Dnes se mám sejít se Zoe ve dvě hodiny ve Starubcksu.
Ráno jsem vstala a Matt už byl ve firmě.Došla jsem si udělat snídani a kafe , které se po ránu vždycky hodí.Nasnídala jsem se a nádobí jsem dala do myčky a šla jsem do koupelny.
Vyčistila jsem si zuby a vlasy jsem si dala do drdolu.Ze skříně v ložnici jsem si vyndala tepláky a bílé triko.
Vzala jsem si MacBook sebou do obýváku a pustila jsem si televizi.Projížděla jsem facebook a další sítě na internetu , když v tom mi přišla zpráva a byla od Zoe.
,,Ahoj,co říkáš , že bych ti dnes představila Brianna s Khalilem?"
,,Jistě , proč by ne."
,,Dobře,sraz normálně ve Starbucksu a poté se pudeme podívat na Briannovo zápas s fotbalem :) "
,,Dobře,těším se. ;) "
Odeslala jsem zprávu Zoe a vypla MacBook a věnovala se svému oblíbenému seriálu "The Vampire Diaries" .. Když další díl skončil bylo jedenáct hodin a já se rozhodla , že uvařím nějaký oběd aby si to Matt poté mohl sníst až tu nebudu.
Vybrala jsem si , že udělám salát ke kterému přidám brokolici a kousky osmaženého kuřecího masa.
Když jsem jídlo dodělala , trochu jsem si nandala a naobědvala jsem se , uklidila jsem nádobí do myčky a šla jsem se připravit..
V koupelně jsem se osprchovala a umyla jsem si hlavu.Vylezla jsem ze sprchy a obmotala jsem okolo sebe ručník.Vlasy jsem si vyfénovala a stáhla jsem je do vysokého culíku.Vyčistila jsem si znovu zuby a šla se namalovat.
Použila jsme zlatý stín a dala ho na horní víčka a trochu i pod oči.Udělala jsem si linky s ocásky a použila trochu řasenky , rty jsem nakonec trochu přejela růžovou rtěnkou.
Ze skříně v ložnici jsem si vybrala "boyfriend" kalhoty a k tomu bílé pruhované triko.Z toaletního stolku jsem si vzala pár náramků , řetízek a do uší jsem si dala naušnice.Nastříkala jsem na sebe svou oblíbenou vůni a do kabelky jsem si naházela věci co budu potřebovat.
V předsíni jsem si obulá bílé nízké conversky a oblékla jsem si kožený křivák , potom jsem opustila dům.
*
Došla jsem do Starbucksu a objednala jsem si vanilkové latté.Když jsem si prohlížela boxy , tak se mi pohled zastavil na holce která měla hnědé vlasy a oči taktéž stejné barvy.Myslela jsem si , že je to Zoe a tak jsem se k ní vydala.
,,Zoe?" oslovila jsem ji a doufala , že je to ona.
,,Celiné?" zeptala se a já si oddychla , že jsem se nespletla.
Zoe vstala a objala mě , docela dlouho jsme se objímali a já si užívala ten pocit být se svojí nejlepší kamarádkou , kterou jste 6 let neviděli.
Posadili jsme se do boxu a začaly jsme si povídat různé zážitky a věci co se nám za posledních 6 let přihodily.
Po hodince strávené povídáním si a popíjením latté jsme šli k hřišti kde dnes bude Briann hrát.
Zoe mě dovedla na tribunu a usadila se vedle jednoho chlapa a dala mu pusu.To bude ten dokonalý jak mi o něm básnila Khalil.Když se od sebe odlepili tak si stoupl a podal mi ruku ,,Ty musíš být Celiné , moc mě těší." přijala jsem ruku a potřásla s ní ,,A ty Khalil , mě též." potom jsem si sedla vedle Zoe a vyčkávala jsem kdy začne zápas.
Když na hřiště přicházeli děti tak mi Zoe ukázala Brianna.Měl tmavě hnědé vlasy , modro-zelené oči a usmíval se naším směrem.Zoe s Khalil ho spatřili a zamávali mu , potom začal zápas.
*
Po skvělém zápase který skončil 3:0 pro Briannův tým , mimo to dal Briann 2 góly , jsem se rozloučila se Zoe , Khalilem a Briannem , kterého jsem stihla potkat a seznámit se s ním odešla domů.
Cestou domů jsem přemýšlela o tom , že jsem ráda za tu možnost znovu potkat Zoe a jít s ní někam ven.Také je skvělé , že tu má tak báječnou rodinu.
Po příchodu domů jsem si sundala bundu a pověsila jsem ji na věšák.Boty jsem dala do botníku a šla jsem dovnitř domu.
V obýváku seděl Matt a koukal do MacBooku , přikryla jsem mu zezadu oči a políbila jsem ho na tvář.
,,Tak jak bylo se Zoe?" zeptal se mě a přitáhl si mě tak , že si mě posadil na klín.
,,Bylo to báječné , seznámila jsem se i s Khalilem a Briannem.Dnes měl zápas a tak jsme se šli podívat.Vyhráli 3:0 a Briann dal 2 góly." usmála jsem se nad tou vzpomínkou.
,,Je skvělé , že sis užila den." políbil mě na rty.
Potom jsem zůstala na jeho klíně s hlavou opřenou o jeho hruď a koukali jsme na seriály v televizi.
Když bylo půl deváté tak jsem vstala a chtěla se jít umýt.Ale to by nebyl Matt aby nechtěl jít taky , souhlasila jsem a tak jsme šli do koupelny.
Napustila jsem vodu a dala do ní pěnu.Svlíkla jsem se a vlezla do vany , Matt si sedl za mě a já se opřela o jeho hruď...Přejížděl bříšky prstů po už docela velkém bříšku a já si užívala pocit být s ním.Toho pocitu se nikdy nenabažím.
Po půlhodinové koupeli jsme vylezli a obmotali okolo svých těl ručníky.V ložnici jsme se oblékli do věci na spaní a lehli jsme si do postele.Matt mi vyprávěl jak to pokračuje se stavbou firmy a já z toho byla nadšená jako on.V deset hodin jsem byla už unavená a tak jsem si dala hlavu na Mattovo hruď a naposled zamrmlala ,,Dobrou noc" , ještě jsem slyšela poslední slova typu ,,Dobrou noc princezny." a cítila jsem dopad měkkých rtů do svých vlasů.Potom jsem usnula a přesunula se do říše snů.
****************
Snad se líbí:)) Mám vás ráda;)