Honzův život by se dal ve zkratce popsat jako chaos. Narodil se v průměrné české rodince průměrným rodičům s průměrnou prací učitele základní školy a ekonomky advokátní kanceláře pana Zloděje v průměrné porodnici.
Měl průměrně tři sourozence (přesný počet si nepamatoval) a žili v průměrném bytě (přesnou rozlohu bytu si taktéž nepamatoval). Vzdělaný byl také průměrně, puntičkáři by řekli, že možná dokonce lehce podprůměrně – měl jenom maturitu a nikdo z jeho blízkých ani on sám netušili, jak je to možné. Nejspíš vstal toho dne šťastnou nohou a vytáhl si dobré otázky.
Štěstí byla ta samá věc, která ho pojila s osudem jistého korejského mafiána, který nyní přežíval ve dvacátém prvním století. Stejně jako on přišel k mnoha věcem tak trochu zdarma.
Honza začal studovat práva, aby mohl v budoucnu pracovat pro pana Zloděje, ale nedostudoval je, protože měl nízkou mozkovou kapacitu. V Jižní Koreji se ocitl omylem, to už jsme si také říkali, a omylem začal pracovat v zoologické zahradě, protože ho to holt vždycky táhlo ke zvířátkům.
Poté, co unesl šéfa BTS, měl po dlouhé době smůlu – propustili ho.
Nebyl schopen platit nájem, a tak skončil na ulici.
Stal se z něj větší alkoholik.
Byl úplně na dně.
A netušil, jak vyřeší svou situaci.
Netušil, že pomoc nakonec přijde odtam, kde ji nejméně čeká. Že se ho tak trochu ujme kapitán Jin, kterému bude líto, že kvůli nim dostal padáka (to, že to nebylo kvůli nim mu Honza samozřejmě nevyvracel a Jin si přebere po svém), a tak ho u sebe nechá chvíli bydlet, dokud se mu neporouchá potrubí a oni se oba budou muset na chvíli přestěhovat.
Honza netušil, že se setká s předsedou a místopředsedou sektoru PRČA, kteří si ho mezi sebou budou přehazovat jako horkou bramboru. Netušil, že ho šéf BTS dokonce zapojí do akce, protože bude tak zoufalý.
Netušil, že bude pařit s Jiminem, který ho vezme do gaybaru.
Netušil, že mu Taehyung nalakuje nehty. Ani že mu agent Kook řekne: „Dej pracky pryč od mýho přítele, ty špinavá ludro!" a dá mu pěstí do zubů.
To všechno se ale stane až za nějakou dobu.
Do té doby bude Honza holt muset dále spát potichu pod mostem ve vlastních výkalech a slzách.
A já se do té doby můžu jen nenávidět, protože netuším, co jsem to právě zase vymyslela. Navnadila jsem vás na příští díl? To doufám ne.
Protože stejně ještě netuším ani zdaleka, o čem bude. (A jestli vůbec :D)
Tak mi přejte štěstí. A Honzovi taky. Hlavně Honzovi...
ČTEŠ
BTS a vražda v hotelu s psím masem
ФанфикTentokrát se agenti BTS, proslulí odborníci na cestování časem, vydají vypátrat, kdo v 80. letech minulého století zabil manželku bohatého vlastníka hotelu - Minha. Všechno začne být trochu komplikovanější, když vypluje na povrch, že Minho a Jin, ny...