*16*

70 9 3
                                    

Dnes je u mňa párty a bol by som veľmi rád keby si prišla.

Prepáč že to riešim takto ale nemal som príležitosť na to sa ťa to opýtať narovinu.

Prosím príď o 19:35  na túto adresu

[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] []


A Taeyonga tam tiež rád uvidím.


-PCY^^


Stálo na žltom papieriku.
"Čo to máš? " ozval sa vedľa mňa povedomí hlas.

" Ale nič " skrčila som papierik a ruku skryla za chrbát.

" Ozaj nič? " nadvihol Taeyong jedno obočie a neveriaci na mňa pozeral.

" TY čo by si povedal, na menšiu párty" zvažujúc pozvanie som sa spýtala.

" Popravde to neznie ako zlý nápad... Dnes som doma sám a na párty som už dávno nebol.... A kde má byť vlastne tá párty? " povedala som mu adresu a čas z papierika.  No pri otázke kto je "hostiteľom " som nadhodila plecami. Skratka PCY mi absolutne nič nehovorila.

This day 17:30

"Nie.... Nie..... Nie..... Nie.... Nieeeee.... Ee... " hodnotil Taeyong každý jeden outfit, ktorý som mu predviedla. Ležal vyvalený ma mojej posteli a len krútil hlavou.

" Tae veď  ale ideme sa len zabaviť... Nejdeme na módnu prehliadku ani nič podobné " vrčala som od nervozity z jeho prístupu.
"... Tak mi prosím ťa nepindaj do toho čo si mám a čo nemám obliecť! " podráždene som na neho zavrčala ešte viac no, keď prestal venovať pozornosť mojej skrini ale mne tiež vyzeral pomerne vytočene.

" Pozri Lea nerobíš to len kvôli mne. Musíš si nájsť niakych kamarátov! Vieš že ja som tu vždy pre teba ale potrebuješ kontakt aj s inými lebo takto si po čase začneme liezť na nervy. Chalani z Béčky sú ozaj riadne v pohode veď to vieš, musíš sa však zoznámiť aj s niekym iným. A v čiernom NEPÔJDEŠ!!! Nevravím, že v čiernej nevyzeráš dobre ale na ľudí nevplývaš najpríjemnejšie. Pôsobíš ako smrtka...alebo ako kôpka nešťastia..... A už presne viem čo si oblečieš! " zhykol na konci monológu a hodil mi veci, ktoré som si následne zobrala do kúpeľne aby som si ich mohla v kľude obliecť.

" Wow vyzeráš v tom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Wow vyzeráš v tom..... Proste waw" zahral lapanie po dychu TY.

" Kto je PCY?  Jr to v podstate jeho párty"

" Pamätáš si Baekhyuna? "
Prikývla som.

" Tak ten jeho vysoký kamarát... Volá sa Park Chanyeol... Celkom fajn chalan ale občas sa správa ako riadny..... no nechcem sa vulgárne vyjadrovať... A PCY je niečo ako jeho umelecké meno" zaskočene som pozrela na Taeyonga.
Vôbec by mi nenapadlo že by ma mohol pozvať práve on. A keďže to je Baekhyunov kamarát, budem celý večer Cica.

"Ty si čo obliekaš? " pozrela som na neho.

Nakoniec sme skončili u TY-a pred skriňou. Mal tam veľmi..... Veľmi pekné kúsky. Nakoniec sa mi ho však podarilo navliecť do tohto.

Vošli sme do domu z ktorého sa ozývala hlasná hudba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vošli sme do domu z ktorého sa ozývala hlasná hudba. Nechápem na čo som sa to nechala nahovoriť.

Taeyong povedal, že nám skočí po drinky a ja som tu ostala sama.

Všetci už boli riadne pod parou a tancovali, teda až na tých čo sa buď jedli navzájom alebo jebali v kuchyni na linke.

Rozhodla som sa to tu trošku preskúmať a nájsť Chanyeola aby som mu mohla poďakovať za pozvanie.

"Kokos ako sa môže taký stožiar ako on v dave ľudí skryť ? " pýtala som sa samej seba a predierala sa pomedzi opitých ľudí.

Ako som sa tak predierala potkla som sa o vlastnú nohu, napálila do niakeho vysokého objektu.

" Hej dávaj pozor ty malá... " zahromžil vysoký chalan no keď si všimol môj vydesený pohľad, na tvári sa mu objavil nepríjemne prenikavý slizký úsmev.

Cuvla som o krok dozadu no na moje veľké "šťastie" tam bola stena. Chalan sa zaprel rukami vedľa mojej hlavy čím mi zablokoval poslednú únikovú cestu.

"Tak a ako ťa potrestám drobec? Hmmmmmmmm..... O niečom by som aj vedel len...... Dúfam, že si ešte panna, chcem aby ťa to čo najviac bolelo " perverzny úsmev sa mu ešte viac rozšíril.

" Necháš ju v kľude odísť a budem sa tváriť že sa nič nestalo!!! Seo Vypadni!" ozval sa hrubý hlas z reproduktorov. Ľudia okolo na nás pozreli. Chalan aj ja sme zamrzli a pozreli sa smerom k mixačnemu pultu DJ-a. 

Kde nestál nikto iný ako MR. PARK CHANYEOL.  Jak som si ho Kurňa nemohla všimnú?!

Seo dal ruky preč a odišiel. Chanyeol. mi venoval jeden z jeho pekných úsmevov a pokračoval v zabávaní ľudí.

Niečo však bolo na ňom iné. Lepšie som si ho prezrela a mala som pravdu. Vlasy mal nafarbené na bielo.

Musím uznať, že vyzerá s tým fest dobre.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





Ahojte knedličky🖤... Ospravedlňujem sa, že zase som vydala diel tejto knihy tak neskoro a tak krátky...

Ale týkajúc sa tejto knihy mám momentálne istý blok a nekope ma inšpirácia...
I'm so sorry...

Btw... ako vnímate to, že Suho sa pobral svojou cestou? 😢

STOP *hurting me* pleaseWhere stories live. Discover now