Minho sonunda yataktan kalkabilmis gozlerini ovusturdu. Hizmetlisi onun sesini duymus olacak hemen odaya girdi. Her gun ki gibi ona kimin nerede oldugunu sarayda neler oldugunu anlatiyordu.
"Prens kibum bahcede." Diger kimseyi dinlememis olan minho kibum un nerede oldugunu ogrenmis hemen hazirlanip onun yanina gitmek icin heyecanlanmisti. Hizmetkari da ona yardim etmis bir an once hazirlanmisti.
Bahceye inip kibum u gordugunde kibum un da onu gormesini sagladi.
Kuru bir selam verdi.
"Gunaydin prens kibum."
Kibum onun bu soğuk davranışına üzülmüştü.
"Gunaydin kralım." Dedi kibum. Minho ona yaklsasinca sessizce konustu.
"Burada oldugunuzu bilmiyordum. Su an gitsem cok dikkat ceker ama en kisa zamanda yaninizdan ayrilip sizi rahat bırakırım prens kibum."
Kibum cileden cikmis calisanlarini bile umursamadan konustu.
"Yalvarırım minho lutfen benimle boyle konusma."
Minhonun surati kasilinca kibum hizmetlilere uzaklasmalarini soyledi.
"Biraz konusabilir miyiz? Lütfen..."
Minho şaşırmıştı ama her sey planladigi gibi gidiyordu ve bu guzel bir seydi.
"Ne konusacagiz ki?"
Kibum sessini çıkarmadan ona rica edercesine bakinca minho daynamayip onayladi.
"Tamam hadi..."
Kibum ne diyecegini bilemedi once sonrasinda cumlesini toparlayip konuştu.
"Ben ozur dilerim..."
"Ne icin ozur diliyorsun kibum?"
"Biliyorsun iste."
"Soylemen gerekiyor çünkü ben tekrardan yanlis anlayip tekrardan umitlenmek istemiyorum."
"Lutfen boyle soyleme minho. Ben seni asla ama asla..."
Minho sozunu kesti.
"Beni asla ne? Beni kullanacaktin kibum. Kendimi ne kadar igrenc hissettigimi bilemezsin. Ozellikle de ben sana oylesine değer verirken...."
"Bak haklisin cok ozur dilerim. Ben düşündüm. Hem de cok. Evlenelim!"
Minho sok olmustu.
"Sen ciddi misin?"
"Evet gayet ciddiyim. Evlenelim."
Minho gercekten sasiriyordu. Kibum devam etti.
"Yani hemen bu gun demiyorum tabi ama ben de senin gibi dusunmeye basladim diyorum yani. Ciddiyim yani... Seninle bu yola girmek istiyorum."
Minho ciddilesti.
"Bak kibum," diye fisildadi. "Ben kralim... Kolay olmaz bazi seyler. Dönüşü olmaz."
"Bilmiyor muyum saniyorsun? Sen kralsan ben de prensim. Seninle evlenirsem omur boyu bosanamayacagimi biliyorum minho ama ne var biliyor musun?"
Minho merakla ona baktı. Kibum devam etti.
"Ben seninle evlenirsem zaten bosanmayi dusunecek gibi degilim..."
Minho derin bir nefes aldi.
"Ya dusundugun gibi gitmezse? Ya kotu biri cikarsam?"
"Sen mi? Sen dogdugundan beri su masallardaki beyaz atli prenssin."
Minho güldü.
"Beyaz atla oluyor mu oyle isler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
FanfictionKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...