*18*

58 5 6
                                    

"Vyzleč si sveter" povedal kľudným hlasom Taeyong a oprel sa o dvere kúpeľne. 

"Prosím?"
"Nepozeraj sa na mňa ako teliatko na nové vráta a dole sveter!" stále som však na neho nechápavo pozerala, on práve odomňa chce aby som sa pred ním vyzliekla?

"Ale...."
"Kurňa Lea, nechcem aby si ochorela. Takže vyzliekaj ten mokrý sveter nech ti môžem obliecť mikinu" po jeho zo mňa zúfalých slov mi došlo aká neskutočne veľká trúba som.

"Aha jasné" TY mi podal mikinu a otočil sa ku dverám aby som sa mohla v kľude prezliecť. 

Zvliekla som zo seba premočený sveter a jemne sa zachvela od chladu. Mikina ma však neskutočne príjemne zahriala a tichým spokojným hlasom som poďakovala Taeyongovi. Mokrá sukňa bola takisto nepríjemná ale keďže mikina bola dlhšia, dalo sa to vydržať. I keď musím sa priznať, že tá dĺžka mi trošku nešla do hlavy, keďže Taeyong je rovnako vysoký ako ja. Ale bolo mi teplúčko takže som to neriešila.

"Ešte zbehneme za Yeolom a pôjdeme okej?" bez odpovede som nasledovala Taeyonga a ďalej sa predierala cez dav. 

Objavili sme sa v jednej z chodieb, kam mali hostia zakázaný prístup. Taeyong zaklopal na jednu z izieb. Po chvíli sa vo dverách objavil Chanyeol.
"Ako tak pozerám v tej mikine sa topíš skoro tak ako v bazéne" zasmial sa, ja som na to len prikývla. Predsa len mal pravdu, bola som v nej ako zmok.
"Je tvoja ?" pousmial sa a to mi ako odpoveď bohate stačilo.  "Ďakujem, prinesiem ti ju do školy" venovala som mu vďačný úsmev. 
"To je v poriadku, môžeš si ju nechať" do tohto rozhovoru však už zasiahol aj TY, ktorého to očividne už prestávalo baviť.

"Ako je na tom Baek?"
"Dal som mu nejaké oblečenie aby bol v suchom, spravil som mu čaj, pustil som mu film lenže asi minútku späť ho vyplo. Je ako prerastené dieťa."

"Tak to je fajn, vidíme sa zajtra my už musíme ísť" ledva som stihla Yeolimu kývnuť a už ma TY za ruku ťahal von z domu.


"Kam si sa vyparila, myslel som, že  ma od strachu o teba trafí šľak" nervózne prerušil ticho medzi nami po opustení hlučného domu. 
"Skôr som ťa hľadala, lenže potom som natrafila na Baeka. Kecali sme, niečo popili, lenže on to trochu prehnal tak som ho zobrala na vzduch. No a skončili sme v bazéne." dokončila som svoj monológ a sledovala jeho meniacu sa mimiku. Pretrel si dlaňou tvár a povzdychol si.  

"No dobre poď ty môj plavec" prehodil si ruku cez moje plece a vybrali sme sa domov.

"AU!" 

"Čo sa stalo? " vydesene na mňa pozrel.
"Nič len som stupila na skalku" pošúchala som si boľavé chodidlo a pozrela na neho.

"Pre Boha si ty normálna ?! Prečo si mi nepovedala, že si bosá ? Kde máš topánky ?" 

Mykla som plecami a pozrela mu nevinne do očí. "U Yeoliho na záhrade, Baek mi ich ovracal. Preto ma niesol na rukách a skončili sme v bazéne."
" Mňa z teba porazí, poď !" otočil sa mi chrbtom a dal najavo, že chce aby som mu šla na koňa. 
"TY ja nemôžem" otočil sa a nechápavo na mňa pozrel. 
" Čo ? Prečo nie, hádam si nemyslíš, že ťa nechám ísť až domov bosú."
"Mám sukňu" zahanbene zo mňa vyšlo a pozrela som si na bosé nohy. Miesto odpovede som počula iba hlasný povzdych a ucítila dve mocné ruky, jednu na chrbte druhú popod kolená a už aj s prekvapeným piskotom som bola vo vzduchu. 

"Máš jedno šťastie, že si ako pierko a nie som nútený ti dať moje topánky. Mňa nervózneho by si zažiť nechcela."

Po týchto slovách som v duchu ďakovala všetkým maminým génom, ktoré robia zo mňa fifipierko a nenápadne nasávala jeho viac než dokonalú vôňu.



"Sme tu " unavene prehlásil a zložil na studenú zem pred dverami. Poďakovala som mu, ospravedlnila sa mu za fakt, že ma niesol niečo cez kilometer a rukou stlačila kľučku. 

Len čo som sa však pokúsila vykročiť, tvrdý odpor zamknutých dverí ma zastavil. 
"Čo to?!" nervózne som zamumlala a pošuchala si udretý nos a znova sa pokúsila otvoriť dvere.
"Kurňa sú zamknuté" nervózne som opäť zalomcovala kľučkou. V hlave mi blikla ešte jedna myšlienka, no keď som uvidela vodu kvapkajúcu z mobilu, ktorý som mala celý večer vo vrecku, bola táto myšlienka k ničomu. 
"Existuje niečo ako kľúče princezná. Tým, že tým budeš lomcovať ich neotvoríš" zasmial sa a naďalej sledoval moje nasledujúce myšlienkové pochody.

"Lenže ja akosi kľúče nemám" poškrabala som sa na zátylku a pokúšala sa vymyslieť čo ďalej.
"Terasa!" obehla som dom s TYom v pätách a prešla na terasu s veľkými sklenenými dverami.

"Tak ešte raz Dobrú a maj sa" len čo som to dopovedala priestorom sa ozval dunivý zvuk a môj nos dostal ďalšiu ranu od života.

TY to už nezvládol a na plné hrdlo sa rozosmial.

"Výborne vyzerá to tak, že strávim ďalšiu noc na terase" otrávene som prešla k lehátku, na ktorom som už jednu noc strávila a ťažko si povzdychla nad predstavou znovu dolámaného chrbta.

"No tak to v žiadnom prípade, pôjdeš spať ku mne. Tu spať nemôžeš, si mokrá a vonku je chladno. Zober si z vešiaka nejaké spodné prádlo, tepláky ti požičiam a už poď, ten kúsok ťa ešte odnesiem" ďakovne som na neho pozrela, zobrala som si suché veci, ktoré som ešte ráno vykvačila vonku na sušiak a miesto TYovej ponuky si obula rúžové kroksy z terasy. 




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tákže knedličky🌼😅, začneme kúsok pozvoľna a nebudem tu hneď vypisovať kilometrové litánie nech mám čo použiť aj do ďalších dielov.... 😘 Každopádne dúfam, že sa diel/časť (newiem ako presne to nazvať) páčila... za každú vašu pripomienku v komentári budem rada, robím to pre vás a chcem to robiť čo najlepšie a myslím že feedback je najlepší spôsob ako to docieliť ❤🥑🥦 

STOP *hurting me* pleaseWhere stories live. Discover now