Ne, ne, nyní nebudeme pokračovat tam, kde jsme předtím skončili. To vůbec.
Musíme se přeci na chvíli vrátit za Namjoonem a jeho dinosauřím jmenovcem, kterému bude v budoucnu věnováno ještě pár kapitol.
Na tiskové konferenci, které byl šéf JinHitu na popud škodolibého ministra podroben, padlo mnoho dotazů ohledně dinosauřího mláděte, ke kterým se Namjoon nevyjádřil.
Jeho žena Soyeon mezi péčí o dceru a návštěvami příbuzných obvolala spoustu jiných organizací, až narazila na tu jednu, která nevypadala až tak pochybně – Zoologická zahrada Soul. Prý se tam starají i o plazy. Žena z centrály této instituce se sladce otázala, co že to za plaze si mají vlastně vyzvednout. Soyeon zaváhala, ale nakonec si vyžádala specialistu na „něco většího".
Žena z centrály se domnívala, že se jedná o krokodýla nebo něco podobně nebezpečného, a tak urychleně poslala do JinHitu toho největšího odborníka na velké plazy, který shodou okolností pocházel z té samé země, kde se Minhovi na cestách tolik líbilo – z Čech. Soyeon doufala, že to znamená, že přijde někdo, kdo se nebude dívat skrz prsty na mládě dinosaura.
Odborník se jmenoval Honza Hrdina a byl to poděs, který ani neuměl plynně korejsky (korejštinu se učil přes YouTube), ale zároveň měl jako jeden z mála Čechů srdce na správném místě. Do Jižní Korey se dostal naprostým omylem, když pracovně cestoval do Ameriky, ale popletl si zpáteční let. Rozhodnul se tu zůstat, protože Korejci jsou milí, navíc se mu v Soulu líbilo. Nabízel perspektivy, jaké si v rodné zemi neuměl představit.
Jonnie se ukázal být doslova vrcholem Honzovy kariéry. Kromě toho, že byl chovatelem zvířat, byl Honza taktéž zoofil.
„To nevypadá na dobrou kombinaci," zamumlal Namjoon, když se mu Honza představil a první, co před mládětem dinosaura (přičemž mu bylo poměrně jedno, že v dvacátém prvním století se nachází dinosaurus, zvíře jako zvíře) udělal, když ho za ním přivedl, bylo, že si vysvlékl kalhoty.
„Na tohle se většinou chytnou," dušoval se však Honza.
„Tak to se divím, že vám to vaše malý nádobíčko ještě žádný zvíře nesežralo," poznamenala znechuceně Soyeon a pomyslela si, že Slovani jsou úchylové.
„Sežrat," zopakoval fascinovaně Honza. „Nemáte něco kontroverzního, co bychom mu mohli dát sežrat? Třeba..." začal se rozhlížet. „... třeba to dítě, co si tisknete na prsou!" Zajásal Honza a ukázal na malou nevinnou pokojně klimbající Yoonji.
„To je naše dcera, vy magore!" obořila se na Honzu Soyeon.
„Krom toho, co dobrého z toho vyplývá pro toho triceratopse, kdyby ji sežral?" nadhodil Namjoon. „Sníst mimino a dostat se to na veřejnost, lidé by jej zlynčovali."
„A veřejnost je přesně to, co potřebujeme," Honza lusknul prsty. „Potřebujeme jim dát něco dramatičtějšího než dinosaura v dvacátém prvním století. Něco, co je přinutí přispět na jeho návrat do minulosti a zaplacení mých služeb."
„Ale snad to hned nemusí být dinosaurus, kterej žere dítě!" zhrozil se Namjoon.
„Tím začneme," promnul si Honza potící se dlaně. Vždycky se potil, když se pro něco nadchnul. Typickej Čech. „Paní... ehm...?"
„Soyeon," odtušila Namjoonova žena nejistě.
„Jistě," přikývl Honza. „Paní Soyeon, buďte tak laskava a nastupte si i s dcerou do dodávky, kterou mám zaparkovanou vzadu."
Soyeon na něj šokovaně hleděla. Potom věnovala nejistý pohled svému muži. No a protože Namjoon byl skutečně zoufalý, tak jí rezignovaně pokynul: „Udělej to."
ČTEŠ
BTS a vražda v hotelu s psím masem
FanficTentokrát se agenti BTS, proslulí odborníci na cestování časem, vydají vypátrat, kdo v 80. letech minulého století zabil manželku bohatého vlastníka hotelu - Minha. Všechno začne být trochu komplikovanější, když vypluje na povrch, že Minho a Jin, ny...