1

250 8 1
                                    

(Iruka: tučně, Kakashi: normálně, ostatní: podtrženě nebo takhle)

Jako každé ráno jsem se probudil, dneska se mi vstávalo špatně. Vykulil jsem se z postele pozdě a k tomu jsem málem zaspal do práce. Stihl jsem to jen tak tak, zbývalo mi asi okolo 10 minut. Šéf si toho naštěstí nevšimnul takže to bylo v suchu. Hned jak jsem přišel, dal jsem se do práce. Můj normální den byl připravit nějaký plány pro stavby a tak. Docela mi to šlo ale ten plat mi nevyhovoval. Měl jsem nejnižší plat který tady mohl být, a taky jsem uvažoval o tom abych dal výpověď. Ale můj stav teď je tak špatnej že tady musím zůstat, protože bych jinak neměl na nájem.

Dneska jsem vstal cca ve 4 ráno, dal jsem si svou černou kávu a mohl vyrazit, nesnídám. Když jsem dorazil do práce, uvědomil jsem si že by to chtělo nějaké zaměstnance. Sice má firma prosperovala i bez nich ale je to divný mít obří budovu a být v ní sám. Dnes má na pohovor přijít asi pět lidí, každý na jinou pozici plus mi ještě přijdou tři stážisti myslím že Uzumaki Naruto, Sasuke Uchiha a Sakura Haruno.

Můj den byl skoro u konce a já si chystal sbalit věci. Přišel ke mně můj šéf s papírem v ruce. Čekal jsem že to bude nějaká práce na doma ale bylo to něco horšího. Šéf mě vyhodil. Nevěděl jsem co si mám počít, tak jsem šel radši domů. Doma jsem hodil věci na zem a šel si dát něco k jídlu. Byl jsem tak vystresovanej že jsem z toho usnul.

DRUHÝ DEN

Ráno jsem se rozhodl si najít nějakou práci přes internet. Našel jsem jich několik ale žádné mi nevyhovovali. Byl jsem zklamaný ale potom jsem našel tutovku. Práce vypadala v pohodě a byl tam i výborný plat! Ihned jsem musel napsat na ten inzerát než mi to někdo vyžere.

Z pěti prošli dva,Kurenai Yūhi je moje nová sekretářka, Asuma Sarutobi je můj nový bodyguard. Teď jsem se nudil v pracovně, když v tom mi přišel e-mail  na pozici asistenta..Z toho co psal tak jsem si řekl že by nebylo na škodu ho sem pozvat, ale jelikož mám teď schůzku se svým obchodním partnerem a přítelem asi už od školy Guyem. Teď vyrážím na schůzku jen jsem rychle napsal že pohovor bude mít v 20:00 jestli to nevadí, jinak lítám po schůzkách vlastně jsem ani neočekával že by to vadilo, kdyby ano tak já si na něj čas dělat nebudu mám na to moc nabitý program. 

Čekal jsem až mi odepíše, byl bych rád kdyby mi odepsal. Najednou uslyším zvuk oznámení a hned jsem si zapnul notebook. Odepsal mi že můžeme mít v 20:00 schůzku jestli to nevadí. Byl jsem celkem unavený ale myslím si že se taková příležitost už nenajde. Radši jsem mu hned odepsal že souhlasím. Moje duše byla aspoň trochu uklidněná že mám šanci na novou práci. Zapnul jsem si televizi a nějakej film. Udělal jsem si k tomu popcorn a šel se koukat na ten film. Doufal že projdu protože si myslím že nejsem jedinej který má zájem o tuhle pozici. Bylo skoro půl osmý takže zbývalo poměrně málo času ale zároveň hodně.

Skončili jsme trochu dříve, takže už o půl osmé jsem seděl v kanceláři s černým kafem bez mléka a bez cukru, nesnáším ty sladký břečky. Každopádně jsme vyčkával až se dostaví uchazeč o pozici asistenta.

Bylo na čase se už převléct a jít na ten pohovor. Vyrazil jsem asi 10 minut před osmou. Nasedl jsem do auta a vyrazil jsem. Přijel jsem a musel jsem podívat okolo jestli nejsem v e snu. Ta budova byla obrovská, tak jsem vešel. Tahle část byla ta nejhorší na všem, najít kde je ta kancelář. Naštěstí tady byla sekretářka která mi ukázala kde to přesně je. Před vchodem jsem zaťukal a potom vstoupil.

,,Dobrý večer, já jsem přišel na ten pohovor."

Už jsem si myslel že nepřijde, když přesně v osm se ozvalo klepání na dveře. Je tu včas, nemám rád lidi co nechodí včas. Vykoukl na mě asi 21 letý, a musím uznat že dobře vypadající muž.

,,dobrý večer dobře sedněte si"

A začneme s otázkami, nejdřív se ho pravděpodobně zeptám na klasiku pak začnu s trochu jinými otázkami. 

,, Ještě než začneme dáte si něco? Čaj kávu vodu cokoli?"

,,Dal bych si kávu prosím."

Rozhlížel jsem se okolo, bylo to tam pěkný. Byl jsem nervózní protože jsem nevěděl co si o mně myslí. Radši jsem se usadil normálně a snažil se chovat inteligentně. Nejspíš můj nový zaměstnavatel vypadá hodně dobře, je upravený ale nedokážu mu odhadnout věk. Měl jsem trochu spocený ruce který jsem si neustále třel o kalhoty.

,, dobře"

Vzal jsem telefon a napsal Kurenai. Za chvíli byla zpět i s kafem které položila před dotyčného.

,,Tak můžeme začít, kolik vám je?"

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat