33

64 7 0
                                    

Přišel jsem k pokoji kde stál Kakashi, bál jsem se mu něco říct. On něco zamumlal, pak otevřel pokoj, a zavřel za sebou. Jenom jsem uslyšel zvuk zámku a věděl jsem že se zamknul. Sebral jsem se a šel dolů na recepci, sedl jsem si na lavičku a koukal okolo. Ubíhaly hodiny a Kakashi stále nikde. Už byl večer a já jsem sám s kufrem seděl na lavičce. Recepční mi řekl jestli nemám pokoj tak bohužel musím jít ven. Sebral jsem se a šel ven. Sedl jsem si před hotel a s kapkama slz jsem se koukal na nebe.

-TIME SKIP-
Bylo okolo půl devátý a já pořad přemýšlel na to co jsem zapomněl. Po chvíli jsem si uvědomil že tu není Iruka. Odemknul jsem ale Iruka nikde. Seběhl jsem dolů ale Iruku jsem nespatřil. Podíval jsem se ven a co nevidím. Iruka seděl venku a brečel. Jak jsem ho viděl takhle tak jsem se taky rozbrečel. Myslím jenom na sebe, jsem ale hovado. Podlehl jsem svým emocím, ale na něho jsem nemyslel. Otevřel jsem dveře ven, a zavřel je. Pomalu jsem přistoupil k Irukovi a sedl si k němu.
,, Promiň že jsem té tu nechal, promiň mi to. Nechtěl jsem aby sis myslel že tě chci nějak ohrozit ale nepřemýšlel jsem nad časem. Odpusť mi!" S tím jsem ho obejmul.

Kakashi se pro mě vrátil..
,, Nebreč prosím, chápu že ty city musí někdy ven. Hlavní je že si pro mě přišel." Obejmul jsem ho nazpátek. Bylo mi ho líto. Celý dny pracuje a potom když přijde domů nemá tam nikoho kdo by ho přivítal.. Objímali jsme se asi ještě 5 minut a potom jsme přestali. On se na mě podíval a usmál se, já to samé. Postavili jsme se a chtěli jít dovnitř ale Kakashi mě vzal do náruče a odnesl dovnitř. Zrudl jsem ale časem jsem si udělal na Kakashiho hrudi pohodlí.

Iruku jsem postavil až v pokoji. Tam jsme se znovu rozdělili, Iruka šel do koupelny a já si lehl na postel. Chvíli jsem koukal na televizi který jsem ani nerozuměl ale potom jsem uslyšel jak Iruka odemyká, rychle jsem ji vypnul a počkal na něho. Iruka vyšel s posadil se na postel naproti mně. Chtěl jsem něco říct ale on mě umlčel. Podíval jsem se mu do očí. On mě obejmul, já jeho nazpátek. Nedal jsem si a jednou rukou jsem mu sáhl na zadek. Přestali jsme a podívali se na sebe.
,, Já vím že už spolu nejsme ale chybíš mi. Není noci kdy se mi nezdá sen o tobě. Chtěl bych to napravit a vrátit zpátky. Prosím, zkusme to znovu spolu." Iruka chvíli mlčel.

Přemýšlel jsem nad tím co Kakashi řekl, nebyl jsem si jistý.
,, Poslední šance, jestli to zvoráš ty tak už žádná nebude." Řekl jsem. Rozzářili se mu oči. Myslel jsem že mě chce obejmout ale on mě začal líbat. Tak jsme se začali líbat. Myslel jsem že se budeme jenom líbat ale Kakashi se přestal ovládat, neboli mě začal svlékat. Tenhle pocit jsem už neměl dlouho, cítil jsem se jako holka a on jako kdyby byl tak dvakrát větší chlap. Jakmile jsme byli oba nahý on začal svoji show. Zapomněl jsem jaký to bylo, ale teď vím že mi to chybělo.

The beginning of my dream/KakaIruKde žijí příběhy. Začni objevovat