" Geçen gün ani tepki verdim özür dilerim. Umarım beni affedebilirsin seni dinlemek ve anlamak istiyorum."
Kevin o gece çok düşünmüştü, kendisinin insanları çok iyi tanıdığı ve anladığıyla ilgili kendine dakikalarca övgü yağdırdıktan sonra nana'nın iyi bir insan olduğu sonucuna varmıştı. O güzeldi yüzü dışında mükemmel bir vücudu vardı beli incecik ,teni inci gibiydi ,kesinlikle parlaktı asil ve zarifti. Herşeyden öte çok zengin ve saygındı tabi ki kevin onun mal varlığını derinlemesine araştırmış ağzı sonuna kadar açık kalmıştı bu kadın onu seviyordu "bir piyangodan bile büyük şans" piyango bile yanından geçemez diye kendini azarladı güzel bir kadın ve çok para ikisi bir arada.
"Teşekkür ederim kevin."
Telefonu elinden bıraktığı an nana sevinçten tsu'nun boynuna atlamıştı. "Benimle görüşmek istiyor inanamıyorum. Beni restorana davet etti."
"Onu affedecek misin ? "
Nana kendinden emindi " Elbette o ne yaparsa yapsın ben onu çok seviyorum tsu çok."
Tsu üstüne karanlık bir perde örtülmüş heykeller gibi dona kalmıştı, etraftaki her şey bir anda harebeye dönmüştü aklında bir sürü ses "nana ona ait" " hiç bir zaman senin olmadı" " ona nasıl söyleyeceksin" " utanman yok mu ? " sesler kafasının içinde bağırıp duruyordu.
"Hazırlanmam lazım görüşürüz tsu. "
"Onu götüremem" diye aklından geçirdi nana çok heyecanlıydı aynı zamanda korkuyordu bir yıkım daha yaşamaya gücü yoktu.
Kevin çok şık bir restoranın çok şık bir masasında nanayı bekliyordu kapıdan girdiğini gördü o çok şık ve güzeldi beklendiği gibi işinde iyiydi ve bunu her halinde yansıtıyordu " Öncelikle bana her şeyi olduğu gibi anlatabilirsin sana güvenip yargılamayacağıma söz veriyorum."
Nana başını eğerek konuştu " Seni videoda gördüm yeteneklerini sergilemeye çalışıyordun diğerlerinin aksine fark edilmek için acı çekiyordun."
Nana başını eğdi. Eski bir anı onu yokladı " Anne anne , sadece bakamaz mısın anne anne " iç çekerek konuşmaya devam etti.
"O zaman sana uzun uzun bakmıştım fark edilmek isteyen o genç kalbime dokundu senin tüm videolarını izledim aslında bağlantı gönderdim ama kabul etmemiştin."
Kevin aklını yokladı evet kimseyi eklemiyordu bunun cool olduğunu düşünüyordu içinden. "Aptal soyadını da fark edemedim"
Nana devam etti "Gün geçtikçe ilgim büyüdü sen ünlü oldun benim için zordu tsu'yu buldum en azından sana benzer biri ile arkadaş olmak iyi hissettirdi. Sonra tsu asistanım oldu sana yaklaşmak için makyöz olma planını birlikte yaptık ve sonunda sen yanlış anladın ben sekiz yıldır sadece seni takip ettim seni sevdim."
Nana'nın nefesi kesilmişti yıllardır çektiği acıları yaşadığı özlemi bir çırpıda anlatmıştı. Ne kadar basitti ama gerçekleri ancak yaşayanlar bilir acılar sadece sahiplerini yakardı ,o yeterince yanmıştı ama bu acıları anlatmak kaç dakika sürmüştü sekiz yıllık acı ve zaman şimdi öylece bir masada hikaye olarak anlatılıp bitivermişti.
Kevin Etkilenmiş rolü yaparak "inanamıyorum nana neden daha önce... haklısın sana fırsat vermedim ki. Bu benim için çok fazla daha önce hiç bu kadar sevilmemiştim."
Nana bu sözcüklerin arkasındaki samimiyetsizliği asla fark etmemişti hem çok aşıktı hem de kevin, aldığı pahalı oyunculuk derslerinin hakkını veriyordu, yoksa onun için boşa verilen para vücudundan kopan bir kan damarı gibiydi.
" Bende sana karşı derin hisler içindeyim nana seni gördügüm anda bile içim kıpırdamıştı sanki hissetmiştim."
Yn. Paradır o para :)
Nana heyecanlandı "Gerçekten böyle mi düşünüyorsun kevin ço çok mutluyum."
Kevin nana'yı titrerken görmekten haz almıştı bu milyarder kız ona abayı yakmıştı "milyarder kız ha hahah bunu sevdim". Aklından planlar geçmeye başlamışti bile, gözünde şirketlerle ilgili ve ünü ile ilgili bir sürü düzenleme belgeleri canlanıyordu "nanaya ait ne varsa benim olacak" bir daha asla ününü kaybedip sefil kalma korkusu yaşamayacaktı dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı nana ona hayran hayran bakıyordu kevina göre bugün yeni hayatının ilk günüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Üçgeni (+18)
Romance3 kişilik acı ve mutluluğun hastalıklı çatışmasına girmeye hazır mısınız.? Nana ünlü ve yakışıklı kevin'a hastalıklı bir aşk beslemektedir bu hastalık öylesine derindir ki, gidip ülke ülke ona benzeyen tsu'yu arayıp bulmuştur. Nana'nın hesaba katma...