Rohee ile odaya baktıktan sonra rohee isteklerini hizmetlilere anlatırken jinki gelip Minho ile konuştu.
"Cenaze için hazırlanmanız gerekiyor Minho."
Minho başını sallayıp kibumun yanına gitti.
"Cenaze.." diye fısıldadı kibuma.
"Ne yapalım? Rohee ye söyleyelim mi?"
"Söyleyelim bence kendi karar versin." Dedi Minho. Kibum başını sallayıp rohee i yanlarına çağırdı.
"Prensesim gel artık insanlar biraz nefes alsınlar." Rohee çalışanı selamlayıp kibum un yanına gitti.
"Efendim amcalarım?"
"Rohee.. birazdan babanla annene son kez veda etmek için bir yere gideceğiz gelmek ister misin?"
Rohee şaşırdı.
"Sarılabilecek miyim?"
"Hayır hayatım. "
"Olsun yine de gitmek istiyorum kibum amca beni de götürün."
"Tamam güzelim. Hazırlanıp gidelim hadi."
"Tamam."
Herkes cenazeye uygun giyindikten sonra kibum rohee yi kucağına alıp minhonun yanına gitti. Üçü beraber cenaze törenine katıldı.
Rohee yine çok ağlamış kalabalık ortam ona çok gelmişti. Kibum un kucağında uyuyakalmıştı.
Minho basın açıklamasını yaparken yanında kibumu da isteyince ilk aile aile fotoğrafları çekilmiş oldu.
"Sayın kralım prensin ölümüne sizin karar verdiğiniz söyleniyor."
"Bakın o benim ailem böyle bir şey mümkün değil. Neden yapayım?"
"Varisiniz olamayacağı için varisi olan birini ortadan kaldırdığınıza dair güçlü savları olan muhalifler var."
"Namjoon asla istemedi hatta ben tahta geç dediğimde ben kibumdan dolayı feragat etmek istediğimde bile tahta geçmek istemedi. Ayrıca varisi hala varis hyungum ne kadar haneden kanı taşıyorsa yeğenimde o kadar hanedan kanı taşıyor. Yani o güçlü savları tamamen saçmalık hanım efendi."
Kibum minhonun elini tuttu.
"Eşim hakkında fazla acımasız olduğunuzu düşünmüyor musunuz? Abisini kaybetti başınız sağ olsun demek yerine kralınıza katil diyorsunuz ve bu adam kral olmasına rağmen siz bunları söylecek cesareti yine ondan alıyorsunuz ama en azından bu gün acısını yaşasın olur mu?"
Halkın içinden birisi 'krallarımız çok yaşayın!' Diye bağırınca geri kalan kalabalık da onlara katıldı. Basın açıklaması bu şekilde sona ermiş kraliyet ailesi cenaze töreninden ayrılmıştı. Tabii yemek ve içecek hizmeti dua etmek isteyen herkese gün boyu devam edecekti.
Bağırmalar esnasında uyanan rohee yine ağlamaya başlayacakken duyduğu seslerle kibuma döndü.
"Bir gün kraliçemiz çok yaşa diyecekler di mi bana da kibum amca?"
Kibum tüm kararlılığıyla başını salladı.
"Aynı Minho amcan gibi."
"Ve kibum amcan." Diye ekledi Minho.
"Halkımız seni nasıl kabullendi görüyorsun değil mi bu bağırışlar sana olan sevgilerini gösteriyor."
"Seni sevdiğim için beni seviyorlar." Dedi kibum gözlerini devirerek.
Minho rohee ye göz kırptı.
"Biz haneden kanı taşıyoruz güzelim." Kibum yine gözlerini devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
FanfictionKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...