5.Kapitola

694 22 0
                                    

Po příletu do Paříže jsem si odchytila taxi a odjela jsem do svého bytu.

Odemkla jsem a šla jsem dát věci do pračky kterou jsem hned zapla.V ložnici jsem se převlékla do rudých tepláku a šedého trika.V kuchyni jsem si udělala těstoviny s kuřecím masem a zeleninou.Nalila jsem si džus a šla jsem ke stolu.Na stole jsem měla položený mobil a tak jsem ho vzala do ruky a šla jsem napsat Mattovi.

Taky mi chybíš.Už jsem doma , jen mi tu něco schází.-Céline

To jsem rád , že jsi v pořádku.Copak ti schází? - Matt

TY. -Céline

Ty mě taky.-Matt

Najedla jsem se a šla jsem do obýváku.Pustila jsem si televizi a přitom si psala esemesky s Mattem.

V deset jsem se šla umýt , odmalovat se a vyčistit zuby.Potom jsem si lehla do postele a nařídila si budíka.Potom jsem usnula.

Ráno jsem vstala v 7.30 s budíkem.Vypla jsem ho a rozhodla jsem se , že si půjdu zaběhat.

Oblékla jsem si věci na běhání a udělala jsem si culík.Vzala jsem si mobil se sluchátkama a vyšla jsem z bytu.Před budovou jsem se rozeběhla a běžela jsem.

Po cca 4km běhu jsem doběhla domů.Odemkla jsem si byt a šla jsem hned do koupelny.Umyla jsem si vlasy a tělo a vylezla jsem.Vlasy jsem si vyfénovala a potom jsem si udělala rybí cop.Oblékla jsem si modré džíny a zatrčila jsem do nich černou košili s dlouhým rukávem.Vzala jsem si naušnice , řetízek a šla jsem se namalovat.

Ke snídani jsem si dala tousty a zeleninu.Potom jsem si vyčistila zuby a vzala jsem si kabelku s potřebnými věcmi do práce a osobními věcmi.V chodbě jsem si obula černé boty na jehlách a z mističky jsem si vzala klíčky od auta.Oblékla jsem si černý kabát a šátek.Zamkla jsem byt a výtahem jsem sjela dolů.Po třech týdnech jsem zase nasedla do svého auta a jela jsem do firmy.

Na recepci ve firmě jsem se podravila s Adelide a výtahem jsem jela do patra kde mám kancelář.

Po cestě do kanceláře jsem Chantel řekla aby mi udělala kafe a vešla jsem do kanceláře.Sundala jsem si budnu a šátek a sedla jsem si ke stolu.Prohlídla jsem si papíry co jsem měla na stole a začla jsem to všechno přerovnávat.Chantel mi přinesla kafe a potom zase odešla.Zapla jsem si iMac v práci a začla jsem psát smlouvy a další papíry do e-mailu spolupracovníkům.

Po docela náročném dni jsem v půl 5 opouštěla firmu.Když jsem jela domů tak jsem začla přemýšlet o tom , že je v bytě hrozné ticho a tak jsem se rozhodla , že si dojedu do útulku pro nějakého pejska.Vždycky jsem ho chtěla a tak si ho koupím.

Dojela jsem do útulku a vešla dovnitř.Zeptala jsem se paní za stolem jestli by mi neukázala psy které mají naprodej a tak mě tam dovedla.

Procházela jsem se okolo krásným psíků ale zaujal mě jeden.Měl krásně modré oči.Barevnou srst a bylo to ještě štěňátko.Hned jsem měla vybráno.Zaplatila jsem paní určitou částku a s psíkem v ruce jsem opouštěla útulek.

Po cestě jsme se jště stavili ve zverimexu pro mističky na jídlo a pití , pelíšek , jídlo , vodítko a další věci.Po nákupu jsme jeli domů.V bytě jsem pustila štěňátko na zem a sundala jsem si boty , kabát a šátek.Došla jsem do kuchyně a do sklenky jsem si nalila víno a vzala jsem si ho do obýváku.Rozdělala jsem mističky na jídlo a pití a hned je naplnila.Další věcičky jsem též vybalila , potom jsem vybrala místečko pro pelíšek ale myslím , že bude spát zatím semnou..

