Ráno jsem vstala se skvělou náladou a s pocitem , že dnes konečně uvidím svojí oblíbenou skupinu jen díky Mattovi!
Ráno jsme si s Mattem ke snídani udělali vafle a polili jsme je javorovým sirupem.Po snídani jsem si došla vyčistit zuby a vlasy jsem si dala do drdolu.V ložnici jsem si ze skříně vyndala tepláky a tílko , oblékla jsem se a šla jsem dolů.V televizi jsem si pustila písničky naplno a pustila jsem se do uklízení.Matt přijede okolo 2 z firmy a tak do té doby uklidím.Všude jsem utřela prach , vyluxovala jsem a potom vytřela , nakonec jsem dopadla celá uřícená na gauč.
Hodiny na televizi ukazovali jedenáct hodin a tak jsem šla ještě něco uvařit.Nakonec jsem udělala těstoviny se zeleninou , kuřecím masem a nivou.Znovu jsem po sobě uklidila kuchyň a najedla jsem se.Dlouho jsem se neozvala Zoe a tak jsem si šla pro mobil abych jí mohla alespoň poslat sms-ku.
Dohodli jsme se , že se Zoe staví na kafe a také tu během 15-cti minut byla.Dala jsem vařit vodu na kafe a potom zalila hrníčky , vzali jsme si to na zahradu a povídali jsme si.Zmínila jsem se , že jdeme dnes večer s Mattem na koncert Fifth Harmony , to mi Zoe záviděla , protože je má také moc ráda.
,,Lásko jsem doma." ozvalo se z chodby.
,,Na zahradě." zvolala jsem zpět do domu a dál jsme si se Zoe povídali než Matt přišel.
,,Ahoj lásko a ahoj Zoe." usmál se na Zoe a mě dal pusu.
,,Ahoj" řekla Zoe a také se usmála.
,,Měla bych už jít , nechala jsem tam Brianna s Khalilem samotný , tak aby se tam něco nestalo." řekla Zoe a já se s ní tedy rozloučila a potom jsem šla zpět za Mattem.
,,Tak co ve firmě?" sedla jsem si vedle něj a chytla ho za ruku.
,,Jde to skvěle , máme hodně zakázek" usmál se na mě a já mu úsměv opětovala.
Dál jsme se slunili na slunku a povídali jsme si.Matt mi řekl věci ohledně firmy a další věci.Také mi řekl , že v půl 6 musíme vyjet abychom se dostali dopředu k pódium.Přikývla jsem a podívala jsem se kolik je hodin.Bylo půl 4 a tak jsem se šla připravit.
V koupelně jsem si napustila vanu a poté jsem si do ní vlezla.Oholila jsem se a umyla jsem si hlavu.Vylezla jsem a okolo těla jsem si obmotala ručník a druhý jsem si dala na hlavu.U umyvadla jsem si vyndala kosmetickou taštičku a začala jsem se líčit.Použila jsem trochu make-upu , pudr , tvářenku , na očích jsem si udělala kouřové líčení a linky s ocásky , řasenku a nakonec světlou rtěnku.Teď přišly na řadu vlasy a tak jsem si je vyfénovala.Potom jsem chvíli přemýšlela co s nimi provedu a nakonec jsem se rozhodla , že si je navlním pomocí kůlmy.Když jsem měla vlnité vlasy tak jsem je trochu zafixovala lakem na vlasy a šla jsem si vybrat oblečení.Došla jsem do pokoje a bylo pět hodin.To budu mít akorát , přehrabovala jsem se ve skříni a hledala něco na sebe.Nakonec jsem si vzala svoje oblíbené "boyfriend" kalhoty s dírami a bílé tričko s véčkovým výstřihem a krátkým rukávem.Oblékla jsem se a šla jsemsi vzít doplňky.Na krk jsem si připla řetízek , do uší jsem si dala naušnice a na ruku náramky.Nastříkala jsem na sebe voňavku a došla jsem si pro kabelku od Michaela Korse do které jsem naházela potřebné věci a šla jsem dolů.
Matt čekal připravený v chodbě.Měl na sobě černé kožené kalhoty , černé triko a na tom kostkovanou košili červeno-černé barvy , na hlavě měl jeho černou snapback a obouval si tygrované bačkůrky od Vans.Achjo , ten jeho styl mě jednou zabije.Obula jsem si tedy bílé nízké conversky a oblékla jsem si ještě černý kožený křivák , potom jsme s Mattem nastoupili do jeho auta a vyjeli jsme k aréně.
**
před arénou bylo už hodně lidí a tak jsme šli do fronty.V půl 7 se otevírali brány a my se rvali dopředu.A také se nám to povedlo.O chvíli později začínal koncert a holky začali písní ,,Sleghammer" (v médiích) kterou naprosto miluji! Celou píseň jsem odzpívala s nimi a Matt mě držel za ruku a usmíval se.Celý koncert jsme si užívali a já se skvěle bavila.Všechny písně jsem odzpívala s nimi a když se mě dotkla Camila tak jsem málem ztropila scénu jak nějaká mokrá třináctka.Matt se mi vedle smál a já ho začala po chvilce mlátit.Pokaždé když se mi zasmál tak schytal ránu do ramene nebo do hrudi.Matt mě objal okolo ramen a jako poslední píseň "Bo$$" zpíval i Matt.Jeho falešnými hlasu jsem se musela strašně smát.Koncert byl u konce a všichni odcházeli , počkali jsme si až všichni odejdou a pak jsme odcházeli.Řekla jsem Mattovi , že si ještě dojdu na záchod a on přikývl a počkal na mě před arénou.Když jsem šla na záchod tak jsem do někoho vrazila.
,,Moc se omlouvám" začala jsem ale když jsem vzhlédla tak jsem málem odpadla.Předemnou stála Camila Cabello.Shit!!
,,V pohodě" usmála se na mě a já na ní trochu taky.
,,Ehm , nemohla bych se s tebou vyfotit , mám tě ze všech holek nejradši" zasmála jsem se a Camila semnou.
,,Jasně" přikývla a já vyndala mobil.Vyfotili jsme se já jí poděkovala.Taky jsem se jí ještě omluvila za srážku a ona mi řekla , že se nic nestalo.Potom jsem si to jak největší frajerka mířila na záchod.Když okolo mě šla nějaká holka , tak jsem na ní hodila pohled alá 'Bitchees , já mám fotku s Camilou a ty ne' a pokračovala jsem dál.
Dorazila jsem za Mattem před arénu a hned mu to všechno řekla.Taky jsem mu ukázala fotku a byla jsem strašně šťastná.Matt mě objal a dal mi pusu.
,,Děkuju , za úžasný večer a za to , že jsem je konečně mohla vidět" řekla jsem Mattovi do hrudi.
,,To já bych měl děkovat za to , že mám tebe.Tu nejdokonalejší osobu na celém světě a udělám pro ní vše.A taky za to , že už skoro 9 měsíců nosíš náš malinký poklad." pohladil mi bříško a já ho políbila.Potom jsme jeli domů.
Neměla jsem hlad a tak jsem se šla rovnou umýt , odmalovat a vyčistit si zuby.V ložnici jsem si oblékla pyžamo a lehla si do postele.Pochvíli přišel Matt a já si dala hlavu na jeho hruď a usínala s úsměvem díky dnešnímu večeru.
****************
Čautéé , snad se líbil další díl:-*Love you guys))))))