A nap, ami mindent megváltoztat Part 5

60 2 0
                                    

Szisztook, hoztam az 5. részt.


Damon visszament a Salavatore házba és gyorsan átöltözött valami kényelmesebbe. De akármilyen boldog volt, nem bírta kiverni az öccsét a fejéből. Így mielőtt visszaindult volna, elővett egy papírt, amit néhány napja a Liz Forbes, a seriff adott át neki. Stefa telefonszáma volt, ami hosszas kutatás után tudtak megszerezni. Sokáig gondolkodott rajta, hogy megossza -e Elenával az információt, azonban azok után, hogy Stefan felhívta Elenát a születésnapján, de nem szólt bele, nem volt biztos az ötlet helyességében. Most viszont elővette a papírt és tárcsázta a rajta álló telefonszámot. Sóhajtott, ahogy meghallotta a csengést. És aztán felvették. Valaki felvette, de nem szólt bele. Ez jellemző Stefanra - gondolta Damon, de nem azért hívta az öccsét, hogy illemórát tartson.
- Stefan. tudom, hogy ott vagy. Nem akarlak zaklatni, se könyörögni, hogy gyere haza. Nem várok tőled semmit. Azt szerettem volna mondani, hogy nem számít hol is vagy most, vagy mit csinálsz éppen, csak azt kívánom, hogy legyen boldog karácsonyod - mondta és letette a telefont.
Stefan, aki egy lepukkant San Francisco-i bár pincéjében ült, körülvéve egy csomó megcsapolt lány tetemével, hosszú idő óta először érzett fájdalmat, s ahogy a bátyját hallgatta, egy könnycsepp gördült ki a szeméből.

Hát, ez egy rövid rész lett.

Elmondanám (vagy leírnám) hogy nem a saját story-m.  
Itt a link, ahol meg lehe
t találni.:  http://tvdfic.blogspot.com/2012/12/a-nap-ami-mindent-megvaltoztat.html

Delena novellák // BEFEJEZETT //Where stories live. Discover now