Na mobilu jsem si najel na kontakty, potom na k a už jsem vyzváněl Kakashimu. Chtěl jsem ho pozvat na ten den v Elizabethiný škole. Popravdě ho chtěla pozvat i Liza. Jakmile jsem uslyšel zvuk že to zvednul tak jsem začal mluvit.
,,Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli by jsi nechtěl se mnou a s Elizabeth jít do její školy na nějakej ten den nebo co?",, Jestli dnes nemáme žádné schůzky taky klidně mám vás vyzvednout?" Upřímně jsem byl rád že mi zavolal. Ještě ke všemu po včerejšku.
,, Žádné schůzky nemáme a můžeš nás vyzvednout, teď jsme právě před naším barákem." Takhle dobře jsem si ještě nikdy se šéfem nerozuměl.
,,Dobře "položil jsem to a šel si vybrat auto kterým pojedu dnes. Když jsem to konečně měl tak jsem vyrazil a zastavil před jejich domem.
Vzal jsem Elizabeth a nastoupil s ní do jeho auta. Usmál jsem se a řekl mu kde je její škola, byla poměrně skýtá. Koukal jsem se jak luxusní auto má, měl fakt hezký auto.
Rozjel jsem se k její škole a zaparkoval jsem když jsme vystoupili tak na nás všichni koukali nevadilo mi to byl jsem zvyklí.
Šel jsem dozadu a otevřel dveře dveře Elis.,, Díky."
Liz vystoupila, počkal jsem na ně a stoupl jsem si vedle Kakashiho. Elizabeth se šla zatím pozdravit s ostatníma. Bylo to hezké ji pozorovat jak se baví. Podíval jsem se na Kakashiho.
Sledoval jsem Elizabeth a pak jsem se podíval na Iruku který se na mě koukal.
,,Co? Mám něco na obličeji?"
Nevim proč na mě tak koukal.,,Ne, jen dneska vypadáš dobře..."
Trochu jsem zčervenal a podíval se jinam. Co já to řekl? Pane bože na nebi pomozte mi někdo. Polknul jsem a podíval se znova na Kakashiho.,,Taky ujdeš"a ušklíbl jsem se na něj .
,,Jo a červenáš se" řekl jsem jako mimochodem.,, To mi došlo.." usmál jsem se. Elizabeth přiběhla k nám.
,, Můžeme jít dovnitř, mohla bych na koníka?"
,, Jestli chceš"
,, Ale jestli bych mohla ke Kakashimu na koníka..?"
,, No to já nevím..",,Mhm když chceš" řekl jsem a klekl jsem si. Když mi vylezla na záda tak jsem se zvedl a podíval se na Iruku ,,teď jsme vyšší oba " a rozešel jsem se k ní do třídy.
Zamumlal jsem "Nemůžu za to že ses takovej dlouhán." A šel jsem vedle nich. U nich ve třídě bylo spousta rodičů s dětmi. Našel jsem nějaký místa kde jsme si mohli sednout.
Posadil jsem Elizabeth na zem aby si mohla sednout a sedl jsem si vedle ní takže seděla mezi mnou a Irukou.
Mhm bylo tu hodně lidí.Rozhlédl jsem se ale zatím žádného učitele jsem neviděl. Hmm, kdy vůbec přirazí. Podíval jsem se na Kakashiho i Elizabeth. Oba si to nějak užívali.
,,Kdy přijde ten učitel?"dal jsem si nohu přes nohu. Někdy mám dny kdy jsem trpěliví ale někdy zase nejsem a tohle byl jeden z dnů kdy bych byl trpěliví.
,, Musíš brát ohledy na důchodce kteří jsou pomalý jako hlemýždi."
,, Takže nějakej 60sátník" výborný to tu teď chybělo.
Hmmm ,,nechce se mi " podíval jsem se na svoje hodinky ,,to to vždycky trvá tak dlouho?"
,, Někdy to trvá dýl někdy míň. Hele už je tu."
,, No hurá."
,, Dobrý den, dámy a páni a také děti, vítám vás v naší škole dneska..."
Teď tam mluvil nějaký hovna takže jsem neposlouchal. Ale najednou k nám přišel.
,, A helemese Elizabeth a její starší bratr Iruka a....kdo je tohle? Přítel Iruky?"
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...