12

108 4 1
                                    

Šel jsem k svému autu a na cestě potkal můžete hádat koho..
Zrovna toho člověka jsem potkat nechtěl,ano byl to Guy ten člověk co pořád překypuje energií ne vážně kde se to v něm bere..
G:,,Kakashi! Jaká náhoda že tě tu vidím no nevadí rovnou můžeš jít se mnou."
K:,,Kam?"
G:,,No už jsem ti to říkal ne, půjdeme oslavovat Leeho vítězství."
K:,,Oh jak bych mohl zapomenout...
Ale já teď nemám čas."
G:,,Co? No nevadí ať máš co máš prostě to zruš dnes se jdeš se mnou bavit."
K: ,,Stejně se musím převléct.."
G:,,Nevadí sejdeme se v 20:15 před tím barem U tří košťat."
K:Ještě jsem zahlédl Iruku a v tu chvíli jsem neviděl nic jiného než záchranu  už jsem k němu chtěl jít když v tom mě chytil Guy za límec a řekl :*ne ten ti tentokrát nepomůže prostě tě tam čekám * a byl pryč.
No myslím že tam vážně budu muset...

Nasedl jsem do auta a vyjel domů. Jel jsem pomalu protože v tuhle dobu by tu mohl přeběhnout nějakej pes nebo tak nějak. Jel jsem a najednou mě předjel nějakej blázen a zastavil přede mnou. Rychle jsem dupnul na brzdu.
,,Hej co to děláš?!"
Vystoupili z toho nějací lidi a za mnou zabrzdili další dvě auta. Z toho jednoho auta vystoupil ten borec kterej mě chtěl unést. Neměl jsem kam utéct ani ujet. Přišel k mému autu a vytáhl mě z něj. Potom mě vzali do svého auta a moje přivázali k jejim. Dojeli jsme někam asi do baru či co. Dostali mě někam do pokoje a tam mi řekli co teď budu dělat jinak mě zabijou. Musím dělat striptéra?! No to ne! Já už mám práci a tohle bych nikdy nedělal!

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat