Ez a fejezet szexuális jeleneteket tartalmaz.
Keze a derekamról a hátam alsó részére csúszott, kis nyomást gyakorolva közelebb húzott magához, másik kezét pedig gyengéden a tarkómra csúsztatta. A következő pillanatban ajkaink egymáshoz értek, és minden megszűnt létezni. Mintha kicsit a fülem is sípolt volna, annyira csodálatos volt az egész. Úgy éreztem, hogy nem akarom elengedni, soha, de soha. Így akartam maradni, őt ölelve és csókolva, ajkait teljesen birtokolva.
Elindultunk nekem hátrafelé, apró lépésekben, de nem láttam, merre megyünk. Teljes mértékben bíztam Dracoban, apró testemet elernyedve adtam át neki, szinte karjaival felemelve vitt be a hálószobába.
A kinti forró levegő után szinte felüdülés volt megérkezni a szobámba, hiszen az ajtó csukva volt, bent pedig a nagy ablakomon át besütött a holdfény, így egy teljesen más hangulatú helyiségbe érkeztünk. Ezt akkor tudtam megfigyelni, amikor letett az ágyra, lábával becsukta az ajtót, és egy mozdulattal lerántotta magáról a felsőjét.
Én közben vártam, hogy visszaereszkedjen rám, és folytatódhasson az, aminek nem kellene véget érnie. Simogatta a karomat, közben pedig a nyakamat puszilgatta, és én hallottam magamat, ahogy meg-megremegve, halk sóhajokat hallattam.
Draco tenyerével lágyan simogatta a lány mellkasát, majd egyre lejjebb haladt. Amikor megérintette Hermione legérzékenyebb pontját, halk sóhajokat hallott, ez pedig teljesen feltüzelte őt. Végül az ujját mozgatni kezdte benne, ez fokozta Hermione sóhajait, most már nyögéseket is kiadott.
Úgy éreztem, már nem bírok magammal, ezért letepertem Dracot. Hátradöntöttem az ágy támlájának támasztott párnáknak, és megszabadítottam a nadrágjától. A kezemet a férfiasságára kulcsoltam, és meglepve konstatáltam, hogy sok dolgom már nem lesz vele.
Éreztem, hogy beleremeg ebbe az érintésbe, és egyre hevesebben vette a levegőt, ahogy mozgattam a kezemet. Közelebb hajoltam hozzá, hogy megcsókoljam, majd egy hirtelen mozdulattal felemelt a kezével, és a férfiasságára ültetett, továbbra sem engedve el a számat. Mindkettőnkön eluralkodott a szenvedély és a vágy, amikor éreztem, hogy belém hatol, és gyengéden elkezdi mozgatni a csípőjét.
Ekkor már nem tudtam magamon uralkodni, egyre hangosabban sóhajtoztam, és éreztem, hogy számomra közel van a vég. Nem éreztem, nem láttam, nem hallottam semmit, amikor az egész testem megfeszült és tomboló gyönyör söpört rajtam végig. A takaróba mélyesztettem a körmeimet, Draco folyamatosan mozgatta a csípőjét, majd lassított rajta, ahogy érezte, hogy ezzel még nagyobb örömöt okoz nekem.
Végül néhány perc múlva Draco teste is megfeszült, és szőke haját simogatva adtam neki csókot, miközben még mindig fölém hajolva támaszkodott az ágyon. A következő pillanatban mellém feküdt, a háttámlának dőlve, én pedig közelebb húzódtam hozzá.
Elvesztünk ebben a pillanatban, a hosszúra nyúlt, forró éjszakában, csak azt nem akartam, hogy vége legyen a gyönyörnek, ennek a kellemes időtöltésnek.
YOU ARE READING
Maybe I just wanna be Yours | Dramione FF
FanfictionMinden jog J. K. Rowlingé! Dramione történet Öt évvel a roxforti csata után Hermione mágiaügyi miniszterként éli az életét. Az iskola újjáépült, minden megy tovább a maga kerékvágásában. Azonban minden megváltozik, amikor egy napon teljesen váratlan...