*13*

85 8 5
                                    

Nepríjemne tvrdé lehátko mi behom jednej noci odralo hádam všetky moje vytŕčajúce kosti. Bolelo ma celé telo. Rukou som si pretrela oči a začala nahmatávať mobil so slúchadkami. No nikde vedľa mňa nebol, posadila som a až vtedy si uvedomila, že je cezo mňa prehodená čierna mäkkúčka deka. Pokiaľ viem doma nič také nemáme. Všimla som si aj mobil, bol položený na zemi hneď vedľa lehátka a slúchadká ležali pekne skrútené na ňom.

"Teória 1. Lucasa žralo svedomie a Teória 2. Duchovia !!! " zasmiala som sa nad vlastnými myšlienkovími pochodmi.

Slnko už svietilo a na tráve bola padnutá rosa, zobrala som mobil aby som mohla pozrieť na čas.

6:06

"Magical" znovu som sa zasmiala, no môj žalúdok momentálne nemal veľmi náladu na vtipy. 

Lucas ešte pravdepodobne spí, takže dnu sa nedostanem. Postavila som sa z lehátka, poskladala deku a popukala si dolámané kosti. V činnosti ma však zastavili dve škatuľky na stolíku.

Stavím sa, že tu včera neboli a ja som ich na miliardu percent nedoniesla. Podišla som k stolu a sadla si na stoličku. Zobrala väčšiu škatuľku a otvorila ju, vo vnútri na mňa už čakali rezance, kimchi a neviem čo všetko ešte. V druhej bol v plastovej mištičke ramen a malý papierik.

Dúfam, že ti nevadí, že som sa bez pozvania premával po vašom dvore XD

....

Po tvojom rýchlom úteku za nami prišla čašníčka a začala na nás kričať, že ako môžeme uraziť dámu na verejnosti a že či sme ti ublížili ?!  Všetci sme len na ňu nechápavo pozerali a vypočuli si jej nasledujúcu 15 minútovú kázeň. Pravdepodobne nás má za debilov čo ti niečo urobili.

No čo už?! XD


Každopádne, predpokladal som, že budeš určite hladná, tak som ti to dal zabaliť.

Dúfam že bude chutiť.

Deku si môžeš nechať, ber to ako darček na uvítanie XD

A aspoň ťa budem v noci

hriať XD....


Myslím na teba a dúfam že ťa v noci niečo nezjedlo...

Vedela si, že si na zjedenie, keď spíš? To tvoje chrápanie je neodolateľné XD

Ozvy sa mi keď vstaneš, nech viem, že si Okej


A ešte raz Prepáč, že som ťa tak zdržal, ak by ti brat niečo hovoril kľudne povedz na mňa. ;-)


Btw: na chalanov si spravila riadny dojem, teda okrem Tena. Za tú prezývku ťa bude nenávidieť do konca života, teraz ho všetci volajú Chitty. XD


Vidíme sa v pondelok

TY🖤

STOP *hurting me* pleaseWhere stories live. Discover now