29

15 2 0
                                    

Minho kibumu duymuyormuşcasına devam ediyordu.

Kibum onu ne kadar itmeye çakışsada başarılı olamıyordu. Gözünden akan yaşı gizlemeye çalışarak kendini minhoya teslim etti.

Minho kibum un boynuna bıraktığı minik ize bakmak için yüzünü boynundan kaldırdığında kibum un ağladığını fark edip şok oldu.

Kibumdan ayrılıp yatağa oturdu.

"Kibum niye ağlıyorsun hayatım. Sen de istiyorsun sandım ben özür dilerim."

Kibum göz yaşlarını sildi minhoya bakmıyordu.

"Kibum lütfen bana bak ben tecavüzcü değilim gerçekten sen istiyorsun sandığım için..."

Kibum hala cevap vermiyordu.

"Konuşur musun lütfen?"

"Ne söylememi istiyorsun Minho? Çocukluğumdan beri aşık olduğum kocam egosu zedelendiği için beni becermeye geldi ama bunu da anca aşırı derecede alkol alarak yapıyor çünkü beni hiç arzulamıyor."

"Alkollü olmam mi problem kibum saçmalama istersen."

"Ne istersen yapıyorum uzak dur diyorsun duruyorum ülke yönet diyorsun yönetiyorum becericem diyorsun sesimi kestim altında yatıyorum işte daha ne yapabilirim bırak da ne düşüneceğime ben karar vereyim en azından. Egon için benimle yatmana tabi ki üzüleceğim Minho! Hem de bunu içkisiz yapamadın bile. Bari bıraksaydında kızımızın taç giyme töreninde azıcık mutlu olsaydım ama yok biraz yüzüm gülmesin."

Minho ayağa kalktı.

"Ben duş alıp geliyorum sen de bana bir kahve söyle ayılayım anlaşılan konuşmamız gereken şeyler var." Dedi minho yalpalayarak banyoya giderken.

Minho banyodan çıktığında ayılmıştı ama yine de kahvesini kibum un kahvesinin yanımda alıp dudaklarına götürdü.

"Yanına oturabilir miyim?"

Kibum hiç bir şey demedi. Minho onun yanına oturdu.

"Öncelikle ben seni taciz etmek istemedim."

Kibum ayağa kalkacaktı ki Minho onu durdurdu.

"Dur tamam lütfen dinle bir."

Kibum boş boş ona baktı.

"Şu an tamamen ayığım ve seninle aynı aktiviteyi istersen sabaha kadar yapabilirim."

Kibum çıldıracaktı.

"Çok üstün bir başarı Minho. Kutluyorum seni. Görev adamı Minho gerekirse politika için evlendiği salak kocasıyla sonuna kadar gider. Bravo!"

"Öyle değil kibum tamamen yanlış anlıyorsun. Demek istediğim biraz önce yaptıklarımı alkol yüzünden değildi. Tamamen kendi irademde."

"Egon için..."

"Bir kez bir şeyleri kendi kafan da kurmasan da bana sorsan kibum?"

"Sen ben sormadan da yeterince cevap veriyorsun. Daha fazla bu saçma konuşmaya devam etmek istemiyorum. Ben uyuyacağım."

"Hayır konuşmamız lazım. Yoksa yine İlk gece gibi sabaha kadar ağlayacaksın."

"Sen nereden?"

"Sen ağlarken nasıl uyuyabilirim kibum."

"Bana sarılman?"

"Uyumuyordum bilerek sarıldım."

Kibum kaşlarını çattı.

"Neden? Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum."

Minho derin nefes aldı.

"Beni kandırdığın için ve seni kullandığımı düşündüğün için sana kızgındım ve intikam aldım."

...KARDEŞİM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin