Když jsem nasedl do auta a vyjel na dálnici zpět do firmy. Asi za 10 minut jsem vystupoval ven z auta a vcházel do budovy. Pozdravil jsem pár lidí a konečně došel ke dveřím do mé kanceláře. Otevřel jsem dveře a posadil se za stůl. Po chvíli jsem otevřel počítat.
Byl jsem tak šťastný. Vím že Kakashi je milý a pečující člověk ale tohle dělat nemusel. Musím mu to nějak oplatit, řekl jsem si.
,, Liz, potřebuju tvojí pomoc. Chtěl bych to oplatit Kakashimu ale nenapadá mě jak."
,, Může to bejt cokoliv?"(Liz)
,, Ano pokud to bude normální."
Liz se usmála.
,, Co kdyby jsi ho pozval na večeři."(Liz)
Zčervenal jsem.
,, Liz něco jiného by tě nenapadlo?"
,, Ber tohle nebo nic."(Liz)
,, No dobře ale já se tak trochu stydím mu to říct."
,, Ale prosimtě, normálně přijdeš, řekneš nazdar dlouháne dneska tě zvu tady na večeři přijď v tolik a máš to. Anebo to mám říct za tebe? Prosím! Já mu to chci říct!!"(Liz)
,, Bude to divný ale dobře no."Když jsem se podíval na hodiny tak jsem zaklapl počítač a podíval se do stropu.. nakonec jsem se rozhodl že si dám kafe takže jsem vstal a když se mi podařilo sejít těch milion schodů tak jsem se vydal do kavárny co je hned naproti...
Teda měl jsem kdyby mě nezastavila až moc známá osoba.
,,Kakashi! To je ale náhoda."(Guy)
,, Teď mi ještě řekni že jsi koukal z okna kdy už konečně vyjdu viď?"
,, Ne tak docela."(Guy)Vzal jsem Liz do auta a vyjeli jsme vstříc Kakashimu. Jakmile jsme dojeli Liz vyskočila z auta a vběhla do budovy. Potom jsem jí viděl jak vychází a přechází na druhou stranu. Nechápal jsem a tak jsem se podíval na druhou stranu, stál tam Kakashi a Guy.
Přišla jsem ke Kakashimu a zatahalo ho za oblek.
,, Zdar dlouháne, tímto tě Iruka zve na večeři jako oplata za to co jsi mu dal za dárek a jestli si pokládáš otázku proč to říkám já tak jsem to chtěla říct já." Usmála jsem se na něj a byla skoro už na odchodu.
,, Jo a sraz v osm v tý restauraci na náměstí, měj se dlouháne." A odešla jsem za Irukou do auta.(Liz)Koukal jsem jak odchází a chvíli přemýšlel co mi to vlastně řekla.. když mi to došlo tak jsem se podíval Guye jak se vedle mě tlemí. Spražil jsem ho pohledem a konečně se vydal pro svoje kafe.
-TIME SKIP-
Za 30 minut je 8 a já tady už asi hodinu stojím před zrcadlem a přemýšlím kterou kravatu si mám vzít..
Když jsem se konečně rozhodl a to pro klasicky černou tak jsem se podíval na mobil a hned jsem vyběhl ze dveří jelikož jsem tam měl být za 10 minut.Musel jsem Liz udělat večeři a ukázat vše kdyby se něco stalo ať ví co má dělat. Ukázal jsem jí všechny telefonní čísla na záchranku a tak a řekl jsem ji ať neodemyká a nikomu neotvírá protože já mám klíče. Teď se právě nacházím před restaurací ve které se máme sejít. Na sobě mám bílou košili a černé kalhoty od obleku, také jsem nemohl zapomenout na rudě červenou kravatu. Byl jsem tu o 20 minut dříve kdyby náhodnou Kakashi přišel dřív. Bylo už asi 20:55 a Kakashi stále nikde. Vyhlížel jsem jestli neuvidím známou postavu ale nikde jsem ho neviděl.
Když jsem zaparkoval a podíval se na hodinky tak jsem měl už jen minutu. Vystoupil jsem a rozhlédl jsem se když jsem uviděl Iruku vydal jsem se jeho směrem, stál ke mě zády takže mě neviděl. Zastavil jsem se za ním zrovna když bylo přesně 8. Odkašlal jsem si a počkal až se otočí.
Uslyšel jsem něco za zády a tak jsem se otočil, byl to Kakashi.
,, Ahoj.. pojď dovnitř zamluvil jsem stůl." Usmál jsem se na něj a vešel dovnitř, podržel jsem dveře a když vstoupil za mnou pustil jsem je. Zamířil jsem přímo ke stolu pro nás, vybral jsem jenom pro dva nejdál od lidí. Jakmile jsme tam přišli posadil jsem se na jednu židli a počkal až se posadí i Kakashi.Následoval jsem Iruku a posadil se.
,, Ty víš že já dnes nemám narozeniny že?" Řekl jsem a počkal až přikývne.
,, Proč jsi mě tedy zval do drahé restaurace když narozeniny tu máš ty. ",, No Liz řekla že bych to měl oplatit to co jsi mi dal za dárek a mně to přišlo jako dobrý nápad no a tak jsme tady." Odpověděl jsem a přitom jsem koukal do menu co měli k pití a jídlo.
Otevřel jsem menu a ještě jsem dodal.
,, Tak změna plánu, platím já." řekl jsem a znovu se věnoval menu.Zarazil jsem se, menu jsem dal trochu níž abych na Kakashiho viděl.
,, No tak to ani náhodou platím já." Odvětil jsem a znova se podíval do menu. Měl jsem rozhodnuto, minerálku s balonškýma špagetama.,, Zapomeň " chvíli jsem se tam ještě koukal než jsem si vybral steak s bramborem a zeleninovým salátem a víno.. Jelikož platím já a o tom se nebudu bavit tak jsem se na ceny ani nedíval. Poté jsem se podíval na Iruku.
Odložil jsem menu a podíval se na Kakashiho.
,, Já jsem tě sem zval, já platím." Když jsem to dořekl přišel k nám číšník. My jsme řekli co chceme a on si to zapsal. Když odešel tak jsem se znova podíval na Kakashiho.
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...