Yn. (cinsel içerik)
Nana gözlerini kırpıştırarak kevin'a bakıyordu. Kevin kollarını kavuşturmuş bir ayağını öne doğru uzatmış nanadan bir açıklama beklediğini vurguluyordu. Nana, boğazında bir düğüm hissetti bunu kendisi açıklamak istiyordu böyle yalancı ve dolandıran biri gibi görünmek bedenini yakıyordu ya kevin onu affetmezse! , onu yalancı bir pislik olarak görürse oysa ki kevinin aklından geçen servet kıyaslama hesaplarını bilseydi böyle endişelenmesine gerek kalmazdı.
Kevin alaycı bir şekilde sordu "Demek makyözsün. Ama kozmetik devlerinde ilk ona giren bir makyöz." Nana panikle etrafına bakıp duruyor titremesine engel olamıyordu "Özür dilerim. Ben sadece. " kevin araya girdi " Sen sadece ne ? Düşündün ki kevin fakir nana'ya aşık olsun ÖYLE Mİ !! "
Nana kevinin bağırışının da etkisiyle çaresizce "Ben sadece yıllardır seni gözledim ünlülerin taklidini yaptığın videoyu hatırlıyor musun? Tam 8 yıl önce işte orada orada seni gördüm o günden beri ben ben b.."
Nana, tuttuğu hıçkırıkları salmıştı tüm gücüyle düğümlenen boğazından ses çıkarmaya çalışıyordu açıklamak istiyordu ama kaybetme korkusundan dili tutulmuştu histeri krizine girmek üzereydi kevinin ona bağırmasını beklemiyordu kalbi kaybetme korkusuyla titriyor ne yapacağını bilmiyordu.
Kevin onu zorlamak istedi bir yandan ona parasında gözü olmadığı konusunda ders vermeye kararlıydı "Haaahh paranda gözüm olduğunu mu düşündün, seni paran için mi sevecektim yani ? Ne düşündün? En azından ismin doğruymuş."
Nana, titriyordu gözleri beyaza dönmek üzereydi kevin parasında gözü olmadığını hissettirmek için var gücüyle rol yapıyordu çünkü nana maddi varlık olarak kevini on'a bile katlardı yan taraftan izleyen tsu nananın kriz geçirmekte olduğunu görünce hemen atlayıverdi nanayı kollarından sıkıca tuttu " Sakin ol. Nefes al sakin ol "
Nana zar zor nefes alıyordu panik atakla histeri arasında gidip gelen bir insan gibiydi. Kevin, gözlerini sonuna kadar açmıştı kendisine ikizinden bile çok benzeyen bu adama bakıyordu ondan daha uzun ve daha kaslıydı ama onun yüzü, tek bir parçası bile değişik değildi aynısıydı. Gözleri dudakları hatta yüzündeki tüm hatlar bile aynıydı kevin kendini hep benzersiz olarak görmüştü bu adam da kimdi, dublör diye başvuran tüm gençler gözlerinin önünden geçti hayır sanki aynaya bakıyor gibiydi olayın şokuyla bağırdı. "Takıntılı hasta gidip oynamak için benzerimi mi buldun? Tanrım ne Sahtekarca yanıma yalan dolanla yaklaşman yetmedi mi ?"
Nana titreyen kısık bir sesle "haa haayır lütfen." Kevin ne hissettiğini bilmiyordu kıskançlıkla karışık öfke "Ne yapıyorsun her gece onunla ben diye oynuyor musun."
Tsu parmağıyla dışarıyı göstererek "Defol! Defol !" Kevin daha da hırslanmıştı tek düşündügü haklı çıkmak olduğundan nana'ya ne olduğunu umursamadı "Ne adi bir ilişki."
Kevin arkasını dönüp gitti en çok yaptığı şeylerden biri çok sıkıştığı anlarda çekip gitmekti. Tsu, nanayı sakinleştirmeye çalışıyordu nana sürekli "gitti ,,gitti ...gitti " diye sayıklıyordu en sonunda baygın olarak kendini arabada tsunun kucağında buldu, önceden nana bu tip krizlere çok girerdi her seferinde tsu ,onu teselli eder kevin gibi davranır onun krizlerini yatıştırırdı ,o zamanlar kevina sadece uzaktan bakan biriydi simdi ise elde etmiş sayılırken birden onu kaybetmişti nana'nın içi yanıyor olmalıydı. Nana kendine değildi teselli arayan biri gibi birşeyler aranıyordu "Şarap lütfen şarap."
Tsu ,biliyordu şarap onu hemen uyuşturuyor uykusunu getirip sızmasını sağlıyordu, hemen arabanın içindeki buzdolabından şarap şişesinin aldı nana kucağındayken, yandaki küçük dolaptan bardak aldı doldurdu nana şişeyi çekip içmeye koyuldu hepsini boğazını yaka yaka içmişti bu soğuk şarap içindeki yangınları söndürebilir miydi?. Tsunun gözlerine baktı yarı baygın biçimde elleriyle yüzünü avuçladı "kevin" tsu irkildi kalbi acıdı, nana yüzünü yaklaştırdı ve onu dudaklarından öpmeye başladı tsunun başı dönmeye başladı nana bırakmıyordu "kevin" hem sesleniyor hem öpüyordu tsu artık dayanamıyordu çektiği acıyla birlikte o da karşılık vermişti şimdi ikisi yol boyunca öpüşüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Üçgeni (+18)
Romance3 kişilik acı ve mutluluğun hastalıklı çatışmasına girmeye hazır mısınız.? Nana ünlü ve yakışıklı kevin'a hastalıklı bir aşk beslemektedir bu hastalık öylesine derindir ki, gidip ülke ülke ona benzeyen tsu'yu arayıp bulmuştur. Nana'nın hesaba katma...