2

134 6 2
                                    

(ahoj guys, jenom jsem se v první kapitole mého příběhu nezmínila o tom že se mnou příběh píše @Anime_Girl_Lover1 teď už jako @_Nikol-chan_ a chtěla bych aby jste ji dali follow a přečetli si její příběh: Teacher? Can I have a question?)
,,Je mi 22 let."

Byl jsem pořád vystresovaný. Měl jsem docela vyschlo v krku tak jsem si vzal kávu nebo kafe už ani nevím co to bylo a chtěl jsem se napít. Jakmile jsem se napil pár doušků můj jazyk začal umírat, spálil jsem se. Myslel jsem si že to nebude tak horké ale očividně bylo. Tvářil jsem se že se nic nestalo a taky že to na mně nebylo vidět. Snažil jsem se ho nějak schladit ale moc mi to nešlo.

,, Dobře máte nějaké pracovní zkušenosti? Kde jste pracoval před tím než jste sem přišel?"

Pravděpodobně se spálil když se napil, chvíli to bylo vidět v jeho obličeji jen to hned zahnal. Tenhle člověk se mi líbí normálně byste to nepoznali..

,, No pracoval jsem ve společnosti kde se stavěli různé budovy a stavby, a já měl za práci kreslit návrhy na budovy. A nějaké pracovní zkušenosti určitě mám."

Bál jsem se že si toho všimnul ale radši jsem to neřešil. Můj cíl byl získat tuhle práci a abych ji získal tak teď musím vypadat seriózně. Napil jsem se znovu ale už mi to nepřišlo tak horké.

,,Dobře co byste dělal kdybych vám řekl že potřebuji abyste nakreslil náčrt 49 patrového mrakodrapu do hodiny?"

Zajímá mě jeho odpověď, myslím že by neměl lhát o tom že by to zvládnul hravě. Právě proto tuhle pozici nikdo nezískal, samozřejmě se to nedá zvládnout. Chci aby mi to buď řekl narovinu nebo se nemáme o čem bavit, chci aby byl upřímný a nemazal mi med kolem pusy jen proto že ho platím.

Podíval jsem se zamyšleně.

,,Kdybych o tom uvažoval nedá se to stihnout protože nakreslit mrakodrap o 49 patrech potřebuje spoustu času protože si musíte rozmyslet styl, že čeho to bude, typ mrakodrapu a taky dobré vyvážení stavby, podle mne je to nemožné."

Doufám že mě za tohle neodmítne. Byl jsem upřímný protože já lhát neumím. Když lžu jde to vidět proto radši nelžu. A i lidem se to víc líbí že mluvím pravdu. Někdy třeba když něco vyprávím dodám tomu ten šarm, ale to není třeba to že někdo lže v práci nebo rodině.

Usmál jsem se přesně tohle jsem chtěl slyšet.

,,Kdy můžete nastoupit?"

Zaskočilo mě to. Takže to vyšlo? Jestli jo tak budu hodně rád!

,,Mohl bych nastoupit už zítra."

Chtěl jsem do práce do nejrychleji. Potřeboval jsem vydělávat jako sůl.

,,Dobře čekám vás v 7"

Vypadal překvapeně ikdyž dalo se to čekat. Vstal jsem a chtěl jet domů, dnes už nemám co dělat.. Podíval jsem se na mobil a měl jsem 10 zmeškaných hovoru od gaye,ehhh co může chtít? Zavolám mu později.

,,Můžete jít nashledanou"

Vstal jsem a vycházel ven.

,, Děkuji že jste mi vyhověl, nashledanou."
Venku jsem začal vyšilovat. Byl jsem tak rád že jsem nedokázal věřit tomu že jsem tu práci dostal.

,, Tak to mě poser."

Sedl jsem si do auta a nastartoval. Jakmile jsem dorazil domů musel jsem si dát šáňo. Tohle byl můj asi nejlepší den v životě! Budu mít skvělou práci která je i výborně placená a mám hezkýho šéfa! Prp prp Iruko nad čím to myslíš?! Musim si dát horkou sprchu.

Šel jsem domů, teď ležím na gauči  a  dodělávám na noteboku ještě nějaké smlouvy. Po chvíli jsem měl hotovo, teď jsem ve vaně a projíždím Instagram. Docela by mě  zajímalo jestli má instagram. No za pokus nic nedáš, vyhledal jsem jeho jméno a co nevidím. Je tam jen jeden účet, rozklikl jsem ho a byl to on. Chvíli jsem projížděl jeho fotky a začal ho sledovat.

Po horké sprše jsem se rozhodl se jen tak vyfotit. Vzal jsem si jenom ručník okolo pasu a vzal si mobil. Něco jsem narychlo vyfotil, hned jsem to vydal. Všiml jsem si že mám novýho sledujícího. Šel jsem se hned podívat a nevěřil jsem svým očím, začal mě sledovat můj šéf! Hned jsem se šel podívat na jeho profil, a samosebou i na fotky. Měl tam vážné fotky ale i trochu víc hot. Usmál jsem se a vypnul mobil, tak schválně jak bude reagovat na mojí novou fotku.

Když jsem vylezl z vany tak mi zavibroval mobil, asi nová zpráva. Když jsem se podíval tak vydal novou fotku. Hned jsem se podíval a zamrzl..
Okay tohle jsem nečekal.
Líknul jsem mu fotku a mobil radši zavřel. Vlastně jsem si vzpomněl že jsem taky chtěl vydat nějaké fotky co mi fotila fotografka, jsou trochu odvážnější, jsem tam ale jen bez trika no nic. Vydal jsem je a šel si dělat večeři.

Dostával jsem hodně oznámení ale na tohle oznámení jsem se musel podívat. Můj šéf vydal novou fotku. Upřímně kdybych měl říct kde se právě nacházím a co se mi děje tak by to bylo ještě horší. Právě jsem v koupelně protože mi začala téct z nosu krev, proč? Podíval jsem si na jeho fotky a najednou se to spustilo. Po nějaký době to přestalo a tak jsem si do nosu strčil jenom kapesník pro jistotu.

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat