Beşin Yedisi 6. Bölümüyle Sizlerle✨
Ben niye buna WhatsApp'tan mesaj attım ki ya.
Kızım senin de ne yaptığın belli değil ya.
İç ses ilk defa haklı bu arada. Neyse hatasız kul olmaz mesajımıza dönmüş cevap verelim bakalım.
Semih Özefe
- Sağol ya bu ne güzel geçmiş olsun mesajı.Valla reis üzülemedim ki
geçmiş olsun diyeyim.Semih Özefe
- Allah insanları senin "güzel dileklerinden" korusun.Dileklerime laf ettirmem.
Semih Özefe
- Ulan sana mı kızayım topu atan adama mı yoksa karşımda mal mal gülen Taylan'a mı?Valla sende günah keçisi arıyorsun.
Benim hiçbir suçum yok, karma denen şey döndü diyelim.Semih Özefe
- Şu burnumla ilgileneyim döneceğim Sevgili Alin...
Bekliyor olacağım Sevgili Semih...Semih ÜZGÜN!
Topu ben atmadım sonuçta başkasından yedi. İçimin buzları erimese de yeterli bu kadarı yazıktır iç ses.
Niye böyle yumuşadın onu hiç anlamadım hayırdır sen?
"Sen benim iç sesim olduğuna emin misin ya? Böyle bana laf sokmaya çalışmalar falan, beni sürekli biriyle yakıştırmalar. Anneme benzedin iyice."
Annen idolüm tabi ki ona benzeyeceğim.
"Ay aman aman Allah korusun."
Yine kendi kendime konuşarak uykuya daldım. Sabah başımda dikilen abim tarafından uyandırılana kadar her şey çok güzeldi. Geldi başımda yüz kere Alin kalk dedi ve odayı terk etti. Bende işe geç kalmamak için mecbur uyandım ve kalkıp hazırlandım. Salondan yine sesler yükseliyordu. Abimin evde kaldığı her gün bize zarardı yemin ediyorum.
Bu aralar niye bu kadar mutlu git ve öğren Alin!
Öğreneceğim tatlım merak etme sen. İç sesle sabah konuşmasını da yaptığımıza göre artık kahvaltımı yapıp işe gidebilirdim. Mutfağa girdim.
"Günaydın çekirdek ailem. Nasılsınız?" Abim kollarını kaldırdı.
"Oooo Alin Hanım günaydın. İyiyiz sizi sormalı."
"Eyvallah başkan." Dedim ve annemi öpüp yerime oturdum. Hızla kahvaltımı yapıp annemle abimin manita bulma taktiklerini dinledim. Abimin dahiyane fikirlerini biraz daha dinlersem kesinlikle evlenmekten vazgeçebilirdim öyle berbattı.
"Canlar ben kaçar öptüm sizi akşam görüşürüz." İkisi de el salladı ve sohbete devam ettiler. Ayakkabılarımı giyip apartmandan çıktım. Caddeye inip durakta otobüs beklemeye başladım. Otobüs+kulaklık ikilisine bayılıyordum yine kulaklığımı çıkardım ve telefona taktım. Kısa süre sonra otobüs gelince bindim, yarım saat sonra şirketin önündeki durakta indim ve içeri girdim. Suna masasında yoktu. Çantamı çıkarıp sandalyeye astım ve üzerimi düzeltip oturdum. Yavaş yavaş herkes gelmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beşin Yedisi
Ficção Adolescente"İnşallah burnuna top çarpar be adam Trajikomik başlayan bu hikayenin sonunu ikisi de bilmiyordu. Tarih, iki takımın şanlı geçmişi gibi onları da yazacaktı.