4.Bölüm

2.3K 103 28
                                    

   Beşin Yedisi 4. Bölümüyle sizlerle 🖤
İyi Okumalar

"Sabır ver Allahım sabıııırrr."

Sabahın köründe kalkıp Semih Bey'in yemek yediği ardından kavga ettiği restorana geldim. Çalışanlar halime acıdı da abla senin burnun çok şişmiş gel biz sana bir çay ısmarlayalım dediler.

Yani tam olarak öyle değil de çay içiyorlardı davet ettiler.  Şimdi de kamera görüntülerini ayarlamalarını bekliyordum.

"Abla görüntüler hazır siz flaşınızı verin aktaralım."

Ablası kurban.

"Şöyle buyrun."

Görüntülerin aktarılması bir dakika bile sürmemişti. Ardından onların anlattıklarını ses kaydına aldım tabii haberleri vardı bunu yaptığımdan.

Şirkete doğru yola çıktım. Hadi bakalım yollar ayrılıyor Semih Bey'le. Ümidim o yöndeydi en azından.

Şirkete varınca hemen içeri girdim ve Ali Bey'in odasına çıktım. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde gördüğüm sıfatül eşgal en son görmek isteyeceğim kişiye aitti. Tahmin edin kim. Hadi valla bulmak zor değil.

SEMİH ÖZEFE

Başka kim olabilirdi ki. 

"Alin gel canım."

"Ali Bey istediğinizi getirdim."

"Teşekkür ederim."

Hafif gülümseyerek flaş belleği ona verdim ve Semih'e yandan bir bakış atarak kapıya yöneldim. 

O bana mı sırıttı. Evet bas baya suratıma bakarak alttan alttan sırıttı. 

Naz yapıyo yaa

Şşştt iç ses kendine gel.

Olabildiğince havalı bir çıkış yaparak masama geçtim. Suna anında sandalyesini yanıma çekti.

"Seninki geldi içerde."

"Gördüm gördüm de nerden benimki oluyor be."

Suna imalı imalı güldü.

"31 yıllık deneyimimle bu işin sonu evlilik diyorum."

"Ya sen 31 yaşında bile değilsin."

"Olsun deneyim bunlar hep."

Ali Bey Semih'le birlikte odadan çıkınca herkes işine döndü.

Ters ters bakmayı kes Alin

Sen sus kız. Ters bakışlarım Semih'in üzerindeydi. O da dönüp göz ucuyla baktı, göz devirdim.

"Kız adama ters ters bakmasana."

Diye söylenen Suna'ya döndüm. Semih ve Ali Bey de yandan yandan asansöre doğru ilerlediler. Ay sürekli şu adamı dövmek için sebep doğuyordu resmen ama karşımda olmasına rağmen dövemiyordum.

Beşin YedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin