Druhý Den
Vstal jsem a provedl svoji normální rutinu. Pak jsem odjel do práce. Dnes má přijít ten nový asistent.. tohle bude ještě zajímavý.
Když jsem si konečně sedl za svůj stůl asi za dvě minuty přišel Liam můj nový asistent.Vůbec jsem nespal. Pořád jsem přemýšlel na tím, jak si máma sehnat tak dobrou práci. Můj vnitřní hlas mi to říkal správně 'posral si to, přiznej konečně to že jsi to posral'. Ale já pořád musel hledat nějaký způsob jakým bych získal dobrou práci. Moje hlava nedokázala vymyslet nic jiného než 'Kakashiho asistent'. Tím kde dávno už nebyl a i kdyby jsem tam šel, na tom místě by seděl úplně někdo cizí. Cizí člověk který by se potom spřátelil s Kakashim a potom by se dali dohromady... Proč nad tím vůbec přemýšlím?! Tak ať to nějaké kluk nebo holka hezčí jak já a ať jsou spolu! Už mě to nezajímá! Dole v kuchyni jsem byl jak tělo bez duše, a Liz si o mě dělala starosti. Pořád dokola pokládala tu samou otázku 'je ti něco?' obvyklá odpověď ode mě byla 'jo jsem'.
Chvíli jsme se bavili vysvětloval jsem mu podmínky a jeho povinnosti, nakonec jsem ho provedl po firmě. Teď sedí ve své kanceláři a pracuje to samé dělám já. Je to divné hodně divné. Když už tam nesedí Iruka ale Liam. Budu si muset zvyknout..
Stejně pořád někde v hloubi duše jsem doufal že se Iruka objeví že chce své místo zpět..
Ne že by Liam nebyl sympatický, myslím že kdyby jsme se potkali za jiných okolností, mohli bysme být dokonce přátelé ale není to Iruka..Byl jsem až tak na dně že Liz před 10 minutama vyrazila k jedné paní ji pomáhat, aby něco vydělala. Tohle jen tak nemůžu nechat. To snad za mě bude pracovat moje sestra? Hloupost. 'Kakashiho asistent'. 'Kakashiho asistent'. 'Kakashiho asistent'. Tohle mi pořád přebíhalo hlavou už od včerejšího večera. Sebral jsem se a šel nahoru do svého pokoje. Tam jsem zamířil rovnou do sprchy, jen tak narychlo jsem se umyl. Dal jsem si ručník okolo pasu a šel ke skříni. Vzal jsem si ten nejdražší oblek který mám a oblékl si ho. Moc ho nenosím protože se bojím že ho umažu a už se to nevypere.
(Bez těch rukavic)
Vyšel jsem z baráku a zavřel za sebou. Zamnknul jsem a nastoupil do auta.Volal mi Guy, potřebujeme se hned sejít s naším jedním sponzorem. Šel jsem k Liamovi do kanceláře a řekl mu ať mi zavolá kdyby se něco dělo že musím odejít. S tím jsem odešel. Když jsem konečně vyšel z budovy tak jsem se vydal k autu a v něm jsem následně odjel na schůzku.
Přijel jsem a zaparkoval opodál. Vystoupil jsem z auta a šel směrem k mé staré práci. Pomalu jsem vešel dovnitř ale rychle jsem přeběhl aby mě moc nikdo nezaznamenal. Vyběhl jsem schody, a šel směrem k jeho kanceláři. Zaklepal jsem, ale nic se neozvalo. Znovu ale také nic. Podíval jsem se dovnitř ale nikdo tam nebyl. Tak jsem se teda podíval do kanceláře kde jsem dřív byl já. Někdo tam seděl. Přišel jsem k těm dveřím a zaklepal jsem.
*pohled Liama* Hmm, kdo by to mohl být? Vstal jsem a šel otevřít.
,,Přejete si něco?"
Otevřel mi poměrně hezký kluk, vypadá to že tu je jen chvíli.
,,Mohu se zeptat, kde je pan Hatake Kakashi?" řekl jsem klidným hlasem ale měl jsem chuť odejít.
,, Oh pan Kakashi musel odjet ale jestli potřebujete něco probrat jsem vám plně k dispozici." Usmál jsem se na něj.
,,Jen jestli..mohu dál?" oplatil jsem mu úsměv protože mi to přišlo neslušné to neudělat. Tak zlehka jsem nakoukl dovnitř, vypadalo to tam úplně stejně jako když jsem tam seděl já.
,, Dobře" uhnul jsem aby mohl projít. Když se posadil sedl jsem si za svůj stůl.
,,Co přesně potřebujete od pana Hatake?"
,, Jen jsem se chtěl za ním podívat, my jsme totiž...kamarádi" nechtěl jsem říkat že jsem sem přišel abych začal žadonit o to abych mohl mít svoji práci znova. Ten kluk vypadal jako že se tady v tom vyzná, takže to asi vzdám.
,, Oh dobře, můžete tu na něj počkat neměl by být pryč dlouho. Dal byste si kávu nebo vodu, čaj? Jen si řeknete."
,, Vodu prosím." Měl jsem docela žízeň ale na kávu ani na čaj jsem neměl chuť. Kdyby jenom tušil že jsem tady abych zažádal znovu o práci. Teď je mi ho i docela líto.
,, Dobře " vstal jsem a šel pro vodu když jsem se vrátil tak jsem mu ji podal a napsal Kakashimu že má návštěvu, odepsal mi že je za cca 15 min. zpátky.
,, Pan Hatake tu bude do 15 minut. "
,,Dobře..." usmál jsem se ale přitom jsem tu vůbec nechtěl být. On byl tak hezký, a já? Podívejte se na mě, vypadám o proti němu jak pytel s odpatkama.
,,Můžu se tě na něco zeptat?"
,, Ovšem že, ptejte se" usmál jsem se na něj taky.
,, Jak jste přišel na tuhle práci?" podíval jsem se okolo. Měl to tu všechno v úplném pořádku, všechno čisté a ani žádný prach jsem neviděl. Tenhle kluk si dával pozor.
,, Našel jsem inzerát na internetu a tak jsem se přihlásil pokud tedy byla vaše otázka myšlena na toto pokud ne tak se omlouvám "
,, Přesně takhle jsem to myslel, děkuji za vaši odpověď" a teď se neptej proč jsem se tě zeptal. Hlavně se na to neptej, prosím. Jsem vůbec rád že dokážu najít odpoveď proč jsem za Kakashim přišel.
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...