23

16 2 0
                                    

Minhonun sinirlenişinden sonra toplandı dağılmıştı. Yeni çift halkı selamlamaları gerektiğini biliyor bunun ayarlamasını jinkiye  bırakmış o sırada öğle yemeğine oturdular.

"Eşim her konu da olduğu gibi politika konusunda da baya bir yetenekli çıktı kardeşim." Dedi Minho taemin e gözlerini kibumdan çekmeden.

Taemin gülümseyerek onlara baktı.

"Sizi böyle mutlu görmek şahane."

"Ya ne demezsin." Dedi kibum. Taemin kaşlarını çatınca düzelti. "Yani politika konusunda diyorum ne yaparsam yapayım mutlu edemedim adamlar bana çocuk doğuramayan Japon muamelesi yaptı."

Taemin güldü.

"Sen zaten çocuk doğuramayan japonsun kibum."

Kibum gözlerini devirdi.

"Görüyorsun değil mi sen gelmeden önce saray da kimlerleydim hayatım. Tekrardan hoş geldin."

onun söylediklerinde samimi olmadığını bildiği için kibum un  canı yanıyordu yine de gülümsemeye çalıştı.

"Pek hoş bulmadım ama hoş yapacağım."

Minho  onun elini öpüp yemeğine döndü.

"Umarım."

Kibum artık el öpücüğüne sinir olmaya başlamıştı. Daha fazlasını istiyordu. O an fark etti ki etrafında başkaları varken kibum minhoyu istediği gibi öpebilirdi. Yani belki tam olarak istediği gibi değil ama kesinlikle kazançlı çıkacağı durumlar olabilirdi. Sırıtarak minhonun yanağından öptü. Minho o an yemeğini düzgün yutamayacaktı neredeyse. Kibumdan hiç böyle bir atak beklemiyordu.

"Bizim için güzelleştiremeyeceğim hiç bir şey yok hayatım bekle ve gör."

Dedi kibum Ve sonrasında göz kırpıp yemeğine döndü keyfi tamamen yerine geldi.

Minho başta şaşırsa da bu öpücük olayı hoşuna gitmişti bir şey söylemeden yemeğini yemeye devam etti.

"Kusucam birazdan fazla aşk yüklemesi yaşıyorum."

"Kes sesini yoksa masanın üzerinde devam ederiz." Dedi Minho sert bir sesle. Kibum öksürmeye başladı. Taemin in de gözleri kocaman olmuştu.

"Delirdin iyice abi."

"Soyun kibum."

Kibum elini alnına koyarken Taemin ağzına hayali fermuarı çekmişti.

"Sakin ol hayatım istersen birazdan odamıza gideriz."

"Şimdi gidelim ben doydum."

"Olur." Dedi kibum. Odaya gittiklerinde her şeyin biteceğini minhonun onun yüzüne bakmayacağını biliyordu ama hayır demek için fazla yorgundu belki biraz uyurdu.

Onlar masadan ayrılınca Taemin güldü.

"Ne de olsa yeni evli çiftler sonuçta."

Bir süre sonra Minho gelip Taemin in kulağına fısıldadı.

"Zaten cehennemi yaşıyorum Taemin en azından dalga geçmesen olur mu?"

Taemin o an buz gibi oldu.

"Özür dilerim abi. Ben gerçekten özür dilerim sandım ki."

"Önemli değil idare ediyorum alışacak gibiyimde ama lütfen en azından dalga geçme."

"Yemin ederim asla yapamayacağım."

"Tamam o zaman. Sen yanımdasın ya her şeye razıyım."

Taemin o an yerin dibine girmek istiyor abisinin yüzüne bile bakamıyordu. Ayağa kalkıp hızla odasına gitti.

...KARDEŞİM İÇİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin