Yoongi i Jihyo na chvíli zapomněli na všechny tři prdele svých problémů a nechali mluvit jenom svoje těla. Když byli úplně vyčerpaní, zůstali ležet nazí pod dekou, on na zádech, ona přitisklá k němu ležela na boku. Cítil teplo jejího těla a jak se její břicho dotýká jeho kyčle.
Věděl, proč to udělal? Ani moc ne. Protože se chtěl pomstít Jinovi? Těžko. On sám se nyní může cítit provinile. To je blbý. Možná to udělal proto, že ho Jihyo přitahuje...? Přemýšlel o tom. Je to dost možné. Něco magického na ní rozhodně je.
Celé to bylo zmatené. Počínaje tím, že Jihyo si sama myslí, že se jí manžel chce zbavit, a najímá na to čtyři mírumilovné lidi, kteří se vydávají za detektivy. To pokračovalo samotným aktem, kdy oba byli nervózní, oba se trochu styděli, ale zároveň byli zvědaví, skoro jako puberťáci, kteří s erotickými hrátkami teprve začínají. Někdy mezitím si začali tykat. No a celé to skončilo tím, že vedle sebe leží, každý ve svém světě a netuší, co se sebou.
„Mohli bychom se zkusit dozvědět o tom druhém více, co ty na to?" navrhla Jihyo. Yoongi, který si začínal uvědomovat následky svého počínání, neurčitě zamručel. „Tak já začnu. Můj nejhorší sexuální zážitek byl poprvé s Minhem, protože byl opilej a já mu nechtěla kazit radost. Tvůj?" Odmlčela se a pohlédla mu do očí. „A máš zakázané říct dnešní noc." Dodala v žertu.
„Hmmm," zamyslel se Yoongi. „Vážně to chceš vědět?"
„Po ničem netoužím víc."
„Asi se shodneme na tom, že nás oba přitahují podivné aktivity, prostředí, lidé..."
„To je fér," Jihyo si nenuceně pohrávala se svými vlasy.
„A asi už jsi pochopila, že naší společnou choutkou jsou muži, kteří s námi manipulují, zacházejí s námi jako s hadrem, protože... no... protože..."
„... si sebe neumíme vážit...?"
„To taky, ale zároveň..."
„...nás to hrozně vzrušuje?"
„Přesně."
„A co z toho vyplývá?"
„To jsem byl jednou v bordelu... Takovým modernější, než je ten, co máte tady," ušklíbnul se. „Už nevím, co jsem tam dělal, ale vím, že jsem byl na dně. Tak jsem zaplatil jednu drsnýmu týpkovi, aby mě svázal a dělal si se mnou, co chce. Dejme tomu, že to nebyl někdo, kdo příliš rozuměl slovům jako „dost" a „přestaň". Kdo by čekal, že to bude tolik bolet...? Ale to bylo nejspíš ono. Můj nejhorší zážitek."
„Lžeš," nařkla ho šokovaně. „Kdy se to stalo?"
„Ode dneška?" povytáhl obočí. Potom dodal: „Asi tak za třicet let."
„Vtipálku," zašeptala, naklonila se k němu a kousla ho do ušního lalůčku. „Ale ten tvůj milenec ti tohle snad nedělal, ne?"
„Ten ne..."
„Pověz mi o něm..." zašeptala. „Proč už spolu nejste?"
„Udělal špatnou věc někomu jinýmu."
„A ty mu to nedokážeš odpustit?"
„To nevím."
Chvíli leželi mlčky. „Zabiješ mě?" pohlédla Jihyo na Yoongiho vážně.
„Ne," zavrtěl hlavou.
„Ale někdo jinej ano, že jo?" dovodila si.
Podíval se jí do očí. Co jí na to měl říct? Jak měl počítat s tím, že tahle holka bude tak stokrát chytřejší, než čekal? „Jo," přikývl.
ČTEŠ
BTS a vražda v hotelu s psím masem
FanficTentokrát se agenti BTS, proslulí odborníci na cestování časem, vydají vypátrat, kdo v 80. letech minulého století zabil manželku bohatého vlastníka hotelu - Minha. Všechno začne být trochu komplikovanější, když vypluje na povrch, že Minho a Jin, ny...