Minho odasina girdiğinde koltukta oturan kibum u gördü. Kibum kapı acilinca ona donmus ikisi goz goze gelmisti. Minho onun makyaj yaptigini gördü. Garip bir sekilde yakışmıştı.
"Burada oldugunu bilmiyordum kibum şaşırdım doğrusu."
Kibum gülümseyerek ona dogru yürüdü. Minho artık onun parfüm kokusunu da alıyordu.Kibum onun yanina geldiginde kapiyi kilitledi. Minho şaşırıp kapiya dondu.
"Neler oluyor kibum."
Kibum a dondugunde ise kibum un neredeyse ciplak oldugunu fark etti. Ne ara uzerini cikarmisti genc adam minho anlamamisti.
"Kibum..." Kibum minhoyu iyice sıkıştırmış minhonun yanagini oksarken konustu.
"Bugün taemin ile de konuşunca bazi seylerden emin oldum minho... Artik seninde emin olman gerektigini dusundum ve sana geldim."
Minho yutkundu. Taemin ne demisti ki bu cocuk bu sekilde onun yanina gelmisti. Sonra taemin in kendine soyledigi aklina geldi. Kibuma dokunmamasi gerekiyordu. Kibum ona daha cok yaklasip dudaklarini dudaklarina bastirdi. Minho ne zamandir kimseyle yakinlasmamis bu yakinlik ona iyi gelmisti. Tamam yatmayacakti ama biraz eglenmenin kimseye zarari olmazdi. Kibumu cevirip kapiya dayadi ve opmeye basladi. Kibum un opucugu kadar hafif de degildi. Kibum kalbinin cikacagini dusundu bir an. Monhonun elleri uzerinde geziyordu ciplak teninde onu hissetmek kibumu delirtiyordu. Minho onu delice operken o da minhonun tişörtunu cikarmaya calisti. Minho ona izin verdi. Kibum bir sure onu izleyince minho siritarak konustu.
"Begendin sanirim..."
"Nasil begenmem minho..." Dedi kibum sesi catlamisti konusurken. Bu minhonun hosuna gitmisti. Eh begenilmek kimin hosuna gitmezdi ki zaten? Kibum u tekrar opmeye baslamisti. Kibum dudaklarini ondan kurtarip sordu.
"Peki sen? Sen beni begendin mi?"
Minho gozlerini devirdi ama kibumun sorusunda ciddi oldugunu gorunce cevapladi.
"Opmekten kizarttigim dudaklarla bana seni begenip begenmedigimi soruyorsun kibum. Sence begenmemis gibimiyim?"Kibum sag tarafinda ki aynaya bakip dudaklarinin gerçekten de kipkirmizi oldugunu gorunce utandi. Minho ise onu daha cok utandirmak icin kulagina fisildadi.
"Sence de cok seksi durmuyoruyuz?"
Kesinlikle cok seksi duruyorlardi. Minho fisildadigi kulaginj hafifce disledi. Kibum un agzindan kucuk bir inleme kacti. Minho bu sesin cokta kotu olmadigini düşündü netice de kibum bir erkekti ve onunla boylesine yakin olmak minhonun dusundugunden daha kolay ve daha zevkli olmustu en azindan kibum un bazi ifadeleri gercekten komik ve eglenceliydi. Kibum elini minhonun pantolonuna goturunce minho onu durdurdu.
"Dursak daha iyi olur kibum. Taemin sana tam olarak ne soyledi bilmiyorum ama ben seninle boyle bir iliski yasamak istemiyorum."Kibum kirilmis gorunuyordu.
"Nasil yani?" Dedi minhoyu kendinden uzaklastirirken. Ciplak oldugundan mi yoksa minhonun ondan ayrilmasindan mi bilinmez kibum urpermisti.
"Şöyle anlatayim. Kapali kapilar arkasina gizlenip bir iki kacamak yapmak istemiyorum seninle. Ben seninle evlenmek istiyorum."
Kibum kaslarini catmis ona bakiyordu.
"Ne evlenmesi minho?"
"Bu durumdayken konusmak istemezdim bunu daha ozel bir an olsun isterdim."
"Daha ne kadar ozel bir animiz olabilir. Onun de ciplagim farkindaysan."
"Ah emin ol farkindayim."
"Zahmet oldu."
Minho olayin kotuye gittiginin farkinda bir seyler yapmasi gerekiyordu.
"Anladim ben kibum seni. Lütfen cik odamdan ve bir daha yuzunu gormek istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
Hayran KurguKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...