"Nana nana iyi misin?" nana gözlerini hastane odasında açmıştı dün tuhaf yiyecekler denemiş üstüne içki içmişti etrafına bakındı hastane odasını görünce aniden yanında duran tsuya baktı "aah iyiyim başım " kapının tıklama sesi ile irkildiler tsu'nun kanı çekildi, kötü haber alacağı korkusu bütün bedenini yokladı "gayet iyisiniz basit bir zehirlenme" tsu bağırdı "ama o kanser" doktor gözlüklerini indirip tsu'ya dik dik baktı "geniş kapsamlı test istediniz hepsini yaptık kanser bulgusu yok yani hastamız çok çok saĝlıklı zehirlenmeyi bile hafif atlattı" tsu titremeye başladı gözlerini kocaman açıp doktorun kollarını kavradı "bizimle oynamayın tehşisi konulmuş.." doktor tsu'ya kağıtları uzattı "inanmıyorsanız buradaki bütün doktorlara sorabilirsiniz hanımefendi de bebekte gayet sağlıklı" nana şok oldu doktora bakıyordu önce kanser olmadığını şimdi de hamile olduğunu ögrenmişti "naa nasıl.?" Doktor nana'ya yaklaşarak "ah haberiniz yok mu 2 aylık hamilesiniz ama korkmayın güvendesiniz" doktor gitmiş nana ise yaşadığı şok ile konuşamayacak hale gelmişti bu nasıl olabilirdi kevin ile hiç bir şey yaşamamıştı, üstelik kevin'a olan aşkından başka birini asla düşünmemişti bile tsu'ya baktı tsu yere diz çöktü "özür dilerim" nana anlam veremiyordu bunu ona tsu yapmış olabilir miydi?."Eve dönüyorum hemen beni hava alanından al doktordan randevu aldın mı?" Nana sessiz kaldı "evet efendim aldım acil bir şey mi oldu iyi misiniz? korkuyorum" nana sekreterine ne diyeceğini bilemiyordu kimseye bundan bahsedemezdi tsu'yu ardında bırakıp hava alanına gelivermişti " korkma artık hasta değilim" telefondaki ses sevinçle "bu ne demek efendim çok mutluyum" jia yıllardır nana'nın sekretiriydi attığı tüm adımları biliyordu " gelince konuşuruz" nana arabaya atladı yanında her zaman tsu'nun olmasına alışıktı jia'ya baktı "beni bai zhen'e götür" sekreteri şaşkındı "ama efendim" nana bağırdı " götür dedim".
"Tatilden döner dönmez bana mı geldin". bai zhen masanın öbür ucunda, sırıtıyordu "sen yaptın biliyorum beni hasta olduğuma inandırıp piyasadan çekilmemi istedin" bai zhen nana'ya yaklaştı uzun boylu yapılı bir vucudu vardı, gözleri baygın, dudakları alaycı ve gülümseyen kıvrımlara sahipti "bir kez olsun beni fark etmene sevindim nanam" nana irkildi, aklında yankılanan sesler ona acı vermeye başladı "baba bakar mısın.? Anne ben buradayım.. anne bak bunu senin için yaptım.. baba baaba babaa" nana'nın kızgınlığı uçup gitmiş yerini histeri krizine bırakmıştı, nefesi kesik kesik alıyor ayakta zor duruyordu " neyin var nana iyi misin? " bai zhen nana'ya sarılıp ağlama başladı "özür dilerim sadece beni gör istedim yıllardır sadece beni bir kez duy, bana bir kez bak istedim nana affet beni ben sadece ben sadece ..." nana sakinleşmişti bai zhen'in yüzünü avuçladı "seni anlıyorum" bai zhen nana'ya sıkıca sarıldı tıpatıp aynı hayatı yaşamış bu iki insan ne olursa olsun birbirlerini anlamışlardı.
Nana arabada giderken bai zhen'i düşünüyordu yıllardır onunla aynı hisleri hisseden bu adama şefkat duymaya başlamıştı, kendisi gibi güçsüzlüĝü, muhtaçlığı belli etmeme mücadelesine giren bu küçük beyi benliğinin derinlerine kadar anlıyordu, fark edilme çabasını çaresizce isteyen, bunun için herşeyi yapabilecek bu iki çocuk hala hayatlarının o yıllarında takılı kalmıştı geçmişten gelen o ağır yükle yaşıyor ve yine birisi fark etsin diye kendilerini riskten riske atıyorlardı nana 'aynı benim gibi sadece fark edilmek istiyor' diye düşündü bai zhen dışında bir çok sorunu vardı kevin, tsu, ve bebek nana karnına dokundu evet tsu ile çok samimi olup herşeyi yapıyordu ama bu kabul edilemezdi ailesi gibi gördüğu tsu haberi bile olmadan ona neler yapmıştı, kevin ise asla hamile biri ile olmazdı nana kevin ile geçmişteki tecrübesine dayanarak buna emin olmuştu bütün bunları düşünerek yatağına gidip uykuya daldı.
"Operasyon için hazır mısınız bu çok ciddi bir karar" nana doktorun yüzüne baktı "bunu ölene dek kimsenin bilmesini istemiyorum sadece işinizi yapın" doktor maskesini takarken son kez "ileride gebelikte sor.." nana aniden "Yeter!işinizi yapın" böylece hayatında en çok zorlanarak, verdiği kararı uygulayıp tsu ile kendisinin arasındaki son bağı da koparmıştı tsu'ya karşı öyle öfkeliydi ki adada onu asla görmek istemediğini söylerken hiç tereddüt etmemişti, "nana yalvarırım beni affet sarhoşken ne yaptıĝımı bilmeden iç güdülerimin esiri oldum seni ilk gördüğüm andan beri sevdim bu bencillikle" nana tsu'ya kızgınlıkla bakıp "hemen defol hayatımdan seni asla görmek istemiyorum defooool" boğazı yırtılana kadar bağırmıştı içindeki acı ne kadar büyükse çığlığı o kadar büyümüştü kendi hayatına soktuğu tsu'yu kendi elleriyle hayatından çıkarmıştı elbette öyle yapacaktı, hiç haberi olmadan güvendiği, sevdiği, ailesi olarak gördüğü kişi ona sahip olmuştu insan tecavüzcüsünü sevebilir miydi.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Üçgeni (+18)
Romance3 kişilik acı ve mutluluğun hastalıklı çatışmasına girmeye hazır mısınız.? Nana ünlü ve yakışıklı kevin'a hastalıklı bir aşk beslemektedir bu hastalık öylesine derindir ki, gidip ülke ülke ona benzeyen tsu'yu arayıp bulmuştur. Nana'nın hesaba katma...