Merhaba canlarım,
Oy verip, bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen..
İyi okumalar.
~
Sevgi herşeyin ilacı derler,sevgi ilaçtır, seven bir yürek her türlü zorluğa katlanır, ne kadar da yalan dolu sözler bunlar. Güvenin olmadığı,saygının olmadığı yerde sevgi hangi işlevi görebilir ki?
Çok küçük yaşta kimsesiz kalmıştım. Kimsemde yoktu gerçi bir annem vardı onu da kaybetmiştim, küçük yaşta kocaman kız olmak zorunda kaldım,biliyorum o 7 yaşındaki küçük kız çocuğu yaşıyor umutla onu çıkaracağım günü bekliyor.
Yarım saatir demirin kullandığı arabanın içinde gidiyorduk, mide bulandım kendini yeniden gösterirken arabada kusmamak için bildiğim bütün duaları etmeye başladım.
Başını omzuma koyup dışarıyı seyreden ozana yandan kısa bir bakış attım. niye mi bukadar sessisizdik önde oturan odun kafalı bizi hiçte nazik! Olmayacak şekilde uyarmış susmamızı sağlamıştı. Böyle de canım sıkılıyordu benim. Ruh hastası
Birden omzumu çekmemle ozanın başı son anda düşmekten kurtuldu.başını kaldırıp bana teessüf edermiş gibi bakan ozana sevimli olduğunu düşündüğüm bir bakış attım.
Geçen iki dakikanın sonunda ozan bir hışımla bana döndü. Şuan ozandan iki tane görüyordum ve hangisine bakacağımı bilmiyordum,birine bakarsam diğeri üzülecekmiş gibi hissediyordum. Şaşı olcan kız yapma.
"Alin" dedi ozan telaşlı sesiyle, birden bire ne olmuştu böyle.
"Hııı" dedim mide bulantım ağzıma kadar gelmişti artık, konuşursam kendimi tutamayacak ve kusacaktım.
"Başım yok!" Dedi ozan dehşetle.
Kocaman açtığım gözlerimle ona baktım ozandan artık üç tane vardı.
"Ne demek yok?" Dedim sorularımın arasından.
"Yok işte kızım dokunuyorum yok, ağırlığını hissetmiyorum." Dedi ağlamaklı sesiyle.
Başı yoktu! Ozanın başı yoktu!
Gözlerim önde oturan demirle emire kayarken, demir yola odaklanmış,emir ise gülerek bize bakıyordu.
"Ozan,klüpte unutmuş olabilir misin?" Dedim en mantıklı açıklamamı yaparak.
Evet kesin orda unuttu,emir onu zorla çıkardığı için oda almayı unutmuştu, hemen geri dönüp ozanın başını almamız gerekiyordu!
"Emir hemen geri dönmemiz gerekiyor ozanın başını unuttuk. hiii ozan ya çalmışlarsa?" Dedim bir hışımla ozana dönerek.
Emir kahkaha atarken ozan artık gerçekten ağlayacakmış gibiydi.
Hangisi gerçek ozandı anlamıyordum ki."Saçmalama kızım, cüzdan mı bu unutayım.dans ederken çok sallandım kesin ozaman koptu ve çaldılar." Dedi hıçkırırken.
Üzgün bir şekilde ozana baktım. Artık başı yoktu, iyiki ben onun kadar sallanmadım, ya benimkide kopsaydı ne yapardım ben!.nakil olurdun gerizekalı.
"Alin kendi başını seninle paylaşsın,sorun ortadan kalkar." Dedi emir kahkaha atıp, iyice arkasına dönmüştü.
Ayakkabımı çıkarıp yüzüne vurarak dövsem arabadan atarlar mıydı beni? Kesin atarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLLAGE +18
General Fiction"Bu koku," dedi iyice dibime girip. Burnunu boynuma bastırırken. "Dünya üzerinde müptelası olduğum, tek koku." Dedi derin nefesler alırken. "Demir,yapma" Dedim kendimden uzaklaşırtmaya çalışırken. Ama bir adım bile kıpırdamamıştı. "Sana yemin ederim...