Z usilovně nastřádaných a škaredě nahrabaných zápisů agenta Kooka, Taehyunga a Jimina vyplynulo následující:
Portýr Manuel už se třetím dnem nedostavil do práce. Agentům BTS tedy připadalo velice pravděpodobné, že by si doma mohl plánovat vraždu. (Nikdo už ovšem nevěděl, že to bylo proto, že se vzpamatovával z šoku, zatímco se naučil kouřit jednu od druhé.)
Kangyoon, která si v hotelu přivydělávala jako uklízečka, byla nejvíce podezřelá jenom tím, že nebyla podezřelá vůbec.
Hospodyně Seokji se ukázala být zamračenou krávou, která nesnáší, když ji někdo otravuje (a zvlášť když ji dneska tak ukrutně bolí zuby!). Jenomže protože všichni tři agenti otravují velice rádi, tak si zmíněná za své odměřené chování vysloužila post „hlavní podezřelé".
Kuchař Hansung byl nebezpečný především proto, že oplýval celou sbírkou nožů. To se ale zároveň dalo říct o kterémkoliv jiném zaměstnanci v kuchyni, takže to nejspíš byla slepá ulička.
Manažer Shaida se pohyboval všude možně a rozhodně se v hotelu nejvíce vyznal. Možná by měl být hlavní podezřelým on, jenomže naši agenti dají raději na emoce než na racionalitu. Agent Kook při psaní této části zamumlal: „Nemůže to být on. To by byla moc velká nuda."
Další zajímavou osobností byla Minhova matka, známá jako zlatokopecká svině, která se ale většinou pohybovala v naprosto jiných částech hotelu než Jihyo (zejména proto, že Jihyo společnost tchýně ne zrovna vyhledávala). Nu což, pomysleli si agenti, když dali hlavy dohromady, to ji koneckonců také nejspíš činí podezřelou.
Pak samozřejmě zbýval Minho sám. Ten byl ale málokdy k zastižení.
Vraždu Jihyo tedy může spáchat kdokoliv z nich.
Ale (což bylo pozitivní) nemusel ji taky spáchat nikdo z nich, protože to mohl být někdo úplně jiný.
Agenti si totiž nebyli svým počínáním příliš jistí, protože nebyli ani moc schopní ve vyšetřování vražd, a zvlášť takových, které se teprve stanou.
Nejdřív bychom si ale možná mohli povědět něco o tom, jak se to vlastně stalo, že dva agenti v akci a Jimin navázali tuhle spolupráci.
To se totiž jeden pár (lépe řečeno KVPV) hodně nudil na hotelovém pokoji, zatímco jejich kolega si šel promluvit s Jihyo. O místnost vedle se však nacházel Taehyung nervózní z toho, že si nepamatoval, co že má teď vůbec nastat, a tak se věnoval kartáčování Yeontana, když se ti dva rozhodli jej navštívit.
„Dobrý den, pánové, pojďte dál," otevřel jim usměvavý Tae dveře. Musel přiznat, že se mu poněkud ulevilo, že vidí známé tváře (a vůbec si nestěžoval na přítomnost Jimina, který byl nyní jeho asi úplně nejlepší kamarád) a může s nimi na chvíli hovořit.
„Nazdar, roztomilouši," pozdravil ho agent Kook a rozcuchal mu vlasy. Potom vešel dovnitř a posadil se na jedno volné křeslo.
Jimin a Taehyung si vyměnili nějaké zdvořilosti jako „Tobě to sluší.", „Tobě víc." a: „Já vím." (což řekl Jimin pro vaši informaci), načež se Jimin neobtěžoval zavřít za sebou dveře a šel se rovnou posadit agentu Kookovi do klína, přestože v pokoji bylo ještě jedno křeslo, kanape a postel.
Agent Kook mu to důrazně připomněl. „Ale kokote," napomenul ho, „teď máme přeci důležitější věci na práci."
„Jo?" agent Kook překvapeně zdvihl obočí. „Jaký?"
„Nenapadlo vás třeba, že bychom mohli zjistit, kdo tu vraždu spáchal?" ponoukal je Jimin. „To by bylo krutopřísný, ne? Určitě bychom dostali nějakej bonus nebo tak něco."
ČTEŠ
BTS a vražda v hotelu s psím masem
FanficTentokrát se agenti BTS, proslulí odborníci na cestování časem, vydají vypátrat, kdo v 80. letech minulého století zabil manželku bohatého vlastníka hotelu - Minha. Všechno začne být trochu komplikovanější, když vypluje na povrch, že Minho a Jin, ny...