,,Jak to hodláte udělat? Myslím že únos je trestný takže když ho vyřadíme tak jak?" Držet Iruku tak blízko u sebe se mi líbilo co si budeme ale teď jsem se musel soustředit na něco jiného.
Koukal jsem se do Kakashiho očích, bylo vidět že se mě nevzdá. Byl jsem rád že mě někdo chrání protože tohle kdyby se mi stalo večer a byl bych sám asi bych se neubránil. Sice Kakashi vypadal že má síly dost ale pořád jsem se bál že se mu něco může stát. Držel jsem se Kakashiho hrudi, cítil jsem jeho tlukot srdce.
Mít Iruku tak blízko sebe mě celkem znervózňovalo ale na to teď nebyl čas musím se soustředit na toho pitomce co stál přede mnou.
,,No tak jak to bude. Vážně nemám čas na to čekat než váš malý mozek něco vymyslí, protože narozdíl od vás jsem zaneprázdněný muž a jak už jsem řekl nemám na vás čas takže byste si mohl trochu pohnout nebo si domluvte schůzku ale unášení mých zaměstnanců si nechte na jindy",, Nahlásím vás na policii že kradete zaměstnance!"
Když už ten pitomec odešel ulevilo se mi. Takovýhle lidi patří do pekla nikam jinam. Postavil jsem se na vlastní nohy a podíval se na Kakashiho.
,, Děkuju že jste mě zachránil."
Proč mu pořád vykám?! Ano snažím se být zdvořilý ale přijde mi to divný, a to hodně.,,V pořádku jenom si teď musím zavolat kdyby jste mě omluvil."
Jo vím že jsme se domluvili že si budeme tykat ale asi síla zvyku no musím zavolat Guyovi protože jsme asi přišli o celkem důležitého sponzora a musíme najít nového což nechám na Guyovi protože je to stejně jeho chyba že ten den zakopnul a musel to odprezentovat Iruka. Kdyby nezakopnul jako největší idiot tak bysme to stihli a nic z toho by se nestalo.,, Dobře."
Vrátil jsem se zpátky do kanceláře a sednul si. Neměl jsem sice nic na práci ale napadlo mě že bych si tu mohl udělat pořádek. Papíry jsem měl rozházené všude, pera jsem měl na zemi a podklady jsem měl v políčkách na které jsem pomalu nedosáhl. Vzal jsem všechny papíry a naskládal je na ty poličky kde byli podklady. Pera jsem sesbíral a dal do hrnku který jsem nepoužíval. Podklady jsem si dal na menší stolek který jsem měl v rohu mé kanceláře. Měl jsem to tu už trochu uklizené ale potřebovalo by to tu trochu vysát a prachovkou vzít prach ale to udělám třeba zítra.Po hovoru s Guyem jsem si řekl že už vážně potřebuju kafe. Chtěl jsem říct Irukovi ale když jsem viděl že uklízí tak jsem si pro něj prostě došel sám. Zrovna stojím u toho krámu a čekám až mi udělá kafe ale přemýšlím jestli to není rozbitý, když se mi kafe udělalo a konečně jsem se napil pak jsem to málem vyplivl.
Fuj takovou břečku pít nebudu ale nechtělo se mi jít někam do kavárny když mám ještě nějakou práci.. Když už jsem se vracel tedy samozřejmě bez kafe mě doběhla nějaká holka.
K:,,Potřebujete něco?"
R: ,,Jsem Rin a všimla jsem si že vám moc nechutnalo kafe z automatu a že jste ho musel vyhodit a já mám v kanceláři kávovar protože mi kafe z automatu taky nechutná tak jsem se vás chtěla zeptat jestli byste nechtěl abych vám ho udělala?"
K: ,,Děkuji,to byste byla moc milá jinak jsem Kakashi."
Poté jsem šel s Rin do její kanceláře.Udělala mi kafe a nějakou dobu jsme si povídali a začali si i tykat ,když jsem se pak podíval na hodinky zjistil jsem že už jsem tam hodinu tak jsme si pak jen vyměnili čísla a já se rozběhl do své kanceláře s tím že zase nestíhám.
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...