*19*

18 1 0
                                    

"TY si si istý,že vaším nebude vadiť,keď u vás prespím?" váhavo som zastavila pred dverami aby som sa uistila.

"Neboj s návštevami sú v pohode a k tomu tatko je na mesačnej pracovnej ceste v Nemecku a mamka je v nočnej. Domov príde len zajtra okolo desiatej, čo my už budeme v škole" spokojne som na neho pozrela, odomkol dvere no skôr ako ich otvoril sa ešte otočil späť ku mne.

"Nebojíš sa psov alebo nemáš alergiu na chlpy, však nie ?"

"Nie, som  v pohode"

Ubezpečený sa otočil späť ku dverám.

"Atos som doma !" zakričal po vstupe do domu,zamkol za mnou a začal sa vyzúvať.

Z tichého domu sa ozvalo cinkanie rolničky a klepkanie pazúrikov o podlahu.

Predomnou sa objavil zlatý retriever, s tyrkysovým obojkom. Spokojne sa posadil a pozeral na mňa. Ja som tomu nátlaku nedokázala vzdorovať, čupla som si k nemu a natiahla ruku s obrovskou túžbou sa s ním pomaznať.

Chýbalo mi posledný 1 a pol centy, keď tu sa ozvalo vrčanie a ja som inštinktívne ruku odtiahla. Prekvapene som pozrela na Taeyonga, potmehúcky sa usmieval a užíval si môj vyplašený výraz.

Len čo sa moja ruka vzdialila na Atosovej "tvári" sa objavil taký psí úsmev a chvostík sa rozvrtel zo strany na stranu. No môj opätovný pokus o kontakt s jemnou srsťou dopadol rovnako.
S "úsmevom" na konci.

"Si nezdvorilá" prehlásil pobavene nadomnou stojaci chalan. Po mojom piatom neúspešnom pokuse.

Nechápavo som pozrela na psa, ktorý na TYov pokyn nastavil labku.

Prijala som ju a "potriasla" si s ním. "Lea, teší ma" usmiala som sa na psa, ktorý akoby prepol mód a vrhol sa mňa.

Po tomto sa už ani sprchovať nebudem musieť a Yeoliho mikina,teda moja mikina poputuje rovno do práčky.

"Nie si hladná?" ozval sa Taeyong, ktorý medzičasom prešiel z chodby pravdepodobne do kuchyne.

Postavila som sa zo zeme oprášila a s Atosom v pätách prešla za svetlom zaplavenou kuchyňou.

"Mmmm možno aj kúsok áno."

"Je niečo čo nemáš rada, čo sa jedla týka?"

Zalovila som v pamäti a len záporné pokrútila hlavou. Na sa len pobavene usmial "Dobre ty môj jedáčik, idem nám niečo pripraviť. Atos ťa zavedie do mojej izby. Tam na stole nájdeš notebook a v ňom USB. To zoberieš a následne pôjdeš s Atosom do obývačky. Pichneš to odzadu do telky a vyber zatiaľ niečo čo si kukneme. A choď si zhodiť tú mokrú sukňu do kúpeľne a v kľude sa prezleč nech nie si v mokrom."

Súhlasne som kývla a už už nasledovala zlatého retrievera spokojne si cupkajúceho predomnou.

Po vyleštených masívnych schodoch sme sa dostali na poschodie. Celú cestu som obdivovala moderne zariadený dom s veľmi príjemnou atmosférou, zo zamýšľania na však vytiahol Atosov štek na znak, že sme už na mieste.

Skôr ma zaviedol do kúpeľne pred ktorou ma celú dobu poslušne čakal.

Následne ma odviedol do izby.

Nahmatala som rukou vypínaš a izbu zalialo svetlo. Ostala som v nemom úžase, tak vyriadenú izbu nemala ani ona minútu po tom čo utrela posledné zrnko prachu vo svojej izbe.

V strede bola veľká perfektne ustlaná posteľ ani ako keby pri tom použil pravítko či vodováhu. Chvíľu takto som ešte prechádzala po izbe a kochala sa usporiadonosťou chalana.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

STOP *hurting me* pleaseWhere stories live. Discover now