16

123 4 2
                                    

Zívl jsem a přišel k lince. Otevřel jsem ledničku a vytáhl máslo. Potom jsem si ze sáčku vzal rohlík. Otevřel jsem to máslo. Ještě k tomu jsem si vzal nůž a začal jsem mazat máslo na rohlík. Potom jsem položil nůž vedle másla a vzal si talířek. Dal jsem na něj ten rohlík a otočil se na Kakashiho.
,, Chceš taky? Nebo chceš něco jiného k snídani?" Podíval jsem se na něj.

,,Hmm no já bych nápad měl" ušklíbl jsem se ,,a jestli mi řekneš že jsem divnej tak se nemáš ptát na takové otázky."přišel jsem k němu vzal rohlík z jeho talíře a kousnul si. ,,Jo a nesnídám" vrátil jsem mu ho na talíř a dělal jako by nic ,,mimochodem dělej musíme do práce".

,, Jo neboj" snědl jsem rohlík docela rychle a vzal si dole ze stolu svoje věci k práci. Podíval jsem se na Kakashiho že můžeme jít. Došel jsem k dveřím a otevřel je. Za Kakashim jsem je zavřel. Napsal jsem Elizabeth esms že jedu do práce a máslo s rohlíkem má připravený v kuchyni.

Nastoupili jsme do auta a dojeli do firmy.
Když jsme oba byli ve svých kancelářích tak jsem si sedl za počítač a pustil se do práce.

Jakmile jsem sedl za počítač někdo mi volal. Podíval jsem se kdo to je. Byla to Elizabeth, tak jsem to zvedl:
,,Co se děje Liz?"
,, Nějaká holka, stojí přede dveřmi a říká že je to tvoje kamarádka."
,, Jak vypadá?"
,, Malé postavy s delšími brunet vlasy. Taková hubená."
,, Jo tak ji řekni že nejsem doma prosím."
,, Dobře."
A jediné co jsem slyšel bylo že Elizabeth ji řekla že jsem v práci. Jakmile jsem už neslyšel tu holku tak jsem spustil.
,, Elizabeth!! Proč si ji řekla že jsem v práci?!"
,, Už jsem si vzpomněla kdo to je tak jsem ji schválně poslala za tebou. Haha!"
,, Děláš si prdel?!"
,, Ne měj se."
-hovor ukončen-
Já ji zabiju! Ta holka byla moje bývalá ze základny a střední. Měla by tu být okolo 20 minut jestli jede autem a pěšky asi za 30 minut. Někdo mi zaklepal na dveře, není to snad ona?! Pomalu jsem otevřel dveře, byl to jenom někdo z práce. Řekl mi že je tu nějaká holka která jde za mnou. Ona už je tady?! Poděkoval jsem a poprosil jestli by ji poslali do mé kanceláře. Zavřel jsem dveře a sedl si na židli.

Dělal jsem papíry a v tom jsem slyšel jak Iruka zařval něco jako děláš si prdel tak jsem se tam otočil a s někým mluvil.
Pak mu tam přišla paní z recepce něco říct.
Kdo by za ním teď mohl jít?

Začal jsem hlavou bušit do stolu. Slyšel jsem jak se otevírá výtah. Narovnal jsem se a podíval se do počítače. A už někdo ťukal 'dále' bylo jediné slovo co jsem vydal ze sebe. Dovnitř vstoupila holka s dlouhými brunet, malé postavy.
,, Ahoj, dlouho jsme se neviděli."
,, Čau, co chceš?"
,, Jen jsem se přišla podívat jak se ti daří, a vidím že se ti daří dobře než předtím.."
,, Asi jo když jsem kvůli tobě předtím malém nedostudoval základku."
,, No jo promiň, ale teď jsi tady, v dobré práci."

Hmmm přišla tam nějaká bruneta a začala něco kecat. Co  říkala jsem teda neslyšel.
Ale nelíbilo se mi jak na něj koukala.
Ne Kakashi! Ty nikdy nežárlíš.
Aleeeee možná bych tam mohl tak nenápadně zajít...
Fajn jdu tam. Vstal jsem vyšel ze své kanceláře a zamířil si to k Irukovi.

,, Hele já už jsem ti na střední říkal že už tě nechci vidět a nechci mít s tebou nic společného, minulost je minulost ale i kdyby jsi se snažila čím dál víc, už se k tobě nevrátím."
,, Ale, tohle jsem já nemyslela, myslela jsem že by byl dobrý nápad se ti jít omluvit a zkusit se s tebou spřátelit...."
Přišla ke mně blíž a chytla mi kravatu a přiblížila si mě k ní. Snažil jsem se jí něco neudělat protože nás rozchod skončil policajty. Nechci mít teď nějaký problémy když jsem v lepší práci a mám lepší život

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat