Beşin Yedisi yirmi dördüncü bölümüyle sizlerle
semihozefe10 ,dorukkara ve 10.079 kişi bunu beğendi
@alinerbayy uy ahaaaa@burakkekici haydi karadenuzz uşaği horona
@alinerbayy @burakkekici başı sen çekiyorsun@osmanyaman abimm
@alinerbayy @osmanyaman abimm🫶🏻@sunayyaa ojemi hangi ara çarptın??
@alinerbayy ödünç aldım diyelim🫣@cancikdegilfancik Semih abim yine tüm toplara oynuyor bari sevgilin varken uzak dur Alin ablamızdan
@hamsitavaseverler Fenerliler olarak aldatılıyor muyuz? Doruk Kara beğenmiş😬
@gfbselin @hamsitavaseverler Alinim yapmaz"Ya Doruuukkk niye beğeniyorsun fotoğrafı oğlum lan yorumlar coştu." dedim sesimi yükselterek.
"Babaanne torunun bana bağırıyor." diye beni ananneme şikayet etti. Kendisi Trabzonspor'da oynuyordu. Milli takımın sevilen oyuncularındandı.
"Ha sen ne bağırıyorsun torunuma da." diyen ananneme hayretler içinde baktım.
"O torunun da ben dış kapının dış mandalı mıyım?"
"Olur mu öyle şey boncuğum." Doruk gelip yanıma oturdu. Ensesine yapıştırdım.
İnsanların ensesine vurmayı ne zaman bırakacaksın?
Hiçbir zaman.
"Eli da öküz gibi ağır. Hala siz bunu evde neyle besliyorsunuz?" diye anneme söylendi. Evdekiler güldü. Ağabeyim Zeynep'i gezmeye çıkarmıştı. Ben de evdeki yaşlı tayfaya eşlik ediyordum.
"Doruk ne zaman kurtulacağız senden. Milli takıma çağırmadılar mı yoksa seni bu sefer?" dedim alayla.
"Yarın yola çıkacağız sende ne meraklısın benden kurtulmaya."
"Oğlum bir gecede saçıma aklar düştü sinir stres sahibi ettin beni. Şuan hamsisporlu biriyle aynı evin sınırları içerisindeyim. Adımı haine mi çıkaracaksın sen?" diye söylendim.
"Gelen sensin. Ben her hafta uğruyorum babanneme."
"Sen düşman safını seçtin. Hainliğini belli ettin eyşan. Başka takım kalmamış gibi gittin onları seçtin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşin Yedisi
Teen Fiction"İnşallah burnuna top çarpar be adam Trajikomik başlayan bu hikayenin sonunu ikisi de bilmiyordu. Tarih, iki takımın şanlı geçmişi gibi onları da yazacaktı.