Další den ráno jsem vstala na zvonění budíku.V koupelně jsem si vyčistila zuby , použila rašenku a tenké linky.Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a šla jsem ke kufru pro oblečení vyndala jsem si bílé šaty se záclonovitým stylem a do pasu tenký hnědý pásek.Vzala jsem si k tomu bílé jehly a svoji černou kabelku od Valentina.Dala jsem si do ní mobil,diář,smlouvy a peněženku.
Taxíkem jsem dojela do kavárny na snídani.Měla jsem ještě hodinu a půl čas.Objednala jsem si kafé a croissant.
Po snídani jsem taxíkem dojela do menší firmy a u recepce jsem se ohlásila.Potom jsem šla do kanceláře kde jsem měla mít schůzku.
Schůzka dopadla dobře a akorát jedu do hotelu.V hotelu jsem se převlíkla a vzala jsem si růžovou sukni , podprsenkový crop-top bílé barvy , na to džínovou vestičku,černé balerínky s flitry a náhrdelník.Kabelku jsem si nechala a šla jsem někam na oběd.
Po obědě jsem jela do hotelu a v apartmánu jsem si sedla na gauč a pustila jsem si televizy.Bylo čtvrt na dvě a tak jsem si do tašky šla dát věci do fitka a výtahem jela dolů.
Matt zase čekal u recepce a pak jsme jeho autem vyjeli do fitka.
Ve fitku jsme byli asi tři hodiny a pořádně jsem si je užila.Po tom co jsem dorazila na pokoj jsem šla do sprchy a umyla se.
Oblékla jsem si černou sukni s bílou košilí a černé jehly.Vlasy jsem měla v drdolu a byla jsem namalovaná jako ráno.Potom už jsem se jen vydala na schůzku s klienty.
**
Takto vypadal celý týden , každý den nějaké schůzky a když jsem neměla schůzky tak jsem byla s Mattem.Teď mám dva týdny volno a jsem za to vděčná.
První den mého volna jsem prožila tím , že jsem byla nakupovat a pak jsem se válela u moře na lehátku.Matt musel zařídit nějaké papírování a tak jsme se neviděli.
Další den už jsem byla s Mattem skoro celý den.A tak probíhali celé dva týdny.
A dnes? Dnes je tu ten den , kdy odlítám zpět do Paříže.
Ráno jsem vstala v deset a šla jsem se umýt.Umytá jsem si vyčistila zuby , namalovala jsem se a vzala jsem si spodní prádlo , černé džíny s vysokým pasem , vínový svetr , hodinky , sluneční brýle a na nohy jsem si obula bílé nízké conversky.
Zkontrolovala jsem celý pokoj abych tu nic nenechala a zavřela kufr.Vzala jsem si kabelku a vyšla jsem před pokoj.Zamkla jsem a výtahem jsem sjela dolů.U recepce jsem odevzdala kartu a šla jsem před hotel , kde byl Matt.A hned jak mě viděl se ke mě vydal.
(pusťte si píseň.)
,,Co tu děláš?" zeptala jsem se.
,,Přeci sis nemyslela,že bych tě nechal odjet bez rozloučení" řekl a podal mi kytici s bílými tulipány.Které byli mé nejoblíbenější.
,,Děkuju Matte" řekla jsem a vzala si od něj kytici.
,,Můžu tě odvézt alespoň na letiště?" zeptal se mě a já přikývla , otevřel mi dveře od jeho auta a já jsem si sedla.Nastoupil na místo řidiče a vyjeli jsme na letiště.
Vyzvedla jsem si letenku a potom jsme si s Mattem sedli na jednu z laviček.
,,Budeš mi chybět" řekl Matt a já cítila jak mám zaplněné oči slzami.
,,Ty mě taky Matte" řekla jsem a už jsem to nevydržela a slzy se vydraly ven.
Matt mě viděl a hned mě objal.Brečela jsem mu do hrudi a on mě hladil po zádech.
,,Budeme si psát a volat , slibuju" řekl Matt a vtiskl mi pusu do vlasu.
,,jo , budeme.Alespoň něco" řekla jsem a popotáhla jsem.
,,Ty tři týdny jsem si s tebou užil.Netušil jsem , že bych si mohl oblíbit někoho tak moc jako tebe pouze za tři týdny.Jsem strašně moc rád , že jsem si v ten jeden den řekl , že pujdu k moři a bylo místo vedle tebe" řekl a ještě víc mě objal.
,,Já s tebou taky , jako s nikým jiným.Děkuju ti za všechno strašně moc.Mám tě strašně moc ráda Matte"
,,I já tebe Céline."
,,Prosíme cestující směr Paříž aby se dostavili k odbavení a k bráně do letadla." ozvalo se.
,,Tak a je to tady" řekla jsem a vzedla jsem se , Matt udělal to samé.
,,Hned jak přistaneš tak mi napiš abych věděl , že si v pořádku.Platí?"
,,Platí" řekla jsem a naposled jsme se objali.
Podívala jsem se mu do očí a viděla jsem jak sem u lesknou.Přiblížila jsem se hlavou k té jeho a spojila jsem naše rty k prvnímu a poslednímu polibku.Po chvíli jsme se odtáhli a já se vydala k odbavení zamávali jsme si a pak jsem šla.
Než jsem došla do letadla tak mi přišla esemeska :
Už teď mi chybíš.-Matt .. Usmála jsem se nad tím a pokračovala k bráně do letadla.
*****
Děkuju všem kteří si čtou tuto story:))