,, Nemyslím si " podíval jsem se kolem sebe na ostatní. A znova na Iruku.
,, Kdo hlídá Elizabeth?",, Je doma sama, kdyby se něco stalo hned mi volá." Na to jsem vstal a odešel k číšníkovi u kterého jsme si objednávali.
,, Jsem u stolu devět, až k nám přijdete kvůli platbě platím já, děkuju." S tím jsem se obrátil a vrátil se.Když jsem ho pozoroval tak mi došlo co zase dělá.. tak jsem ho v tom nechal ty peníze mu dám jinak. Pak jsi se napil ze sklenice kterou mi již přinesli.
Sedl jsem si za stůl a také se napil. Opřel jsem se o jednu ruku a podíval se na Kakashiho.
,, Myslím že tady máš nápadnici." Pověděl jsem a tím jsem se podíval směrem k recepční. U recepční stála holka která celou dobu koukala na Kakashiho a myslím že si ho i fotila.
,, Myslím že bys ji měl jít pozdravit." A s tím jsem se snažil zadržet smích.Chvíli jsem se na něj díval.
,, Jak milé" řekl jsem ironicky předtím než jsem se zvedl.
,,Tak schválně " a přešel jsem k recepční.Nemohl jsem se nesmát a tak jsem se potichu začal smát. Jedním okem jsem se koukal na Kakashiho. Už jsem viděl jak ta holka z něj bude úplně na mol.
Chvíli jsem na ni koukal než jsem promluvil.
,,Můžu se vás na něco zeptat?",, Samozřejmě ptejte se."
Umíral jsem smíchy a taky to i ostatní štvalo. Oni si chtěli jenom normálně najíst v restauraci a teď přijdou nějaký dva debilové který tu budou dělat píčoviny, jak skvělé.,,Jak dlouho tu pracujete" řekl jsem a podíval se koutkem oka na Iruku který vypadal že se za chvíli svalí na zem.
,, Asi pět let."
Myslím že to nepřežiju. Vždy když jsem se uklidnil tak jsem se za chvíli stejně začal znova smát. Potom ke mně přišel číšník a přinesl jídlo. Tak jsem se snažil utišit jídlem.Chvíli jsem na ni koukal než jsem se beze slova otočil a odešel. Když jsem se posadil tak jsem se podíval na Iruku.
,, Už můžeš přestat "Polkl jsem jídlo.
,, Jo už přestanu." Skoro jsem to nedořekl a málem jsem se rozesmál. Asi mám špatnej humor ale já se teď nad tím nepřestanu smát. Uklidnil jsem se a podíval se na Kakashiho.
,, Já myslím že se radši dáme do jídla." Řekl jsem a s tím jsem uchopil nůž a vidličku.,, Souhlasím" odvětil jsem a také jsem si vzal do ruky příbor. Ta holka tam stála nehybně a jenom koukala proč jsem odešel. Bylo mi to trochu trapné ale snažil jsem se to udržet. Zařízl jsem nůž do steaku a ukrojil ho, poté snědl. Byl výborný a i ty brambory chutnaly jak měly. Podíval jsem se na Iruku který si namotával špagety na vidličku a přitom se pořád někam koukal. ,, Co se děje? Pořád někam koukáš." namítl jsem a on se na mě podíval a mávl rukou.
Bál jsem se, že tu někde uvidím mého ex. Můj první kluk byl o něco menší jak Kakashi ale slyšel jsem že náš rozchod ho uvedl do depresí a začal posilovat. Také jsem slyšel že mě chce najít a unést.. Ať se nediví když mě zneužil a asi pětkrát podvedl a to i před mýma očima. Snažil jsem se na to nemyslet ale můj mozek neposlouchal.
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...