, hogy kövessem a parancsokat, és teljesítsek mindent, amit kérnek.
Az épületbe bemenve, már egyből neki mentem valakinek. Igen, mit is vártunk tőlem.
-Bocsánat, a gondolataimba merültem, és nem láttam, hogy jön valaki. -mondtam leszegett fejjel. Fogalmam sincs kihez beszéltem, csak reménykedtem, hogy nem rúgnak ki már a második hetemen.
-Semmi baj, nem kell felmond az egész parancs könyvet. -neveti el magát a végén, miközben hangjáról rájövök, hogy a Felderítő Osztag parancsnokával beszélek, aki nem mellesleg Erwin Smith. Elhalad mellettem, majd kitágult szemekkel utána nézek.
-Ez közel volt... -fúlyom ki a levegőt, majd elindulok első feladatomhoz, ami a konyhába vezet.Az ajtót kinyítva pásztázom a helyet, amibe egy lélek sincs, ami fura érzéssel tölt el, hisz ez a helyiség mindig zsong a hangosságtól. Elgondolkodva jövök rá, hogy valószínűleg azért nincs itt senki, mert csak 6 óra. Igen, szeretek korán kellni, de azt hiszem ma túl korán jöttem. A parancsnokokon kívül még senki nincs itt, szóval várhatok még 2 órát. Szuper.
Elvéve egy F. O. (Felderítő Osztag) -os bögrét, teát öntöttem ki magamnak. Felemeltem a teás kannát, és már a mozdulatot akartam elkezdni, hogy öntsem a bögrébe, mikor felfigyeltem valamire. Van tea. A parancsnokok közül senki nem iszik teát, és túl korán van ahhoz, hogy valaki itt legyen, és teát főzzön magának. A tudat miatt kicsit megijedtem, nem elég hogy félelmetes maga az épület, még a tea is megfőzi magát. A gondolatot elhesegetve öntöttem ki végül a színes italt a pohárba, majd az asztalhoz ülve iszogatni kezdtem azt.
Pár csendes perc után az ajtó kivágódott, majd velem egykorú kadétok tértek be a hélyiségbe.
-Add vissza! -kiabálta egy barna hajú copfos lány.
-Nem! Mit fog szólni a hadnagy ha meglátja, hogy már megint loptál? -ordítja egy kopasz gyerek.
-Nem fogja megtudni! Egy krumpli eltűnése senkinek sem jelent gyanút.
-Dehogynem! A múltkor egy menta levelet a teafűhöz tettem, és 2 napig én kellett súroljam a folyosó padlóját, mert a hadnagy véleltenül beletette a teájába, és majdnem összehányta magát.
-De a menta tea finom. -mormogta egy fekete rövid hajú lány.
-Nem szereti a mentát. -suttogta egy barna hajú fiú.
-Te ezt honnan tudod? -förmed rá a lány, aki feltette a mentás kérdést.
-Öhm, Eren biztos nem úgy értette, nyugi Mika. -ijed meg egy lópofájú fiú. Szegény. Hogy lehet valakinek ilyen feje.
-Anyád a Mika! -készül az emlegetett egy csapásra míg a kiderültek szerint Eren visszafogja hogy nehogy megölje az állatfejűt.-Hé, te ki vagy? -kérdezi a mindenki állítása szerint tolvaj.
-Hogy én? -lepődök meg. Eddig is ültem, hallgattam a konferenciájukat, és csak most vesznek észre? Ez komoly? Mindenki rám emelte tekintetét, én meg egyre kínosabban kezdtem érezni magam. -A nevem Melanie.
-Uuuhh szia, én Sasha vagyok, szólíthatlak Meli-nek? Vagy Mel-nek? -újjong ezek szerint Sasha.
-A Meli elég lesz. -teszem tarkóra kezem zavarodottan.Mindenki sorba bemutatkozott, ezek után raktam össze a képet, hogy Sasha a krumpli tolvaj, Connie aki fél valami hadnagytól, Jean a lófejű, Mikasa aki utálja ha Mika-nak hívják, és a szív szerelme Eren. Ezt már az első perctől észre vettem, hogy elég fontos lehet neki a srác.
-Te is kadét vagy? -kérdi meg az utoljára emlegetett, Eren.
-Igen, 2 hete vagyok itt. Ti?
-Mi is. Kihez vagy beosztva?
-Nem tudom, ma fogom megtudni ezek szerint.
-Gyertek gyorsan, gyülekező van Erwinnel! -fut be egy szőke fiú, később megtudva nevét, Armin.Az udvaron összegyűlt az egész kadét, mindenki az emelvény felé állva nézte, hogy mikor jelenik meg a főparancsok, az osztagvezetőkkel. Ma fogják kihírdetni, hogy ki kihez jut.
Mivel itt nem ismerek egy osztagvezetőt sem, ezért reménykedek, hogy nem egy bájgúnárt kapok.
-Kezetek a szívetekre! Örülök hogy ennyien jelentkeztetek idén is kadétnak. A mai nappal elkezdődik a kiképzésetek, 3 osztagvezetőnk van, így 3 csapatra lesztek osztva. A vezetőink Mike Zacharias, Levi és Hange Zoë. Estére meglesznek az eredmények, mindenki megfogja időben tudni, hogy ki lesz a felettese. Mára ennyi, oszolj! -kiáltotta el magát Erwin Smith a Felderítő Osztag főparancsnoka.
-Hé Mel, nem jössz velünk? Szét nézünk a piacon.
-De igen. -sétáltam Eren mellé. -És a nevem Meli. -mondtam egy bárgyú mosollyal a fejemen, ami meglepte őt, de csak nevetett egyett, és elindultunk a város felé.Sziasztok! Itt is lenne az első rész, remélem, hogy tetszeni fog neked, és tovább olvasod majd <3 Ez az első story-m, mindig is hobbiból írtam, így ne kövezzetek meg, ha nagyon rossz lett. Hamarosan hozom a következő részt, szép estét! <3
YOU ARE READING
A naplemente csillagai [Levi x Melanie]
RomanceEgy erős, magabiztos lány kadétnak jelentkezik, hogy teljesítse legnagyobb álmát, Felderítő Osztag-os legyen. Ám az élet nem hagyja itt se nyugodni, szíve megenyhül, és szerelemre talál. De ha viszonzott is, engedélyezett? Néhol 🔞-os jelenet! [Levi...