O 2 HODINY POZDĚJI
Zaplatil jsem a s Kakashim jsme vyšli ven. Podíval jsem se na něj a už jsem se chtěl rozloučit ale on mě zastavil.
,, Doprovodím tě domů i kdyby se ti to nelíbilo." řekl a rozešel se směrem k mému domu. Vydal jsem se za ním, je divné že se nabídl sám, myslím že by spíš šel domů řešit byznys. Nějakých 15 minut jsme šli mlčky vedle sebe potemnělými ulicemi, když se Kakashi ozval.
,, Co vlastně děláš když přijdeš domů z práce?" zeptal se. Zarazil jsem se, protože by mě nenapadlo že by se mě někdy na to zeptal. ,, Většinou odpočívám nebo si hraju s Liz aby se nenudila, to je tak vše." odvětil jsem. Potom už po celou cestu nic neřekl do té doby než jsme přišli před můj dům. Poděkoval jsem mu a rozloučil se s ním.Jakmile Iruka zašel domů tak jsem se obrátil k mému domovu. Něco jsem cítil, nějaký divný pocit který jsem v životě neměl. Bylo to několik emocí najednou a nedali se rozeznat. Někdy jsem byl trochu naštvaný, někdy zas šťastný. Po cestě jsem si začal pobrukovat. Přišel jsem domů a když jsem si odemkl apartmá tak jsem si teprve uvědomil že jsem z Iruky chytil poezii. Zamkl jsem se a šel si rovnou dát sprchu, potřeboval jsem si vyčistit hlavu. Když jsem se myl, napadlo mě e bych mohl jet někam na dovolenou, třeba do Itálie nebo Říma. Už dlouho jsem nebyl někde a myslím že by se to hodilo. Vylezl jsem ze sprchy, popadl mobil a šel se podívat na zájezdy k moři. Nechtěl jsem jen tak ledajakou dovolenou a tak jsem se snažil najít tu nejlepší. Nakonec jsem vybral Španělsko s pěti hvězdičkovým hotelem. Hned jsem si koupil lístek a zarezervoval si hotel. Doufám, že mi to aspoň trochu pomůže se vyrelaxovat.
Doma mě přivítala Liz s nečekanou návštěvou. Přijela se podívat naše milovaná teta, neboli ta rich aut Karen. Z celého svého velkého srdce jsem ji nenáviděl i Liz. Pozdravil jsem ji a sedl si k nim. ,, Kde jsi byl? Na rande že jsi takhle oblečený? Už máš slečnu? Jak se jmenuje? Jak vypadá? Uvidím ji někdy?" zeptala se asi na milion otázek. Ty její otázky jsou tak otravný.
,, No samozřejmě teto, je to hezká, milá a vtipná slečna. Jak se patří i vychovaná a velmi vzdělaná, jmenuje se Kakashi a tam dole má velkého kamaráda a vlastně to ani není můj kluk." usmál jsem se a Liz se začala potichu smát. Teta se začala červenat a nedokázala říct ani písmeno.
,, Omluv mě prosím, půjdu se umýt." s tím jsem se postavil, otočil a odešel. Do ticha se ozvalo: ,, Zůstávám tady na měsíc, budu tebe a Liz navštěvovat hodně." neodpověděl jsem.Za nějakých 10 minut jsem dostal oznámení, asi potvrzení o platbě. Ale to to nebylo, "Omlouváme se, ale musíme jet aspoň s jedním člověkem, na tomhle zájezdu to jinak nejde". Si dělají prdel ne? S kým mám jako jet vole když bydlím sám a s kámoše nepojedu na 100 %. Vzpomněl jsem si na něho..já ho potřebuju.....
ČTEŠ
The beginning of my dream/KakaIru
FanfictionIrukovi je 22 let a bohužel přijde o práci, takže bude mít trable s bydlením. Jednou ale najde inzerát na práci která vypadá dobře a i je dobře placená. Iruka nezaváhá a hned pošle žádost která bude přijata. Když přijde na pohovor a uvidí svého nadř...