Rohee saraya gelmiş ne olduğunu asla anlamıyor birileri ona anne ve babasını bir daha göremeyeceğini söylemiş ama kafası o kadar karışıktı ki bunun ne manaya geldiğini bile anlayamamıştı. Minho amcasını gördüğü an ona koştu. Minho eğilip ona sarıldı. Rohee o an ağlamaya başladı.
Minho onu kucaklayıp ayağa kalktı.
"Ağla bebeğim ağla rahatla."
"Ne oluyor Minho amca? Babam nerede? Neden bir daha göremeyeceğim onu?"
Minho zamanında kendi annesinin ölümünü hangi kelimelerle anladığını hatırlamaya çalıştı.
"Pamuk prensesi hatırlıyor musun güzelim?"
Rohee başını salladı. Tabi ki hatırlıyordu.
"Senin annenle baban da pamuk prensesin annesinin olduğu yere gitti."
"Beni de cadı mı zehirleyecek?"
"Asla. Asla buna izin vermem korkma."
Rohee biraz rahatlamış olsa da ağlamaya devam etti.
"Tamam ama ben annem ve babamı çok özlerim pamuk prensesin babası vardı en azından ben de birini geri alamaz mıyım?"
Minho roheenin gözlerini silerken konuştu.
"Maalesef bebeğim oradan geri gelemiyorlarmış."
"Çok zor amca."
"Biliyorum bebeğim ben de onları çok özleyeceğim."
Rohee başını minhoya yaslayıp ağlamaya devam etti. Bir süre sonra uyumaya başladı.
Minho jonghyun a döndü.
"En yakın zamanda çözün bu işi jonghyun kim buna cesaret edebilir aklım almıyor."
O sırada kibum gelip minhoya fısıldadı.
"senin işin varsa minik prensesi ben yatırayım Minho. Perişan görünüyor çocuk."
Minho kucağında ki kıza bakıp onu kibuma verdi.
"Ben de geleceğim birazdan."
Kibum ona başını salladı. Minho jinki ye döndü.
"minik prensesin odasını bizim odamızın yanına taşıttırın hyung. Misafir katı artık uygun düşmez."
"Doğru. Hemen hallediyorum."
"Cenaze törenine kadar biraz dinlenmek istiyorum hyung."
"Tabi, git ve dinlen."
Minho kibum un peşinden odaya gitmiş. İkisini de yatakta uzanırken görünce yorgunluğu sanki yok olmuştu. Ailesini koruyamayan bir kral mı olurdu?
Kibum bir şeylerin ters gittiğini minhonun yüz ifadesinden anlamıştı.
"Minho..."
Minho gidip kibuma sarıldı. Kibum kendisine küçük bir çocuk gibi sarılan koskoca kral ile ne yapacağını şaşırmış başını okşamıştı.
"Sizi canım pahasına koruyacağım kibum. Kimse bir daha aileme dokunamayacak. Söz veriyorum. Ne Taemin ne rohee ne de senin saçının teline dokunamayacak hiç kimse."
"Biliyorum Minho. Kendini suçlama lütfen böyle bir şeyi tahmin edemezdin."
"Ama etmem gerekirdi. Tehditler aldığını söylemişti bana."
"Ve sen de o sıra yapman gereken her şeyi yapıp ilgili herkesi yargıladın hayatım."
"İlgili herkes?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
...KARDEŞİM İÇİN...
FanfictionKardeşi için her şeyi göze almış olan bir kral Minho ve bu uğurda kullanılan zavallı prens Kibum işin garip tarafı kullanılmış olmak onu o kadar da üzmüyordu...