V kuchyni stál otec opretý o kuchynskú linku a v ruke držal veľký nôž.
So strachom v očiach som pozerala na otca a na prázdno preglgla.
"Kde si bola? " spýtal sa chladne a ani mi len nevenoval pohľad, len sa naďalej hral s nožom.
" J... Ja, bolo mi zle tak som sa šla trochu vyvetrať " vyšlo zo mňa a stále som sledovala nôž.
" Aha tak len trošku vyvetrať " psychopaticky sa na mňa usmial." A S KÝM???? " skríkol a hodil ma chrbtom o stenu.
" S...sa...sama!"vykoktala som zo seba. Mala som strašný strach. Zrazu som ucítila ako mi kus kovu oprel o brucho. Oblial ma studený pot a začali sa mi hrnúť do očí slzy. Jednou rukou bol stále zaprený o stenu vedľa mojej hlavy a jeho tvár bola len pár centimetrov od tej mojej.
Strach ma už úplne pohltil a telíčko sa mi chvelo, on si to užíval a hľadel na mňa ako na korisť.
"V... Veď sme sa len presťahovali a nikoho tu nepoznám " prehovorila som trasucim sa hlasom.
" A ten chalan bol kto? "nôž pritlačil ešte viac k môjmu bruchu.
" Neviem len prechádzal, spýtal sa ma že či som v pohode a potom odišiel" na to som sa už rozplakala. Nechala som slzám voľný priebeh. Už som ich nevládala držať v sebe.
"Čo sa tu.... Preboha! " zastavil v strede vety Lucas keď si všimol nôž pri mojom bruchu.
" čo chceš, nevidíš že tu teraz niečo vybavujem? " vyštekol na Lucasa, ktorého krik zobudil.
" Oci odlož ten nôž, ak jej niečo spravíš skončíš na doživotie v base. Si stále v podmienke. Odlož to! " vravel chladne a pri ton hľadel na mňa a otca.
Otec sa pustil steny a a vzpriamene sa postavil. Ruka s nožom sa mu spustila pozdĺž tela.
" FAJN! idem sa nachystať do práce a vy sa pakujte spať " ruka z nožom mu zrazu vyletela a celou silou ho zapichol vedľa mojej hlavy do steny. Mnou len trhlo a od strachu som skoro omdlela. Musela som byť biela ako tá stena. A Lucas tiež nevyzeral že mu je všetko jedno.
Otec sa len usmial a odišiel. Rozklepane som sa pobrala do svojej izby.
"A ty! Dnes sa ešte porozprávame" ukázal na mňa.
"A Kurva! " pomyslela som si, len som na neho pozrela a pobrala sa do svojej izby.
Ľahla som si do postele a po tomto
"zážitku" hneď zaspala.
YOU ARE READING
STOP *hurting me* please
Fanfiction🌘 Čepieľka brázdi po jej ruke a hľadá ďalšie nedotknuté miesta, ktoré mení na červené more 🌒 ⚠ VAROVANIE Tento príbeh by nemali čítať osôbky mladšie ako 15 rokov a osôbky so slabším žalúdkom.... Príbeh môže (nemusí) obsahovať násilie, sexuálne sc...