Usadila jsem se na gauč a štěňátko si vzala k sobě na klín.Drbala jsem ho a ono usínalo.Když usnulo začla jsem přemýšlet jak mu budu říkat.

A nakonec jsem přišla na krásné jméno které mi na ní sedí , bude se jmenovat KHLOE.

Šáhla jsem si pro mobil vedle sebe a zase jsem si začla psát s Mattem.U nich je teď odpoledne když máme večer.Napsala jsem mu i to , že jsem si koupila šťeňátko a pojmenovala jsem ho Khloe.Aby mi tady nebylo tolik smutno.

Po dvou hodinách esemeskování jsem Khloe přenesla do ložnice a položila jsem ji na postel.Já se šla osprchovat.

Po sprše jsem vylezla a oblékla jsem si pyžamo.Vyčistila jsem si zuby , odmalovala jsem se a šla jsem si lehnout.Napsala jsem Mattovi , že jdu spát a on mi popřál dobrou noc a krásné sny.Pousmála jsem se nad tím a mobil položila vedle sebe na stoleček.Během 15cti minut se mi dokonce podařilo i usnout.

Ráno jsem vstala s docela dobrou náladou.Khloe vedle mě už byla taky vzhůru a tak jsme šli do kuchyně.Dnes jsem neměla chuť na snídani tak jsem si udělala jen kafe.Po ranní kávě jsem si šla vyčistit zuby a nanesla jsem si trochu řasenky a udělala jsem si tenké linky.

Ze skříně jsem si vyndala černé tepláky které se od stehen dolů zúžovali.Šedé triko s kapsou na levém prsu a na to džínovou bundu.Vlasy jsem si jen učesala a vzala jsem si menší kabelku do které jsem dala mobil,klíče a peněženku.Khloe jsem dala vodítko a v chodbě jsem si obula černé uzavřené boty na dřevěným podpatku.Otevřela jsem dveře a s Khloe jsme jeli výtahem dolů.Vyšli jsme z budovy a šli jsme do parku.

Procházeli jsme se parkem , ptáčci zpívali a ozýval se jásot a smích malých dětí kteří si hráli a pobíhali po parku.Usmívala jsem se nad tím.Pár dětí i přiběhlo jestli by si nemohli pohladit Khloe.Vždy jsem odpověděla kladně.Miluji děti , jen mi vadí , že já sama žádné nemám.Nad tím jsem si pozvdychla.

Po cestě domů jsem si u jednoho ze stánků koupila pomerančový džus.Před bytem jsem vyndala klíčky a odemkla jsem.Pustila jsem Khloe a šla jsem do kuchyně.Chtěla jsem si udělat něco k jídlu ale už jsem tu však nic neměla.Khloe si šla lehnout do jejího pelíšku a tak jsem se vydala na nákup.

Odemkla jsem auto a připoutala jsem se , pak jsem vyjela do Pařížských ulic až jsem se dostala k "Nous aimons la nourriture" (milujeme jídlo) .. Zaparkovala jsem před obchodem a vešla jsem dovnitř.Vzala jsem si košík a projížděla uličkama.Do košíku jsem dávala pítí , zeleninu a další věci potřebné do kuchyně.

Když jsem měla nakoupeno tak jsem odjela domů.V kuchyni jsem vyndala nákup a uklidila jsem ho.K večeři jsem si udělala čísnké nudle.Navečeřela jsem se a šla jsem si psát s Mattem esemesky.

Po půlhodině se mě zeptal jestli nemám skype.Když jsem mu napsala , že ano tak si mě hned přidal a začli jsme si volat.Zase jsem měla skleněné oči z toho , že ho zase vidím.I když přes kameru tak vidím.Volali jsme si 3 hodinky a pak jsme se rozloučili.Ještě , že je víkend.Šla jsem se do kuchyně napít a všimla jsem si , že jsem si neotočila list v kalendáři.Otáčela jsem list na další týden a málem jsem se udusila , když jsem zjistila , že mám pozítří narozeniny.Položila jsem kalendář na své místo a šla jsem se umýt a pak spát.

***************

Další část:) Promiňte , že ji přidávám až teď nebyla jsem víkend doma..Snad se líbí další část , budu ráda za názory ;) Mám vás ráda :P

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat