5

116 5 0
                                    

Zadíval jsem se do jeho očí a pak se usmál.
,,Můžeš už jít domů, já sice půjdu ještě do kanceláře ale už tě nebudu potřebovat."

,, Vážně? Nebudete potřebovat pomoct?"
Jako byl bych rád kdybych mohl jít dřív domů ale zase mi přijde nefér abych skončil dřív a někdo se dřel za mě. Prostě mi přijde divný když něco mám udělat ale udělá to někdo za mě, no nebudeme mluvit o tom že jsem odprezentoval celou prezentaci sám.

,,Ne vážně byste měl jít domů."

,, Dobře, a jen tak mě napadlo...no já bych..."
Co jsem to udělal?! Pane bože radši řeknu že to je kokotina protože by to bylo divný. V duchu si s nim tykat můžu ale jinak ne!

,,Co?"Zajímá mě co chtěl říct?..
Otočil jsem se abych zjistil jestli už nejde Gui,a on pořád nikde.

,,Jen mě napadlo že bysme si mohli tykat ale to je blbost."
Docela jsem se začal bát co ta no řekne ale radši jsem měl normální výraz. Dal jsem si ruce s notebookem za záda a čekal co odpoví.

Byl jsem rád že jsem živý. Vyšel jsem ven a byl jsem z toho celý vedle. Viděl jsem Kakashiho s jeho asistentem, o čem se asi baví?

Docela mě to překvapilo,rozhodně jsem nečekal zrovna tohle ale když se nad tím tak zamyslim tak proč ne že?
,,Když chcete tak můžeme"

,,Super, představovat se asi už nemusíme.."
Byl jsem nadšený, a to hodně. Nečekal jsem že tak rychle si začneme tykat.

Pomalu jsem je obešel vedle stěny a zastavil se. Chtěl jsem zjistit o čem si povídají. Přitiskl jsem se ke stěně a začal poslouchat.

,, Asi ne, no dobře tak už jděte." S tím jsem se otočil a šel hledat Guye. Kde ten zase věží?! 

Koukal jsem se jak Kakashi odchází když tu ke mně přišel ten borec kterej tu byl s Kakashim. Odvedl si mě někam a potom mi začal něco vykládat.

,,Hele mockrát ti děkuju že jsi za nás tu prezentaci odprezentoval protožesi náš obchodní partner rozmyslel že nám dá více procent z výdělku."

,,Fakt? To je super!"

,,Hele prej se chce s tebou zítra sejít ale až večer protože má jiný lidi před tebou."

,,Jo jasně."

Jak jsem už řekl Irukovi tak jsem jel do kanceláře. Když jsem dojel a vyšlapal schody tak jsem si udělala kafe ,sedl si za stůl, vyndal notebook a začal s mou někdy nudnou prací..Po nějaké chvilce jsem usnul.

Doma jsem si jen tak ležel a koukal na nějaké filmy. Upřímně by mě zajímalo co teď dělá Kakashi? Třeba zůstává v práci déle protože tam má nějakou holku nebo milenku a bůh ví co tam teď spolu dělají. Při tomhle pomyšlení se mi udělalo trochu blbě ale za chvíli mi zase bylo dobře. Pustil jsem si nakonec netflix a začal jsem přemýšlet o tom, jakou novou fotku vydám.

DRUHÝ DEN

KAKASHIHO SEN

Zrovna jsem letěl v letadle společně s Guyem s ještě někým..Toho člověka jsem nepoznával, když ale promluvil tak jsem hned pochopil že je to Iruka.Chtěl jsem něco říct ale nemohl jsem, jako bych byl němí..Chvíli byla tma a pak jsem to viděl...

Probudil jsem a se a šel si dát rychle sprchu. Potom jsem si dal snídani a vyčistil si zuby. Po té jsem se oblékl a vyrazil směrem k autu. V autě jsem zjistil že mi dochází benzín, takže se musím pro něj stavit u nejbližší benzínky. Doufal jsem že mi vystačí tolik benzínu co by zbylo, protože bych pak nestíhal do práce. Jel jsem tedy směrem k benzínce kde většinou tankuju. 

Najednou jsem byl u mě v kanceláři s tím rozdílem že na mém stole si to zrovna rozdávali Guy a Iruka. Udělalo se mi total špatně ale pak jsem si uvědomil že je to sen takže jsem se otočil a šel pryč..Pořád se mi chtělo ale zvracet, před očima jsem měl pořád ty dva ugh to je nechutný.

No super, právě teď se nacházím ve frontě na benzín, super že? Kdo by čekal že někdo zrovna v tuhle dobu bude potřebovat benzín. Stál jsem někde uprostřed takže to bylo aspoň pozitivní. Jakmile na mě přišla řada rychle jsem natankoval, zaplatil a jel jsem pryč. Ujel jsem asi pár metrů a co nevidím, bouračka a zácpa. Co jsem komu udělal?!

Nějak zázračně se mi nešlo probudit.. Vážně klika, jak často se tohle někomu stává?

Když jsem se dostal ze zácpy tak jsem letěl do práce. Doufal jsem že mě Kakashi nezabije. Dojel jsem do práce později, tak jsem se šel radši Kakashimu omluvit. Zaklepal jsem a vešel a co nevidím, Kakashi spí. Vypadalo to že tu byl i přes noc. Opatrně jsem se k němu přiblížil a snažil se ho vzbudit. Napadlo mě že bych na něj mohl trochu vylít studenou vodu ale to už jsem zakopl a ležel na zemi. Při pádu jsem nejspíš i vzbudil Kakashiho ale to se teď nehodilo. Seděl jsem na zemi, červenal jsem se a koukal přímo na jeho kamaráda dole, asi víte co myslím. 

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat