15.Kapitola

391 17 0
                                    

-O 2 měsíce později-


Už jsem v osmém měsíci těhotenství , bříško je poměrně velké a Matt už mi měsíc nedovolil řídit..Za ty dva měsíce jsme byli skoro furt se Zoe , Khalilem a Briannem.Matt si s kluky výborně rozumí a já jsem ráda , že mám u sebe svojí nejlepší kamarádku! .. Miminko se má prý dobře a vše jde tak jak má a za to jsem ráda.Příští měsíc už by mělo být na světě a my s Mattem se moc těšíme.

Taky už jsme dodělali firmu a když jsem končila šestý měsíc tak jsme ji oficiálně otevřeli a velice dobře to klape.Dnes by jsme také měli se Zoe a její rodinou grilovat u nás na zahradě ,takže se velice těším...

*

Ráno jsem vstala v devět hodin a Matt ještě spal , opatrně jsem vylezla z postele a šla jsem do kuchyně abych udělala snídani.

Když jsem dodělávala poslední wafle přišel dolů Matt.Dala jsem mu ranní polibek a dodělala jsem wafle , nalila jsem do skleniček džus a vše donesla ke stolu..Popřáli jsme si s Mattem dobrou chuť a oba jsme se nasnídali.Po snídani jsem nádobí dala do myčky a zapnula jsem ji.

Šla jsem do koupelny kde jsem si vyčistila zuby , vlasy jsem si dala do chaotického drdolu a vyndala kosmetickou taštičku a začala jsem se malovat.Použila jsem make-up,pudr , udělala jsem si kouřové líčení a linky s ocásky , nakonec jsem použila řasenku a šla jsem se obléknout.

Vyndala jsem si kytkované legíny , černé tílko a na to džínovou vestičku..Oblékla jsem se a šla jsem dolů za Mattem.

Byl v obýváku a koukal na televizi..Zeptala jsem se ho jestli dojedeme na nákup kvůli dnešnímu grilování a Matt souhlasil , došla jsem si tedy pro kabelku a sluneční brýle a šla jsem za ním.V předsíni jsem si obula černé balerínky a počkala na Matta..Když přišel tak jsem si ho prohlédla měl na sobě šedé rozdrbané džíny , bílé triko s rukávy k loktům a na tom bílo-černou kostkovanou košili bez rukávu ještě si k tomu obul červené vansky a mohli jsme jít.Matt je v tom oblíkání horší jak já , vždycky mu to trvá než najde něco v čem je prý "sexy".

Nastoupili jsme do Mattovo auta a jeli jsme do supermarketu..Auto jsme pak nechali na parkovišti před supermarketem a šli jsme dovnitř.Matt před sebou vezl košík a já do něho házela věci.Zeleninu , brambůrky a další sladkosti , koření na maso , nějaké maso , pití pro mě , Zoe a Brianna a Matt si tam dal pivo pro sebe a Khalila..Když jsme měli vše tak jsme zaplatili a vše pak dali do auta , po cestě domů jsme se stavili ve firmě jak to vypadá a potom jsem se ještě stavili pro sushi k obědu protože bylo půl 12cté..Doma jsme si snědli sushi a Matt šel na zahradu připravit věci a já se pustila do občerstvení.

Udělala jsem zeleninový salát jako přílohu , chlebíčky , brambůrky jsem dala do misky a vše jsem to nosila na zahradu na stůl.Když jsem tam nesla skleničky tak někdo zazvonil , vše jsem dala na stůl a šla jsem otevřít.Byla to Zoe s Khalilem a Briannem , všechny jsem objala a pustila dovnitř.

*

Všichni jsme seděli na zahradě..Povídali jsme si a smáli jsme se , Briann dováděl v bazénu a všichni jsme se měli skvěle.Miluju ten pocit být se svými přáteli a se svým snoubencem a povídat si s nimi nebo se smát , vědět , že tohle je pravé kamarádství a provázky jsou dost silné na to aby vydrželi ještě déle.

Se Zoe jsme se bavili o jménech pro miminka.Řekla jsem ji , že naše holčička bude Ellie a kluk Noah..Zoe už je ve třetím měsíci a taky se chtějí nechat překvapit , ale jména už mají prý holčička bude Sohpie a kluk bude Ryan..Na zahradě jsme seděli skoro do půlnoci a Briann usl u pohádek v televizi.Řekli jsme tedy ať zůstanou , měli jsme tu ještě pokoj pro hosty a tak spali tam .. Pomohla jsem Mattovi uklidit zahradu a vše jsme dali do myčky.Dole jsme pozhasínali a šli jsme nahoru..Šla jsem do koupelny a napustila horkou vodu a přidala pěnu.Šli jsme s Mattem do vany a povídali jsme si o dnešku.Po hodinové koupelny jsme vylezli , vyčistili jsme si zuby a já se ještě odmalovala , šla jsem do pokoje a Matt už ležel v posteli.Vzala jsem si spodní prádlo a pyžamo , oblékla jsem si věci a lehla si k Mattovi do postele , povídali jsme si a Matt si pak povídal s miminkem a já se usmívala.

Přibližně v půl 1 ráno jsme šli s Mattem spát , usínala jsem Mattovi na hrudi a slyšela jsem jak mu bije srdce.Po chvíli jsem zavřela i oči a usnula jsem.

****************

Dneska kratší ale aspoň něco))) cca 2-3 díly a bude konec:P Snad se líbí)

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat