Kapitola 19 - Minho taky

16 5 0
                                    

Milostná aférka Jihyo a Yoongiho bývala mohla zůstat bez povšimnutí nebýt té zlatokopecké svině, která je samozřejmě práskla.

Asi půl hodiny lamentovala nad svým synem, který se věnoval nějaké administrativě ve své kanceláři, třicetkrát vyřkla slova jako „coura" a „děvka" a on u toho ještě kontroluje investice a jak si to jako představuje, ať se jí podívá do očí. A takhle hudrovala tak dlouho, až se Minho vzteknul a na svou matku vyjel se slovy: „Tady se nedá pracovat!" (A nemusíme, doufám, připomínat, že počítání peněz byla jeho oblíbená činnost.)

„Ty taky pracovat už brzo nebudeš," popadla ho zoufalá matka za límec, „pokud necháš tu mrchu dál dělat si, co se jí zlíbí." Zatřásla s ním.

Minho o tom chvíli přemýšlel. A musel uznat, že matka mu nasadila brouka do hlavy. Jak již víme, oba manželé si byli nevěrní, a Minho s tím dokonce začal, ale líbilo se mu snad, že si jeho žena myslí, že se může vychloubat svým milencem před jeho vlastní matkou?

Ne, odpověděl si v duchu, tohle opravdu překračuje jisté meze. Rozhodnul se udělat všemu přítrž, ale pozdě. To už byli milenci (doslova) v nejlepším a jeho marných pokusů vypáčit kliku pokoje, ve kterém se zamknuli, si ani jeden z nich nevšiml.

Sám zoufalý Minho si zase nevšimnul kuchaře Hansunga, který ho celou dobu pronásledoval. Ten měl dostatek kuráže na to, že o tom, že oba milence, kteří takhle pana Minha trápí, krutě ztrestá sám. Zabil však někoho z nich? Nejspíš. Avšak jenom ve své hlavě.

Minho byl trochu po dědečkovi, tak se šel vožrat. A taky plakal. Hodně plakal. Teprve toho dne si uvědomil, jak moc mu na Jihyo vlastně záleží. Škoda jen, že do její smrti nyní zbývá necelých čtyřicet osm hodin, za kterých toho naši tajní agenti budou muset stihnout ale opravdu hodně.

Tři z nich velmi časně následujícího rána prohledávali sado-maso salónek, jako by se nechumelilo a jako by měli šanci něco najít, když neměli jediný styčný bod, od kterého by se odpíchli. (Jak říkal Jimin: „Hledejte cokoliv, hoši. Otisky prstů, zaschlý sperma. Prostě cokoliv.")

Hoseok, který se na to nemohl dívat, si raději uvařil kafe, a tajně doufal, že se objeví Yoongi a nějak ty tři zpacifikuje.

No... ne tak docela. Objevil se Shaida a pohled na tři individua zkoumající erotický salón, jako by to bylo místo činu, ho mírně znepokojil.

Minha našel válet se pod stolem tam, kde to zapíchl poslední noc, a nyní se taky jaksi neměl od čeho odpíchnout. Miluje Jihyo. Jihyo ho podvádí. Uškrtí toho smilníka holýma rukama.

Když ho Shaida napomenul, ať se vzpamatuje, že mají nějaké tři podivíny v salónu, Minho ho zrovna posílal do pr..., ale nedořekl, protože to už ho manažer popadl za paži a dovlekl ho až k místu, ze kterého pramenilo jeho znepokojení.

Blbé bylo, že si tak trochu spočítal, že ten, co ho viděl s Yoongim vycházet z bordelu (agent Kook), je nejspíš jeho známý. No a protože známí známého milence jeho ženy jsou v podstatě spolupachatelé, nechal je do salónku zavřít všechny včetně hotelového manažera.

„Tak co s vámi, pánové?" prohlédnul si povedené trio, zatímco oni si prohlíželi jeho. Dva z nich měli na jazyku otázky „To si z nás děláš prdel, Jine?" a „Jste to vy, pane?".

„Tohle jsou orgie?" vypadlo z Jimina, který odtušil, že kdyby nechal mluvit kolegy, nemuselo by to dopadnout nejlépe. Ne že by jeho otázka byla kdovíjak skvělá, ale bohužel ho nenapadlo nic lepšího.

„To teprve budou," usadil ho Minho a zamžikal. Oči měl zarudlé, částečně z pití, částečně z pláče a nyní se ještě musí zahazovat v přítmí s nějakými mizery. „Shaido," lusknul na hotelového manažera. „Buď tak hodný, pomoz mi pány svázat."

BTS a vražda v hotelu s psím masemKde žijí příběhy. Začni objevovat