Minho ve kibum odalarına çekilmiş birazdan rohee ile yapacakları konuşmanın verdiği gerginlikle ikisi de sus pus olmuşlardı.
Minho dayanamayıp sessizliği böldü.
"Senden harika bir baba olacak."
Kibum o an yaşadığı duygu yoğunluğuyla Minhoyu öpmek istedi ama son anda kendini tuttu. Minho onu fark etmişti.
"Fazla yakınlaştık sanki." Diyerek güldü.
"Özür dilerim niyetim seni iğrendirmek değildi."
"Senden iğrenmiyorum."
O sırada kapı açılıp içeriye rohee girdi ve koşarak Minho amcasının kucağına çıktı.
"Minho amca..."
"Evet güzelim?"
"Kibum amca?"
"Söyle bebeğim?"
"Ben artık sizin kızınız mı olacağım?"
Kibum ile Minho göz göze geldiler Minho söze girdi.
"Eğer sen istersen biz senin babaların olmayı çok istiyoruz rohee."
"Babam ona bir şey olursa bir tek sana güvenmemi söylerdi hep Minho amca o yüzden yeni babam olacaksa bunun sen olması gerekirdi zaten."
Sonra da kibuma döndü.
"Seni de ben çok sevdim kibum amca. Babam tanısaydı eminim o da çok severdi."
Kibum rohee i yanağından öptü.
"Teşekkür ederim bir tanem."
Minho dikkatleri üzerine çekmek için boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
"Bizim kızımız olman aynı zamanda bu ülkenin ilerdeki kraliçesi olacağın anlamına geliyor ama..."
Rohee omuz silkti.
"Prensesler zaten kraliçe olurlar Minho amca..."
Minho güldü.
"Evet güzelim haklısın. Prensesler zaten kraliçe olurlar."
"Belki jonghyun kadar yakışıklı bir kralım da olur."
Minho kaşlarını çattı.
"Nereden çıktı o rohee?"
"Ama çok yakışıklı değil mi?"
"Ne buluyorsunuz Jonghyun da bir anlasam tüm ailemi ona kaptıracağım sanırım bir kardeşle kurtulamayacağım. Hayatım sen ne düşünüyorsun?"
"Bence de yakışıklı ama benim kalbimin tek sahibi sensin hayatım."
Rohee kıkırdadı.
"Niye güldün bakalım?"
"Çünkü şimdi öpüşeceksiniz sandım. Öpüşmeyecek misiniz? Annem böyle diyince öpüşürlerdi babamla. Yani siz de evlisiniz..."
"Senin yanın da mı öpüşürlerdi."
"Evet neden ki?"
"Haklısın neden saklasınlar ki sevgi saklanacak bir şey değil." Dedi Minho ve kibumu öptü. Zaten biraz önce öpüşmek istemişti.
Kibum bunu beklemiyor hazırlıksız yakalanmış tüm nefesiyle öpüşmeye tutundu.
Rohee o sırada gözlerini kapatmış kıkırdıyordu.
Minho kendini iyice kibuma dayandığında kibum onu durdurmak zorunda hissetti. Zorla da olsa minhoyu itti.
"Hayatım çocuk var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
Hayran KurguKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...