Rohee hakkında bir çok basın açıklaması yapılmış veliaht prenses olması tüm halk tarafından sevinç içinde karşılanmıştı.
Zaten çok sevilen bir prensin kızı çok sevdikleri kral tarafından evlat edinilmişti. Daha güzel başka bir aday düşünemiyordu kimse. Bakanlar da artık veliaht hakkında baskı yapamıyordu.
Minho artık daha huzurlu uyanıyordu. Bu gün de o günlerden biriydi. Huzurla uyanıp yanında kibum ile rohee i görünce gülümsedi. İkisi sessizce muhabbet ediyordu.
"Annem evlilerle her gece uyumamam gerektiğini söylerdi kibum sizinle uyumam sorun oluyor mu?"
Kibum iç geçirdi.
"Hayır tatlım bizle uyuman sorun olmuyor."
Rohee elini kibumun yanağına koydu.
"Üzülme lütfen minho mu üzüyor seni?"
Kibum hemen toparlandı.
"Hayır baban beni hiç üzmedi."
Rohee başını salladı.
"Üzülürsen söyle bana biliyorsun ben artık veli prensesim."
Kibum güldü.
"Veli değil veliaht bebeğim."
"Doğru."
Minho gözlerini açıp küçük kızının başını öptü.
"Günaydın prensesim."
Rohee de Minho babasını öptü.
"Günaydın kralım."
Minho kibum a döndü. Kibum onu izliyordu. Minho onu kendine çekip dudaklarından öptü. Kibum bunun rohee için rol olduğunu biliyor ama yine de mutlu öpücüğe karşılık verdi. Düştüğü durumdan dolayı kendini çok küçük hissediyordu ama bir kere bu adama aşık olmuştu bile. Minho geri çekilmeye çalışınca ona izin vermedi ve onu daha derin öptü.
Minho bununla şaşırmıştı ama hoşuna da gitmişti doğrusu. Hafifçe itiyormuş gibi yapsana kibuma izin verdi.
Kibum minhonun kucağına oturup kendini ona sürttü. Minho boğazını temizledi. Dudaklarını kurtarıp fısıldadı.
"Rohee burada kibum..."
Rohee güldü.
"Ben bi Taemin amcaların yanına gidiyorum babalarım görüşürüz sizin işiniz bitince."
Rohee odadan çıkınca kibum sırıttı ve tişörtünü çıkarttı.
"Kibum ne yapıyorsun?"
"Ne yaptığım gayet açık bence dayanamıyorum artık Minho anlasana yanımdasın deliriyorum. Aşığım sana aşık. Hem sen de halinden memnun gibisin."
Dedi kibum kendini minhonun sertliğine sürterken. Minho gözlerini kapatıp başını arkaya attı. Kibum onun açılan boynunu öptü. Minho bu olayı şu an durdurmazsa sonuna kadar gideceğini fark etmişti.
"Dur lütfen ayrıca kim olsa kucağına çıkan birinden hoşnut olur ve ben bir şeyler yaşamayalı çok oldu tepki vermem çok normal. Kuzenime bile..."
Kibum kaşlarını çattı.
"Başlatma kuzenine kuzen bile sayılmayız."
Dedi kibum ve minhoyu yine öptü. Minho öpücüğe biraz cevap verip sonra durdu.
"Ben seni kuzenim olarak..."
"Umrumda değil Minho varsay ki kuzen fantezim var tamam mı?"
Minho kahkaha attı. Kibum da söylediğini yeni fark etmiş o da gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
FanfictionKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...